Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] fizyka w source a entity


Najlepsza odpowiedź mastah7991, 23.09.2014 11:53

Nie moge edytowac to napisze.
Problem rozwiazany.
dla chetnych na zrobienie tego sa 2sposoby.
1. Ustawic bezwladnosc bytu (nie wiem jak zmiana masy i bezwladnosci bytu potrzebna)
2. Ustawienie bytowi wlasciwosci np granatu Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2014 11:24

Witam

otóż piszę sobie mały plugin 

tworzę byt

new ent = CreateEntityByName("prop_physics_override");

następnie ustawiam mu model

SetEntityModel(ent, "models/...");

i ustawiam mu prędkość

TeleportEntity(ent, end, ang, fVelocity);

wszystko działa

byt się tworzy ma nadany model i leci tam gdzie chcę 
ALE

na byt działa grawitacja z gry i opada, a ja chcę by leciał prosto.

starałem się movetype na fly itd zmienić i to nic nie daje

może jakieś pomysły ?


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.09.2014 11:34

Hmm może tak

SetEntPropFloat(ent, Prop_Data, "m_flGravity", 0.01);

  • +
  • -
  • 0

#3 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.09.2014 11:46

sprawdzałem grawitacje 

byty mają ustawioną na start 0.0 i zmiana całkowicie nic nie dawała

 

p.s co do movetype byt wisiał w powietrzu i nadawanie mu jakiejkolwiek prędkości było ignorowane przez niego 


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 14.09.2014 11:47

  • +
  • -
  • 0

#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.09.2014 11:53   Najlepsza odpowiedź

Nie moge edytowac to napisze.
Problem rozwiazany.
dla chetnych na zrobienie tego sa 2sposoby.
1. Ustawic bezwladnosc bytu (nie wiem jak zmiana masy i bezwladnosci bytu potrzebna)
2. Ustawienie bytowi wlasciwosci np granatu
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych