Pr贸bowa艂em zrobi膰 HUD do BF2 taki jak jest w cod mod po zgini臋ciu ale wyskakuje mi error podczas kompilacji
error 055: start of function body without function header
Pliki w za艂膮czniku
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 16.08.2014 19:49
Pr贸bowa艂em zrobi膰 HUD do BF2 taki jak jest w cod mod po zgini臋ciu ale wyskakuje mi error podczas kompilacji
error 055: start of function body without function header
Pliki w za艂膮czniku
Pozdrawiam
Napisano 16.08.2014 20:53
Oznacza to 偶e nie napisa艂e艣 publica musisz go napisa膰.
Zapraszam serdecznie na moj serwer Cod mod Awnase klas.Oraz forum http://nafukani.eu/
Jesli pomog艂em daj
Napisano 16.08.2014 21:02
Oznacza to 偶e nie napisa艂e艣 publica musisz go napisa膰.
M贸g艂by艣 mi to zrobi膰? Ja jako艣 s艂abo znam si臋 na tym
Napisano 18.08.2014 20:42
Mo偶na zamkn膮膰 kto艣 mi ju偶 pom贸g艂
Napisano 19.08.2014 10:56
Sorry ale jeszcze nie do zamkni臋cia bo otrzyma艂em taki kod
//Bf2 Rank Mod HUD File //Contains all the HUD functions. #if defined bf2_hud_included #endinput #endif #define bf2_hud_included //Show an announcement display public Announcement(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || is_user_bot(id) ) return; #if defined KOLOROWY_SAY ColorChat(id,TEAM_COLOR,"[BF2]^x03 Ten serwer uzywa^x04 %s.^x03 Wpisz^x04 ^"/bf2menu^"^x03 aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName); #else client_print(id, print_chat, "[BF2] Ten serwer uzywa %s. Wpisz ^"/bf2menu^" aby uzyskac wiecej informacji", gPluginName); #endif } //Displays the HUD to the user public DisplayHUD(id) { id -= TASK_HUD; if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return; if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+TASK_HUD); return; } set_hudmessage(227, 96, 8, 0.05, 0.15, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 3) if ( !gStatsLoaded[id] ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s] Wczytuje Dane...", gPluginName) } else { new rank = g_PlayerRank[id]; new nextrank; switch(rank) { case 16, 19, 20, 21: nextrank = 15; case 17: nextrank = 7; case 18: nextrank = 8; default: nextrank = rank; } ++nextrank; new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier)); if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) ) { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], totalkills[id], nextrankxp) } else { ShowSyncHudMsg(id, gHUD,"[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp) } } set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, 0.45, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); //ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[%s]^nRanga: %s^nIlosc Odznak: %d^nZabicia: %d/%d", gPluginName, gRankName[rank], numofbadges[id], totalkills[id], nextrankxp); } public RemoveHUD(id) { remove_task(id+TASK_HUD); }
Gdy odblokowa艂em ShowSyncHudMsg i kompiluje wyskakuje mi troch臋 error贸w (patrz screen)
Prosz臋 o pomoc
0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych