Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Gdzie znajde linijke odpowiadajaca za tekst zmiany nicku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 15.09.2014 19:51

Siemka.

 

Mam pytanie gdzie znajdę linijkę odpowiedzialna za tekst zmiany nicku (ss nizej)

35604952477306849724.png

Za pomoc daję +


  • +
  • -
  • 0

#2 Gromek98

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:51
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.09.2014 20:04

Podaj .sma pluginu


  • +
  • -
  • -2

#3 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 15.09.2014 20:10

Jeżeli widziałbym o jaki plugin chodzi sam bym sobie znalazł..

Chodzi mi o nazwę pluginu w którym to znajdę.


  • +
  • -
  • 0

#4 Cofnij sie

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.09.2014 21:17

To podaj plugins.ini, będzie szybciej.


  • +
  • -
  • -1

Moja

sygnatura

ma

sześć

linii.


#5 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 15.09.2014 21:21

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx debug
sklep_sms.amxx debug
;admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
ReasonKicker.amxx       ; Powody wyrzucenia gracza.
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx debug		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx debug		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:



; +---------------------------------------------------------------------------+
; | W Panelu Administracyjnym mozesz zainstalowac dodatkowe pluginy.   -==-   |
; | Prosimy aby zainstalowane "recznie" pluginy dopisywac powyzej tej tabeli! |
; +---------------------------------------------------------------------------+

; Pluginy zainstalowane z poziomu panelu:

descriptive_fire_in_the_hole.amxx             ; Dodaje napisy na chacie podczas rzucenia granatu
adminlisten.amxx                              ; Admin widzi wszystkie rozmowy na chacie
admin_spec_esp.amxx                           ; Admin po smierci posiada ESP
hpk.amxx                                      ; Wyrzuca graczy z dużym pingiem
bomb_info.amxx                                ; Gdy gracz podkłada/rozbraja bombe, pojawia się komunikat na t_say
flash.amxx                                    ; Pokazuje przez kogo zostales oslepiony lub oslepiles na chacie
csnadedrops.amxx                              ; Granaty wypadaja po smierci
bs_limiter.amxx                               ; Jezeli jest mniej niz 5 CT nie ma mozliwosci polozenia bomby na bsie B
sem.amxx                                      ; Mozliwosc przenikania przez graczy na poczatku rundy
ad_manager.amxx                               ; Napisy na chacie
new_mutemenu.amxx                             ; Możliwość zmutowania sobie danego gracza.
bcd_hudtimer.amxx                             ; Licznik c4
vip.amxx                                      ; VIP na serwerze
grenade_trail.amxx                            ; Kolorowa linia za rzuconym granatem
inf_smierc.amxx                               ; Mozliwe podanie info po smierci
show_ips.amxx                                 ; /ip pokazuje ip graczy w konsoli
ptb.amxx                                      ; Balansowanie druzyn.
reset_statystyk.amxx                          ; /rs - możliwość resetowania statystyk
afkbombtransfer.amxx                          ; Bomba zostaje przeniesiona jezeli gracz jest AFK
interp.amxx                                   ; Wymusza interp co runde
antyreklama_nick.amxx                         ; Brak mozliwosci reklamy IP i WWW w nicku
Allow_round_finish.amxx                       ; Zmiana mapy nastepuje po koncu rundy
zabity.amxx                                   ; Pokazuje przez kogo zostales zabity i ile mu zostalo hp
warmuppro.amxx                                ; Rozgrzewka
RoundSound.amxx                               ; Muzyka na koniec rundy
komendy.amxx                                  ; Komendy /regulamin /konkurs /kontakt
dontsayips.amxx                               ; Nie mozna reklamowac IP na sayu
Voices_Management.amxx                        ; Menu rozmowy w csie
reklama_po_smierci.amxx                       ; Napis w HUD po smierci
kampienie_tt.amxx                             ; Informacja na sayu o kampieniu na respie tt
spec_switch.amxx                              ; Komenda /spec dla Admina
czat_log.amxx                                 ; Wszystkie wiadmosci na sayu/tsayu sie zapisuja
afk_kicker.amxx                               ; Wyrzuca graczy AFK
slot_reservation.amxx


  • +
  • -
  • 0

#6 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 15.09.2014 21:45

widać powyższe wypowiedzi są tylko po to by nabić posty.
Gdyż owe wyświetlanie występuje w czystym amxxie jak równiez i w czystym hldsie bez amxxu.
Więc tu masz odpowiedz, to nie jest w pluginie.
  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#7 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 15.09.2014 21:47

widać powyższe wypowiedzi są tylko po to by nabić posty.
Gdyż owe wyświetlanie występuje w czystym amxxie jak równiez i w czystym hldsie bez amxxu.
Więc tu masz odpowiedz, to nie jest w pluginie.

 

Początkowo myślałem, że znajdę w data/lang tak jak większość komunikatów z serwera, ale niestety.

To wie ktoś gdzie znajdę?


  • +
  • -
  • 0

#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 19.09.2014 11:15

Informacje o zmianie nicku wysyłane są w public client_infochanged


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 19.09.2014 15:36

Informacje o zmianie nicku wysyłane są w public client_infochanged

 

A gdzie to dokładnie znajdę?


  • +
  • -
  • 0

#10 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 19.09.2014 15:37

W dowolnie napisanym przez siebie pluginie.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#11 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 19.09.2014 15:49

To nie znajde w tego juz w jakims pliku? Przeciez gdzies ten kod wystepuje jezeli po zmianie nicku wyskakuje komunikat.


  • +
  • -
  • 0

#12 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2014 15:58

To nie znajde w tego juz w jakims pliku? Przeciez gdzies ten kod wystepuje jezeli po zmianie nicku wyskakuje komunikat.

naprawdę nie jestes w stanie zrozumiec ze jest to domyslny komunikat na serwerze HLDS i jego tresc znajduje sie w plikach gry gracza? Fakt, mozna to NADPISAC, ale nie zmienic.


  • +
  • -
  • 1

#13 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 19.09.2014 16:03

 

To nie znajde w tego juz w jakims pliku? Przeciez gdzies ten kod wystepuje jezeli po zmianie nicku wyskakuje komunikat.

naprawdę nie jestes w stanie zrozumiec ze jest to domyslny komunikat na serwerze HLDS i jego tresc znajduje sie w plikach gry gracza? Fakt, mozna to NADPISAC, ale nie zmienic.

 

 

Nie byłem w stanie, ponieważ nikt mi takiej konkretnej oddpowiedzi nie udzielił..

Zrobiłem coś takiego i wiadomości po zmianie nicku pojawiają się dwa razy.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "Zmiana nicku"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Patryk1997"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	// Add your code here...
}

public client_infochanged(id){
	new newname[32], oldname[32];
	get_user_info(id, "name", newname, 31);
	get_user_name(id, oldname, 31);
	if(!equal(oldname, newname)){
		ColorChat(0, GREEN, "de_dust2^x01 # Gracz ^x03%s^x01 zmienil nick na ^x03%s^x01", oldname, newname);
	
}
}


Użytkownik patryQ1997 edytował ten post 19.09.2014 16:25

  • +
  • -
  • 0

#14 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2014 16:25

Kolega wyzej pisal o tym :P

 

Zobacz to, nietestowane ale moze dzialac

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("SayText", "eventSayText", "a", "1>0", "2=#Name_Change")
}

public eventSayText(id){
	
	new oldName[33], newName[33]
	read_argv(3, oldName, 32)
	read_argv(4, newName, 32)
	
	// tutaj Twoj color chat
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


  • +
  • -
  • 0

#15 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 19.09.2014 17:01

Zrobiłem tak:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xxx"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("SayText", "eventSayText", "a", "1>0", "2=#Name_Change")
}

public eventSayText(id){
	
	new oldName[33], newName[33]
	read_argv(3, oldName, 32)
	read_argv(4, newName, 32)
	
        ColorChat(id, GREEN, "de_dust2^x01 # Gracz ^x03%s^x01 zmienil nick na ^x03%s^x01", oldName, newName);
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

I niestety tekst jest taki sam jak wcześniej bez żadnych zmian.

W moim kodzie niby poprawnie działało, lecz wiadomość się pojawiała dwukrotnie.


  • +
  • -
  • 0

#16 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.09.2014 17:12

Dobrze kombinowaliście ale zapomnieliście o wyłączeniu głównej informacji.
#include < amxmodx >
#include < amxmisc >
#include < colorchat >


#define PLUGIN "Brak wyswietlania"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "xenos"

public plugin_init ( ) {
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	register_message(get_user_msgid("SayText"), "blokada");
}

public client_infochanged ( id ) {

if (is_user_connected(id )) {

new newname [ 32 ], oldname [ 32 ]
get_user_info( id, "name", newname, 31 )
get_user_name( id, oldname, 31 )

if (!equal(oldname,newname)) {

ColorChat ( 0, GREEN, "^x04 Gracz zmienil nick  z %s na %s",oldname,newname);

set_user_info(id,"name",newname)
	}
}

}

public blokada ( msgid, dest, receiver ) {

static info [ 64 ];
get_msg_arg_string(2, info, sizeof(info) - 1);

if( !equali(info, "#Cstrike_Name_Change") ) return PLUGIN_CONTINUE;

return PLUGIN_HANDLED;

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ uc1\\ deff0\\ deflang1045\\ deflangfe1045{\\ fonttbl{\\ f0 Tahoma;}}\n\\ f0{\\ colortbl;}{\\ *\\ generator Wine Riched20 2.0.????;}\\ pard\\ sl-240\\ slmult1\\ li0\\ fi0\\ ri0\\ sa0\\ sb0\\ s-1\\ cfpat0\\ cbpat0\n\\ par}
*/


  • +
  • -
  • 1
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#17 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 19.09.2014 17:56

xenos, dzięki. A jest możliwość zmiany tekstu (ss niżej) w tym kodzie co podałeś? Czy jest z tym zbyt dużo zabawy? Bardzo mi zależy, oczywiście będzie kolejny +

50105441984426120460.png


  • +
  • -
  • 0

#18 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 19.09.2014 19:55

xenos, dzięki. A jest możliwość zmiany tekstu (ss niżej) w tym kodzie co podałeś? Czy jest z tym zbyt dużo zabawy? Bardzo mi zależy, oczywiście będzie kolejny +
50105441984426120460.png

Niestety ja nie wiem jak to wyłapać, może któryś z innych osób lepiej znających się wie jak.
  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#19 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.09.2014 11:39

 

I niestety tekst jest taki sam jak wcześniej bez żadnych zmian.

 

Czyli nie lapie tego eventu, trzeba sprawdzic czemu :P


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych