Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Najnowszy silnik Nowego COD MODA

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcin325

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.09.2014 00:06

Witam.

Ostatnio mialem swoj serwer COD jakies 2 lata temu i mam kilka pytan.

1.Czy wyszla jaka lepsza wersja silnika QTM_CodMod? (chodzi mi o to czy sa naprawione drobne bugi i ulepszony zapis nvault)

2. Cz jest jeszcze sens robic COD MODA na np 12 klas w tym 2 premium na 200 lvl? Czy ktos na takim czyms jeszcze gra?

Bez nawalania 100 klas 100000 lvli 1000 perkow i innych bajerow.


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 07.09.2014 07:55

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModPytania

do

ModyCall of Duty ModDyskusje
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 07.09.2014 08:46

1. Em. Jest kilkanaście wersji tego CoD'a
Kilka dziecinnych jak to bywa, nawalimy do paczki byle co i ta paczka ani rąk ani nóg nie ma. 

Ale są też wersje jak choćby Cypisa?, która ma zapis SQL i ma wyeliminowanych pare rzeczy.
Jest też wersja RC 1.1 od P4F'a ? która ma masę rzeczy w sobie zrobionych. 

2. Jasne, tylko jeśli chodzi o te klasy muszą mieć straszny balans i być naprawdę ciekawe, a nie te standardy. 
201 to bardzo przyjemny przedział tylko bajerów na serwie musi być sporo ...
Wiele rzeczy musiałbyś tam zmienić aby to miało ręce i nogi.

Natomiast jeśli chodzi o te abstrakcyjne "10000" perków, to wybacz, ale gdzieś 70 w dzisiejszych czasach z tego co widze na dobrze rozwiniętych serwerach to standard :)
 

 


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#4 marcin325

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -5
Mniej niż zer0.

  • Postów:102
  • Imię:marcin
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.09.2014 09:25

To byla takie wyolbrzymienie z perkami ;d

2 lata temu jak robilem paczke z CODEM to potem sprzedalem ja za 200 zl wiec klasy mialem dosc fajne chyba.

Nigdy nie wstawiam standardowych klas, zawsze sa ta mixy, cos od siebie.

Ja wlasnie wolalbym zapis nvault, jakos nigdy nie mialem z nim klopotu, nie wiem czy to dzialalo ale w razie awarii robilem kopie tego zapisu (chyba) i potem wgrywalem w razie czego i smigalo.

 

Chcialbm podstawowy DOBRY silnik.

A co do samego CODA wgralbym pluginy typu: sklep, oddaj perk i moze z jeszcze jakas pier**le.

Do tego by bylo 10-12 klas ktore by mialy pewnie po 3 umiejetnosci, 2 premki ktore by oczywiscie sie wyroznialy.


Użytkownik marcin325 edytował ten post 07.09.2014 09:32

  • +
  • -
  • 0

#5 woldemord

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Włoszczowa
Offline

Napisano 07.09.2014 20:39

http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych