Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Day_ends model reset


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 The.Scott

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 19.08.2014 13:24

Mam maly problem z Day_ends, po day_ends idzie cs_reset_user_model, jezeli dopiszę jeszcze cs_set_user_model to da model taki samy dla CT i T, a ja chcę by modele byly rozne.
Krotko: Chcę by po reset model(cs_reset_user_model(iPlayer);) szed set model dla T i jeszcze set model dla CT
T: nowymodelT
CT: nowymodelCT




Częsc kodu ( Day_ends ): 

 

public Day_Ends( )
{
if( g_iDay[ TOTAL_DAYS ] == DAY_NONE )
return PLUGIN_HANDLED;
 
server_cmd("sv_gravity 800");
switch (g_iDay[ TOTAL_DAYS ])
{
case DAY_ZOMBIE, DAY_REZOMBIE, DAY_NIGHT, DAY_RENIGHT, DAY_GRENADE:
{
set_lights("#OFF");
fog(false);
}
case DAY_GANG:
{
check_blueteam = 0;
check_redteam = 0;
}
case DAY_USPNINJAS:server_cmd("mp_footsteps 1");
}
 
static CsTeams:team;
static iPlayers[32], iNum, i, iPlayer;
get_players( iPlayers, iNum, "a"); 
for ( i=0; i<iNum; i++ ) 
{
iPlayer = iPlayers[i];
 
team = cs_get_user_team(iPlayer);
set_user_health(iPlayer, g_100HP);
set_user_noclip(iPlayer, 0);
set_user_footsteps(iPlayer, 0);
set_user_maxspeed(iPlayer, 250.0);
set_user_rendering(iPlayer, _, 0, 0, 0, _, 0);
switch(g_iDay[ TOTAL_DAYS ])
{
case DAY_ZOMBIE:
{
g_iDeaths[iPlayer] = 0;
if(team == CS_TEAM_CT)
{
if( g_ThermalOn[iPlayer] )
{
engclient_cmd(iPlayer, "nightvision");
cs_set_user_nvg(iPlayer,false);
}
else cs_set_user_nvg(iPlayer,false);
}
}
case DAY_REZOMBIE:
{
g_iDeaths[iPlayer] = 0;
if(team == CS_TEAM_T)
{
if( g_ThermalOn[iPlayer] )
{
engclient_cmd(iPlayer, "nightvision");
cs_set_user_nvg(iPlayer,false);
}
else cs_set_user_nvg(iPlayer,false);
}
}
case DAY_FREEZETAG: Unfreeze(iPlayer);
case DAY_GANG:
{
clear_bit(check_bteam, iPlayer);
clear_bit(check_rteam, iPlayer);
clear_bit(check_gteam, iPlayer);
}
case DAY_HIDENSEEK: Unfreeze(iPlayer);
case DAY_GRENADE: clear_bit(check_gteam, iPlayer);
}
if(is_user_stuck(iPlayer))
ClientCommand_UnStuck(iPlayer);
 
g_iDay[ TOTAL_DAYS ] = DAY_NONE;
 
switch(team)
{
case CS_TEAM_T: { StripPlayerWeapons(iPlayer); }
case CS_TEAM_CT: 
clear_bit2(iPlayer, checkWeapon);
RestoreWeapons(iPlayer);
if(!get_bit2(iPlayer, checkWeapon))
{
GiveItem2(iPlayer, CSW_M4A1);
GiveItem2(iPlayer, CSW_DEAGLE);
clear_bit2(iPlayer, checkWeapon);
//fnColorPrint(iPlayer, "Failed to retrieve your weapons!");
}
}
}
if(!get_bit(g_bUserHasTag, iPlayer))
remove_tag_player(iPlayer);
else
{
new szTag[32], authid[32], data;
get_user_authid(iPlayer, authid, charsmax(authid));
data = nvault_get(nVault, authid, szTag, charsmax(szTag));
if(data)
formatex(g_iUserTagName[iPlayer], 54, "[%s] %s", szTag, g_iUserName[iPlayer]);
}
if (get_user_weapon(iPlayer) == CSW_KNIFE) 
{
cs_reset_user_weapon(iPlayer);
}
cs_reset_user_model(iPlayer);
emit_sound(iPlayer, CHAN_VOICE, NightCrawlerSounds[0], 0.0, ATTN_NORM, SND_STOP, PITCH_NORM);
}
 
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 19.08.2014 20:46

Nie rozumiem treści twojej wypowiedzi ._. wytłumacz co chcesz osiągnąć.


  • +
  • -
  • 0

#3 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 20.08.2014 09:29

Nie rozumiem treści twojej wypowiedzi ._. wytłumacz co chcesz osiągnąć.

"Krotko: Chcę by po reset model(cs_reset_user_model(iPlayer);) szed set model dla T i jeszcze set model dla CT"
Chcę by w tym miejscu dla T byl dany model (nowymodelT) i dla CT byl dany model (nowymodelCT)


  • +
  • -
  • 0

#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 20.08.2014 09:34

Użyj dwóch warunków i w każdym z nich ustaw inny model w zależności od drużyny?
  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 20.08.2014 10:27

Użyj dwóch warunków i w każdym z nich ustaw inny model w zależności od drużyny?

To ja i proszę by ktos to zrobil mi.. :/


  • +
  • -
  • 0

#6 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 20.08.2014 11:15

Po resecie dodaj coś takiego, najlepiej przed return'em

if(get_user_team(iPlayer) == 1)

{

    cs_set_user_model(iPlayer, "nowymodelT");

}

else

if(get_user_team(iPlayer) == 2)

{

    cs_set_user_model(iPlayer, "nowymodelCT");

}


Użytkownik Nltj edytował ten post 20.08.2014 11:35

  • +
  • -
  • 0

#7 The.Scott

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:171
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 20.08.2014 12:06

Po resecie dodaj coś takiego, najlepiej przed return'em

if(get_user_team(iPlayer) == 1)

{

    cs_set_user_model(iPlayer, "nowymodelT");

}

else

if(get_user_team(iPlayer) == 2)

{

    cs_set_user_model(iPlayer, "nowymodelCT");

}

jbmod.sma(2029) : error 017: undefined symbol "id"
jbmod.sma(2034) : error 017: undefined symbol "id"
Jezeli dopisac tamty kod to te errory będą..


  • +
  • -
  • 0

#8 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 20.08.2014 12:21

zobacz EDIT'A


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych