HUD BF2 nie kompiluje się
Gromek98
16.08.2014
Próbowałem zrobić HUD do BF2 taki jak jest w cod mod po zginięciu ale wyskakuje mi error podczas kompilacji
error 055: start of function body without function header
Pliki w załączniku
Pozdrawiam
Attached Files
Gromek98
16.08.2014
Oznacza to że nie napisałeś publica musisz go napisać.
Mógłbyś mi to zrobić? Ja jakoś słabo znam się na tym
Gromek98
19.08.2014
Sorry ale jeszcze nie do zamknięcia bo otrzymałem taki kod
//Bf2 Rank Mod HUD File //Contains all the HUD functions. #if defined bf2_hud_included #endinput #endif #define bf2_hud_included //Show an announcement display public Announcement(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return; #if defined KOLOROWY_SAY ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName); #else client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName); #endif } //Displays the HUD to the user public DisplayHUD(id) { id -= TASK_HUD; if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+TASK_HUD); return; } set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3) if ( !gStatsLoaded[id] ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName) } else { new rank = g_PlayerRank[id]; new nextrank; switch(rank) { case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15; case 17: nextrank = 7; case 18: nextrank = 8; default: nextrank = rank; } ++nextrank; new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp) } else { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp) } } set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.45, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); //ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp); } public RemoveHUD(id) { remove_task(id+TASK_HUD); }
Gdy odblokowałem ShowSyncHudMsg i kompiluje wyskakuje mi trochę errorów (patrz screen)
Proszę o pomoc