Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Dodanie do klasy +70 dmg z m4a1

klasa

Najlepsza odpowiedź kakus002 , 19.08.2014 14:43

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szturmer";
new const opis[] = "Nieskonczone ammo, + 70 DMG dla M4A1, potrojny skok w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;

new skoki[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_advance(cod_get_classid("Szturmowiec"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    set_user_clip(id, 31);
    
}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !ma_klase[attacker] || ~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || get_user_weapon(attacker) != CSW_M4A1)    return HAM_IGNORED;

    SetHamParamFloat(4,damage+70.0)
    return HAM_HANDLED
}

public CmdStart(id, uc_handle)
    
{

    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
    
    return FMRES_IGNORED;
    
    
    new flags = pev(id, pev_flags);    
    
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])    
{
    
    skoki[id]--;
    
    new Float:velocity[3];
    
    pev(id, pev_velocity,velocity);
    
    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
    
    set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    
}
    else if(flags & FL_ONGROUND)
    
    skoki[id] = 3; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
    
    
    
    return FMRES_IGNORED;
    
}
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bakubb

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:rujwrskjws
  • Lokalizacja:hhhhhhh
Offline

Napisano 19.08.2014 14:19

/* Plugin generated by d0n tHe Pr0oo */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szturmer";
new const opis[] = "Nieskonczone ammo, + 70 DMG dla M4A1, potrojny skok w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;

new skoki[33];

public plugin_init() {
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
  
        cod_register_advance(cod_get_classid("Szturmowiec"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
        ma_klase[id] = true;
          
public cod_class_disabled(id)
        ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
        if(!is_user_connected(id))
                return;
          
        if(!ma_klase[id])
                return;
          
        set_user_clip(id, 31);

}
          

stock set_user_clip(id, ammo)
{
        new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
        get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
        while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
                if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
                set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
                return weaponid;
                }
        return 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 70.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}
public CmdStart(id, uc_handle)

{

	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase

		return FMRES_IGNORED;

	

	new flags = pev(id, pev_flags);

	

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])

	{

		skoki[id]--;

		new Float:velocity[3];

		pev(id, pev_velocity,velocity);

		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);

		set_pev(id, pev_velocity,velocity);

	}

	else if(flags & FL_ONGROUND)

		skoki[id] = 3; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa

	

	return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#2 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 19.08.2014 14:43   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Szturmer";
new const opis[] = "Nieskonczone ammo, + 70 DMG dla M4A1, potrojny skok w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 90;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 100;

new skoki[33];

public plugin_init() {
    register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
    
    cod_register_advance(cod_get_classid("Szturmowiec"), 500, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}

public cod_class_enabled(id)
    ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_connected(id))
        return;
    
    if(!ma_klase[id])
        return;
    
    set_user_clip(id, 31);
    
}


stock set_user_clip(id, ammo)
{
    new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
    get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
    while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
        if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
        set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
        return weaponid;
    }
    return 0;
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !ma_klase[attacker] || ~damagebits & DMG_BULLET || ent != attacker || get_user_weapon(attacker) != CSW_M4A1)    return HAM_IGNORED;

    SetHamParamFloat(4,damage+70.0)
    return HAM_HANDLED
}

public CmdStart(id, uc_handle)
    
{

    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
    
    return FMRES_IGNORED;
    
    
    new flags = pev(id, pev_flags);    
    
    
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])    
{
    
    skoki[id]--;
    
    new Float:velocity[3];
    
    pev(id, pev_velocity,velocity);
    
    velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
    
    set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    
}
    else if(flags & FL_ONGROUND)
    
    skoki[id] = 3; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
    
    
    
    return FMRES_IGNORED;
    
}

Użytkownik kakus002 edytował ten post 19.08.2014 14:44






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych