Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie obrażeń z jakiegoś bytu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 SuchyBGC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.09.2014 12:13

Siemka mam taki kod:

Define:

#define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1)
#define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1)

Kod:

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
	return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker)  || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

Czy ja zmienię to na:

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
	return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || dmg(victim, inflictor) || dmg2(victim, inflictor) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

To czy ten kod zablokuje mi też obrażenia z bytu?

Bo pierwszy Kod blokuje obrażenia zadane z tylko i wyłącznie z broni, a mi chodzi o to żeby blokował każdy byt jak np. uderzenie z rakiety

Dzięki z góry, jestem zielony w pawn


  • +
  • -
  • 0

#2 BaroTato

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:18
  • Lokalizacja:Biała Podlaska
Offline

Napisano 01.09.2014 12:27

nie raczej nie zablokuje


zm_54d6972f3624f.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

Zapraszam unikalny Zombie Plague : 80.82.16.66:27016


#3 SuchyBGC

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 01.09.2014 13:16

To jaki będzie poprawny kod TakeDamage w tym przypadku?

Chcę aby dodatkowo były blokowane każde obrażenia, obecnie to tylko broń :/ 


  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.09.2014 04:53

if (idinflictor==twoj_byt)
return ham_supercede

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych