Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokowanie broni w pierwszej rundzie opóźnienie blokowania


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MacPherson

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:32
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wołomin
Offline

Napisano 23.08.2014 16:38

Witam,

w jaki sposób mogę opóźnić blokowanie broni podczas rundy. Bo jak dostaje się bronie z mocy np odznak itp to nie blokuje broni i nie wiem jak opóźnić wykonanie tego warunku. Oto kod

#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>

new bool: firstRound = false;
new bool: firstRoundChecked = false;

public plugin_init() 
{ 
   	register_plugin( "....", "1.0", "..." );
	
	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_C"); // 0
	register_event( "TextMsg", "pRestart", "a", "2&#Game_will_restart_in" ); // 0

	register_event( "CurWeapon", "pCurWeapon", "be", "1=1" ); // 2
	
	register_logevent( "pRoundStart", 2, "1=Round_Start"); // 1
	register_logevent( "pRoundEnd", 2, "1=Round_End" ); // 3
}

/* 1 */
public pRoundStart()
{
	if ( firstRound )
	{
		firstRoundChecked = true;
		firstRound = false;
	}
}

/* 2 */
public pCurWeapon(id)
{
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_AWP ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_AWP );
	
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_MP5NAVY ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_MP5NAVY );
		
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_AK47 ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_AK47 );
		
	if ( firstRoundChecked && user_has_weapon( id, CSW_M4A1 ) )
		fm_strip_user_gun( id, CSW_M4A1 );
}

/* 3 */
public pRoundEnd()
{
	if ( firstRoundChecked )
	{
		firstRound = false;
		firstRoundChecked = false;
	}
}

/* 0 */
public pRestart()
{
	firstRound = true;
	firstRoundChecked = false;
}

Za każdą pomoc będę wdzięczny.


  • +
  • -
  • 0

#2 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 23.08.2014 23:11

chcesz aby na początku rundy górna funkcja którą podałeś uruchamiała się po określonym czasie?

 

Jak coś to możesz użyć:

set_task(60.0, "JakasFunkcja", _, _, _,"b");


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych