Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

blokada c4 w warmuppro


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#21 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 28.08.2014 13:00

Sam napisałeś

 

 

usunięcie całkowite z pluginu, czyli bomba podczas rozgrzewki nie występuje. 

 

Dobra mniejsza o to, skończmy ten temat.

 

Mógłby mi ktoś dopisać do tego pluginu aby gracze podczas rozgrzewki nie mogli używać klawiszu 5, wydaję mi się, że to będzie najlepsze rozwiązanie.


  • +
  • -
  • 0

#22 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 28.08.2014 23:48

Zablokujesz klawisz 5 ale kręcąc w myszce i wybierając c4 będzie się dało :D

Napiszę ci plugin, czekaj na odpowiedź.


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#23 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 29.08.2014 11:49

Przepraszam za offtop ale niestety nie da się edytować, coś znalazłem :D

http://amxx.pl/topic...okowanie-broni/

może c4 będzie blokować jeżeli ustawisz ;d


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#24 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 29.08.2014 11:51

No tak, ale to mi będzie blokować przez cały okres/mapę.


  • +
  • -
  • 0

#25 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 29.08.2014 23:19

Nie rozumiem ciebie no lol, pierwsze chciałeś plugin żeby blokował przez czas, potem że blokada, aa rozumiem.

Chodzi ci o skrypt o blokadę c4 w pluginie warmuppro przez dany czas?


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#26 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 30.08.2014 11:39

Czego Ty nadal nie rozumiesz?

Mamy plugin warmuppro (rozgrzewka), tak ? Tak.

W cvarach ustawiłem czas trwania 120 sekund.

W tym jest problem, że gracz TT dostaję pakę, która może zaplantować, a ja proszę aby ktoś mi przerobił to tak aby jej nie dało się zaplantować/gracz paki nie dostawał lub coś innego PO PROSTU ŻEBY C4 NIE ISTNIAŁO PODCZAS ROZGRZEWKI

Tylko podczas rozgrzewki nie przez cała mapę..

Nie wiem czy tu ktoś nie umie czytać czy to może ja jakoś nie wyraźnie piszę.. już bodajże 3 razy tłumacze o co mi chodzi..


  • +
  • -
  • 0

#27 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 09.09.2014 12:50


Nie rozumiem ciebie no lol, pierwsze chciałeś plugin żeby blokował przez czas, potem że blokada, aa rozumiem.

Chodzi ci o skrypt o blokadę c4 w pluginie warmuppro przez dany czas?

Przecież wyraźnie napisał czego chce w pierwszym poście i w tytule tematu.

Przed chwilą zrobiłem to na swoim serwerze i działa :) tzn. usuwa pakę z ekwipunku i nie da się jej wybrać, ale widać znaczek paki po lewej stronie. Kod wycinany z tego pluginu: http://amxx.pl/topic...okowanie-broni/

 

Funkcję giveitems(plr) zamień na:

public giveitems(plr)
{
    new iFlags = get_item_flags()
    new CsTeams:team = fm_get_user_team(plr);
    if( g_items )
    {
        if (iFlags&ITEM_HE)
        {
            fm_give_item(plr,"weapon_hegrenade")
        }
             
        if(iFlags&ITEM_FS)
        {
            fm_give_item(plr,"weapon_flashbang")
        }
             
        if(iFlags&ITEM_SG)
        {
            fm_give_item(plr,"weapon_smokegrenade")
        }
             
        if( team == CS_TEAM_CT && iFlags&ITEM_C4 )
        {
            fm_give_item(plr, "item_thighpack")
        }
             
        if( team == CS_TEAM_T && iFlags&ITEM_C4 )
        {
            fm_give_item(plr, "weapon_c4")
            fm_set_user_plant(plr, 1, 1)
        }
        if(user_has_weapon(plr, CSW_C4))
        {
            fm_strip_user_weapon(plr, 5);
        }
    }
}

A na koniec sma dodaj:

stock fm_strip_user_weapon(id, Type, bool:bSwitchIfActive = true)
{
    new iReturn;
    if(is_user_alive(id))
    {
        new iEntity, iWeapon;
        while((iWeapon = GetWeaponFromSlot(id, Type, iEntity)) > 0)
        {
            iReturn = ham_strip_user_weapon(id, iWeapon, Type, bSwitchIfActive);
        }
    }
    return iReturn;
}
stock ham_strip_user_weapon(id, iCswId, iSlot = 0, bool:bSwitchIfActive = true)
{
    new iWeapon;
    
    if(!iSlot)
    {
        static const iWeaponsSlots[] = { -1, 2, -1, 1, 4, 1, 5, 1, 1, 4, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 2, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 4, 2, 1, 1, 3, 1 };
        iSlot = iWeaponsSlots[iCswId];
    }

    const XTRA_OFS_PLAYER = 5;
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367;

    iWeapon = get_pdata_cbase(id, m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot, XTRA_OFS_PLAYER);

    const XTRA_OFS_WEAPON = 4;
    const m_pNext = 42;
    const m_iId = 43;

    while(iWeapon > 0)
    {
        if(get_pdata_int(iWeapon, m_iId, XTRA_OFS_WEAPON) == iCswId) break;
        iWeapon = get_pdata_cbase(iWeapon, m_pNext, XTRA_OFS_WEAPON);
    }

    if(iWeapon > 0)
    {
        const m_pActiveItem = 373;
        if(bSwitchIfActive && get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem, XTRA_OFS_PLAYER) == iWeapon)
        {
            ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, iWeapon);
        }
        if(ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, iWeapon))
        {
            user_has_weapon(id, iCswId, 0);
            ExecuteHamB(Ham_Item_Kill, iWeapon);
            return 1;
        }
    }
    return 0;
}
stock GetWeaponFromSlot(id , iSlot , &iEntity)
{
    if (!(1 <= iSlot <= 5))    return 0;
    
    iEntity = 0;
    const m_rgpPlayerItems_Slot0 = 367;
    const m_iId = 43;
    const XO_WEAPONS = 4;
    const XO_PLAYER = 5;

    iEntity = get_pdata_cbase(id , m_rgpPlayerItems_Slot0 + iSlot , XO_PLAYER);
    return (iEntity > 0) ? get_pdata_int(iEntity , m_iId , XO_WEAPONS) : 0;
}

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#28 SkeeT

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.09.2014 19:11

No, i teraz jest dobrze dzięki chłopaki sam sobie to zgapię :D



#29 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 13.09.2014 18:20

Sniper elite, niestety nadal graczę mogą plantować bombę.


  • +
  • -
  • 0

#30 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 14.09.2014 23:19

Lap, tu mi działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#31 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 16.09.2014 14:22

Lap, tu mi działa :)

 

Same errory podczas kompilacji.


  • +
  • -
  • 0

#32 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 16.09.2014 14:33

 

Lap, tu mi działa :)

 

Same errory podczas kompilacji.

 

Nie same tylko jeden, resztą się nie przejmuj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#33 patryQ1997

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:204
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Czeladź
Offline

Napisano 20.09.2014 17:57

Dzięki :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych