Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak dodac 2 skoki do ruletki ?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.09.2014 17:52

Witam :)
posiadam  ruletkę i nie potrafię tam dodać dodatkowych 2 skoków do losowania, mógłby mi to ktoś wytłumaczyć ?

zależy mi na tym żeby dodatkowe skoki były pobierane z cvaru. (po proszę przykładowy plugin)


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 01.09.2014 18:17

new ilosc_skokow

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
ilosc_skokow = register_cvar("amx_iloscskokow", "2");

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = get_pcvar_num(ilosc_skokow);

	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 01.09.2014 18:19


new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33]
new pCvarSkoki, maxpl


public plugin_init() {
	register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD")
	
	
	register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
	register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C")
	
	pCvarSkoki = register_cvar("jb_ruletka_skoki", "4")
	
	maxpl = get_maxplayers();
}

public RestartContin() usun()
public KoniecRundy() usun()

public usun() {
	for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
		if(is_user_connected(i)) {
			
			Skoki[i] = 1
			DodatkoweSkoki[i] = false
		}
	}
}

public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) {
	if(DodatkoweSkoki[id]) {
		new flagi = pev(id, pev_flags)
		
		if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) {
			Skoki[id]--
			new Float:velocity[3]
			pev(id, pev_velocity,velocity)
			velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
			set_pev(id, pev_velocity, velocity)
		}
		else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
		}
	return 0
}

case iles_tam: {
	ShowSyncHudMsg(0, hud[0], "[%s] %s wygral DODATKOWE SKOKI", TAG, nick)
	ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki))
	Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
	DodatkoweSkoki[id] = true
}


  • +
  • -
  • 0

#4 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.09.2014 18:31




new Skoki[33], DodatkoweSkoki[33]
new pCvarSkoki, maxpl


public plugin_init() {
	register_forward(FM_CmdStart, "RealStartCMD")
	
	
	register_logevent("KoniecRundy", 2, "1=Round_End")
	register_event("TextMsg", "RestartContin", "a", "2&#Game_C")
	
	pCvarSkoki = register_cvar("jb_ruletka_skoki", "4")
	
	maxpl = get_maxplayers();
}

public RestartContin() usun()
public KoniecRundy() usun()

public usun() {
	for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
		if(is_user_connected(i)) {
			
			Skoki[i] = 1
			DodatkoweSkoki[i] = false
		}
	}
}

public RealStartCMD(id, uc_handle, seed) {
	if(DodatkoweSkoki[id]) {
		new flagi = pev(id, pev_flags)
		
		if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flagi & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && Skoki[id]) {
			Skoki[id]--
			new Float:velocity[3]
			pev(id, pev_velocity,velocity)
			velocity[2] = random_float(265.0, 285.0)
			set_pev(id, pev_velocity, velocity)
		}
		else if(flagi & FL_ONGROUND) Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
		}
	return 0
}

case iles_tam: {
	ShowSyncHudMsg(0, hud[0], "[%s] %s wygral DODATKOWE SKOKI", TAG, nick)
	ColorChat(id, GREEN, "[%s]^x01 Wylosowales %i dodatkowe skoki w powietrzu.", TAG, get_pcvar_num(pCvarSkoki))
	Skoki[id] = get_pcvar_num(pCvarSkoki)
	DodatkoweSkoki[id] = true
}

a co jeśli mam takie coś:

public Poczatek_Rundy()
{
	for (new i=0; i<33; ++i)
		if (is_user_connected(i))
		set_user_footsteps(i, 0)
		DodatkoweSkoki(i) = false
}

to wyżej jest zamiast tego:

public usun()

i jak teraz powinien wyglądać mój kod ?


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#5 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 01.09.2014 18:39

public Poczatek_Rundy()
{
	for (new i=0; i<33; ++i)
		if (is_user_connected(i))
		set_user_footsteps(i, 0)
	Skoki[i] = 1
	DodatkoweSkoki[i] = false
	
}

albo

public Poczatek_Rundy() usun()

public usun() {
    for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
        if(is_user_connected(i)) {
            
            Skoki[i] = 1
            DodatkoweSkoki[i] = false
        }
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.09.2014 18:43

opcja 1:

rangi.sma(64) : error 017: undefined symbol "i"
rangi.sma(64 -- 65) : warning 215: expression has no effect
rangi.sma(65) : error 017: undefined symbol "i"
rangi.sma(65 -- 67) : warning 215: expression has no effect

Opcja 2:

rangi.sma(62) : error 017: undefined symbol "maxpl"

ps.
nie dodawałem tego bo po co to? xD


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#7 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 01.09.2014 18:45

public Poczatek_Rundy() usun()

public usun() {
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i ++) {
        if(is_user_connected(i)) {
            
            Skoki[i] = 1
            DodatkoweSkoki[i] = false
        }
    }
} 

lub dodaj new maxpl i maxpl = get_maxplayers()


Użytkownik k4x4z5 edytował ten post 01.09.2014 18:47

  • +
  • -
  • 0

#8 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.09.2014 18:53

skompilowałem ale teraz w ogóle nie działa plugin, tzn. nie działa komenda /test (komenda wywołuję funkcje ruletki)


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 01.09.2014 19:24

Pokaż cały kod, bo w ten sposób nic nie wywnioskujemy.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#10 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 01.09.2014 19:25

mogę podać na pw?
nie chce udostępniać pliku


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych