Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Wymuszenie "rozbrojenia" paki


Najlepsza odpowiedź grankee, 14.09.2014 14:22

Kiedyś opisywałem tu Consty z Hama niedługo po tym jak wizu zrobił dokumentacje, ale gdzieś to wcieło a sporo tego było min. ten o ile dobrze pamiętam.

np. użycie buttona do otwierania bramy daje takie wartosci

269 | 1 | 1 | 2 | 1.000000

dla rozbrajania paki

123 | 1 | 1 | 2 | 1.000000

 z tym, ze ma on miejsce nie jeden raz lecz ciągle (jakby w prethinku?)

 

Skoro gra podaje te wartosci to lepiej ich zyc jesli nie ma potrzeby zaglebiania sie co i jak i dlaczego. Jesli potrzebujesz to wiedziec to szukaj i eksperymentuj :)

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 12.09.2014 14:18

Witam.

Jak w pluginie wymusić rozbrojenie paki?

Z wybuchem było łatwo, a co z rozbrojeniem?


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 13.09.2014 17:04

Dobra znalazłem plugin użytkownika Hleb.

 

 

Moje pytanie teraz brzmi.

Jak użyć Ham_Use w ExecuteHam?

Ham_User(this, idcaller, idactivator, use_type, Float:value)

  • +
  • -
  • 0

#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.09.2014 06:37

http://amxx.pl/topic...lant-defuse-c4/

Może tu znajdziesz rozwiązanie:)

ExecuteHam(Ham_Use,this...i reszta parametrów po przecinkach)

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.09.2014 07:10

To ja wiem. Uzywam kodu z tego pluginu.
Ale co to sa te parametry to ja nwm.
co to Float:value i use_type? No i czym się różni caller od activatora. Poszukam na alliedsach jeszcze.
  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.09.2014 14:22   Najlepsza odpowiedź

Kiedyś opisywałem tu Consty z Hama niedługo po tym jak wizu zrobił dokumentacje, ale gdzieś to wcieło a sporo tego było min. ten o ile dobrze pamiętam.

np. użycie buttona do otwierania bramy daje takie wartosci

269 | 1 | 1 | 2 | 1.000000

dla rozbrajania paki

123 | 1 | 1 | 2 | 1.000000

 z tym, ze ma on miejsce nie jeden raz lecz ciągle (jakby w prethinku?)

 

Skoro gra podaje te wartosci to lepiej ich zyc jesli nie ma potrzeby zaglebiania sie co i jak i dlaczego. Jesli potrzebujesz to wiedziec to szukaj i eksperymentuj :)


Użytkownik grankee edytował ten post 14.09.2014 14:23

  • +
  • -
  • 1

#6 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.09.2014 14:34

Wyprintowałem parametry z rozbrajania paki i wsadziłem takie same

 

 

pierwszy numer to index bytu używanego (paka, przycisk)

a co z resztą?


  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 14.09.2014 14:40

caller i activator w tym przypadku to jest to samo - nr bytu gracza. Nie kojarzę teraz, ale na zdrowy rozum może są jakieś obiekty use'owane np. zadaniem obrazen? wtedy activator bedzie to np. granat, bron a caller jego owner czyli gracz. Tak to przynajmniej dziala dla ham_takedamage, attacker to gracz a inflictor to bron.

 

Typ jest tu zawsze dwa, nie wiem czemu. Sprobuj inne i zobaczysz czy cos sie zmieni. 

No a wartosc to juz nie mam pojecia:D

A co bys chcial z tych wartosci wyciagnac?

 

use na hostagu

35 | 1 | 1 | 2 | 1.000000

a jak puszcze przycisk to

35 | 1 | 1 | 2 | 0.000000

Użytkownik grankee edytował ten post 14.09.2014 14:43

  • +
  • -
  • 1

#8 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.09.2014 14:54

ExecuteHam(Ham_Use, ent, id, id, 2, 1.0)

ent - index paki

id - index gracza podkładającego pakę

2 - use type

1.0 - Float:value

 

 

Tak btw. Skąd Ty się urwałeś? Nie widziałem Cię na forum nigdy xD.

 

PS. Powtórz te parametry ham :) Zrób tutorial


  • +
  • -
  • -2

#9 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.09.2014 01:45

Nie chcę Cię urazić to tylko żartem, ale moderowałem tutaj, jak Ty jeszcze na dywan po drabinie wchodziłeś :) a tak serio: musiałem przerwać przygodę z moim kochanym scriptingiem żeby ułożyć sobie życie :) teraz mam czasem chwilę to i zerknę na forum :) Kiedyś aktywniej uczestniczyłem w jego życiu, moderowałem itd, ale brakło mi czasu jeszcze przed tym jak jego admin (już nawet nick mi wyleciał z głowy) się zmienił z przyczyn w tej chwili nieistotnych:)

 

Postaram się znaleźć chwilę i opisać to po uprzednim zbadaniu. Próbuję napisać realny mod odzwierciedlający pewną grę, ale na razie męczę się z animacją modeli.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych