Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Edycja Pluginu

Nozowka mp3 - wyłączenie pluginów w tleNozowka mp3 nie dezaktywóje pluginów w tle, co psuje klimat tego.

edycja pluginu

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 K0SM053

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Szymuś
  • Lokalizacja:Przed kompem
Offline

Napisano 07.09.2014 12:55

Siemka, ktoś dodałby już do istniejącego już pluginu opcje, która będzie dezaktywować niektóre pluginy w tle ? Ponieważ mam wgrane RS-y na serwer i plugin Nozowka_mp3, i gdy jest 1vs1 i jedna osoba zabije drógą zaczyna się odtwarzać roundsound i przerywa muzykę w tle, która leciała ;/

 

Najlepiej by było, gdyby w folderze configs dodać nozowka_dezpl.ini, i wypisać tam listę pluginów, która by miała być dezaktywowana, bo np. plugin VIP się przyda ;d

 

Co do pluginów jestem zupełnie zielony, więc proszę o pomoc, jeśli można to też linki do poradników o pisaniu pluginów itd. :D

 

PS.Plugin nie jest mój ;d.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 07.09.2014 15:50

Pluginy dodajesz tutaj

new pluginy_do_zatrzymania[][] = {
"plugin1.amxx",
"plugin2.amxx"
}

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Nozowka mp3"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Suis"
 
#define SPRAWDZ 3431
 
new Odliczanie[33] 
new rr_czas
new bool:noze = false
new const muzyka[]= "misc/NeRoD/rozgrzewka/r.mp3"
 
new pluginy_do_zatrzymania[][] = {
"plugin1.amxx",
"plugin2.amxx"
}
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("TextMsg","nozowka","a","2&#Game_C") 
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") 
register_event("DeathMsg","death_msg","a")
 
rr_czas = register_cvar("rr_czas","50")
 
}
public nozowka(id)
{
                set_task(1.0, "Start")
      for(new i=0; i<sizeof(pluginy_do_zatrzymania); i++)
pause("ac", "%s", pluginy_do_zatrzymania[i])
                
}
public Start(id)
{
        client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) 
        switchweapon(id)
 
        noze = true
 
        Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
        
        if(task_exists(id + SPRAWDZ))
        {
                remove_task( id + SPRAWDZ )
        }
        set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )
        
        return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Koniec(task_id)
{
        new id = task_id - SPRAWDZ        
 
        set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
        show_hudmessage( id, "Koniec rundy rozgrzewkowej za: %d", Odliczanie[id] )
        
 
        Odliczanie[id] -= 1 
        
        if(Odliczanie[id] <= 0)
        {
                if( task_exists(task_id) )
                {
                        remove_task( task_id )
                }
set_cvar_num("sv_restart", 2);
ColorChat(id, RED, "Powodzenia i wysokiego DMG!");  
noze = false
for(new i=0; i<sizeof(pluginy_do_zatrzymania); i++)
unpause("ac", "%s", pluginy_do_zatrzymania[i])
}
}
public switchweapon(id)
{
if (!noze)
return PLUGIN_CONTINUE
 
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death_msg()
{
if(!noze)
return 
 
new id = read_data(2) 
set_task(1.0,"respawn_player",id)
}
public respawn_player(id)
{     
if(is_user_connected(id))
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)     
}
public plugin_precache() precache_sound(muzyka)

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 K0SM053

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Szymuś
  • Lokalizacja:Przed kompem
Offline

Napisano 08.09.2014 14:06

Dzięki wielkie :D Temat to zamknięcia.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: edycja pluginu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych