←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Blokowanie obrażeń z jakiegoś bytu

  • +
  • -
SuchyBGC - zdjęcie SuchyBGC 01.09.2014

Siemka mam taki kod:

Define:

#define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1)
#define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1)

Kod:

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
	return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker)  || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

Czy ja zmienię to na:

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
	return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || dmg(victim, inflictor) || dmg2(victim, inflictor) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

To czy ten kod zablokuje mi też obrażenia z bytu?

Bo pierwszy Kod blokuje obrażenia zadane z tylko i wyłącznie z broni, a mi chodzi o to żeby blokował każdy byt jak np. uderzenie z rakiety

Dzięki z góry, jestem zielony w pawn

Odpowiedz

BaroTato - zdjęcie BaroTato 01.09.2014

nie raczej nie zablokuje

Odpowiedz

  • +
  • -
SuchyBGC - zdjęcie SuchyBGC 01.09.2014

To jaki będzie poprawny kod TakeDamage w tym przypadku?

Chcę aby dodatkowo były blokowane każde obrażenia, obecnie to tylko broń :/ 

Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 15.09.2014

if (idinflictor==twoj_byt)
return ham_supercede
Odpowiedz