Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie działa menu vipa


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 woras

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 24.08.2014 02:42

Wygenerowałem sobie vipa, lecz nie działa w nim menu vipa, który to raz próbuje z tym menu, jestem pewien że wszystko dobrze wypełniłem w tym generatorze, ale menu broni nie działa.

 

Ma to być ma wszystkie flagi "ALL FLAGI"

 

Menu vipa ma się nazywać: Wybierz Broń Świńko

w menu vipa ma znajdować się każdy pistolet pod nazwami:

USP 45

GLOCK 18

dEagle

P228

Elites

FiveseveN

 

Taka kolejność broni, usp dla ct, glock dla tt a cała reszta broni dla wszystkich w menu tylko ograniczenie usp i glock.

 

Dodatkowy jeszcze granaty he, flash, smoke od pierwszej rundy automatycznie mają same się dawać, po jednym granacie do ekwipunku.

 

Zrobi mi to ktoś :)? ..., bez żadnych dodatkowych informacji o statusie vip, tylko to o co proszę.


  • +
  • -
  • 0

#2 xenos

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 209
Profesjonalista

  • Postów:456
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 24.08.2014 07:26

http://amxx.pl/topic...eneratora-vipa/

Sam spróbuj naprawić ,to nic trudnego.
I nie musi ktoś ci tworzyć vipa od podstaw.
  • +
  • -
  • 0
"Jeśli potrafię to pomogę, jeśli nie potrafię to wskaże drogę którą trzeba dążyć by znaleźć odpowiedz" 

Pluginy:
Szukanie Aktywnych Banów w AmxBansie
Drop After Death
Kto postawił mine

#3 Damian.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:88
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 24.08.2014 10:11

Brawo.

Wygenerowany kod .sma naprawisz sam, dzięki temu.

http://amxx.pl/topic...pa/#entry654272


  • +
  • -
  • 0

#4 woras

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:146
  • Lokalizacja:bydgoszcz
Offline

Napisano 24.08.2014 13:01

Zrobiłem to, skorzystałem z poradnika i menu broni dalej nie pokazuje na serwerze.

Wszystko pomyślnie skomplitowałem (czy jak to się odmienia)) :)

Stawiam kod, zajrzy ktoś :)?

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], gRound=0, menu, weapon_id;

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 33554436 == 33554436){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public event_new_round(){
    ++gRound;
}
public GameCommencing(){
    gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    if(gRound>=1){
        new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
        ++henum;
        new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
        give_item(id, "weapon_flashbang");
        ++fbnum;
        new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
        give_item(id, "weapon_smokegrenade");
        ++sgnum;
    }
    show_vip_menu(id);
}
public menu_1_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_glock18");
        give_item(id, "ammo_9mm");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 20);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 300);
    }
}
public menu_2_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_usp");
        give_item(id, "ammo_45acp");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 12);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 300);
    }
}
public menu_4_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_p228");
        give_item(id, "ammo_357sig");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 13);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52);
    }
}
public menu_3_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_deagle");
        give_item(id, "ammo_50ae");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
    }
}
public menu_5_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_elite");
        give_item(id, "ammo_9mm");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120);
    }
}
public menu_6_handler(id){
    if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
        give_item(id, "weapon_fiveseven");
        give_item(id, "ammo_57mm");
        weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id);
        if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 20);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 300);
    }
}
public show_vip_menu(id) {
    menu = menu_create("\rWybierz Pistolet:", "menu_handler");
    menu_additem(menu, "\wGLOCK 18", "1", 0);
    menu_additem(menu, "\wUSP 48", "2", 0);
    menu_additem(menu, "\wdEagle", "3", 0);
    menu_additem(menu, "\wP228", "4", 0);
    menu_additem(menu, "\wElites", "5", 0);
    menu_additem(menu, "\wFiveseveN", "6", 0);

    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);

    menu_display(id, menu, 0);
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
    if (item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    new data[8], iName[64];
    new zaccess, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
    new key = str_to_num(data)

    switch(key)
    {
        case 1: menu_1_handler(id)
        case 2: menu_2_handler(id)
        case 3: menu_3_handler(id)
        case 4: menu_4_handler(id)
        case 5: menu_5_handler(id)
        case 6: menu_6_handler(id)
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}

Użytkownik woras edytował ten post 24.08.2014 13:05

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych