Witam, istnieje funkcja która zwraca jak daleko poleciał granat ? na przykład Smoke
Dziękuje ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.09.2014 17:16
Witam, istnieje funkcja która zwraca jak daleko poleciał granat ? na przykład Smoke
Dziękuje ![]()
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 11.09.2014 13:27
2 opcje:
-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość
-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc
Napisano 11.09.2014 13:36
-pobierasz prędkość granatu w spawn post i obliczasz na jej podstawie gdzie uderzy w ziemie i liczysz odleglosc
-lapiesz spawn granatu i touch ziemi pobierasz coordy w obu przypadkach i liczysz odległość
Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu
Napisano 11.09.2014 13:39
Napisano 11.09.2014 13:42
Nie touch ziemii, tylko moment jego wybuchu
tak wiem nie wiem czemu ale myslalem ze chodzi o odleglosc pierwszego uderzenia
Napisano 11.09.2014 14:23
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.

Napisano 11.09.2014 20:13
TAK ISTNIEJE
Nagroda w postaci reputacji adekwatna do wypowiedzi ![]()
Coś z tego będzie ? ![]()
RegisterHam(Ham_Touch,"grenade","fwTouch")
new Float:preOrigin[3]; // Pozycja Gracza
new Float:vfOrigin[3]; // Pozycja Smoke
public grenade_throw(id, idGranade, wId){
if(wId==CSW_SMOKEGRENADE){
pev(id, pev_origin, preOrigin);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fw_touch(touched, toucher)
{
static class[32],Float:forigin[3];
pev(toucher, pev_classname, class, sizeof class - 1);
pev(toucher, pev_origin, forigin);
if(containi(class, "grenade") != -1 && !touched)
{
new wid = get_pdata_int(toucher,OFFSET_ENT_TO_INDEX);
if(wid == CSW_SMOKE)
{
pev(toucher, pev_origin, vfOrigin);
}
}
}
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 11.09.2014 21:10
Porownywanie ciagu znakow w czesto wykonujacych sie funkcjach jest istnym marnotrawstwem mocy obliczeniowej.
Użytkownik Puchate edytował ten post 11.09.2014 21:27
Napisano 12.09.2014 12:39
Liczyć będzie to bardzo rzadko, do max kilku razy na mapę.
Który kod obciąży bardziej serwer, mój czy Twój?
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
Napisano 14.09.2014 12:20
Dobrze zrozumiałem, że plugin puchate mniej obciąży serwer?
CoD Mod - IP: 91.224.117.15:27235
JailBreak - IP: 91.224.117.67:27075
Only de_dust2 - IP: 193.33.176.197:27111
Więcej serwerów na: www.NaFarciePL
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych