Witam, mam pytanie.
Jak zrobić przykładowo takie coś:
X inteligencji (Przykładwo 2,4,6,8,10,22) daje nam 2% , 4% , 6% i tak dalej szybkości do strzelania z danej broni?
Chodzi o to, aby klasa miała funkcję której jej główna broń, przykładowo MP5 dostaje szybkość strzelania gdy punkty inteligencji zwiększamy, tak jak jest w przypadku dodatkowego DMG?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Szybkość Strzelania z Broni Zależna od Inteligencji ?

Najlepsza odpowiedź kakus002 , 14.08.2014 13:10
Do init:
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
a na koniec:
public eventCurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED; new iWeapon = get_user_weapon(id); new iEnt; static Float:fSpeedMultiplier; if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0) fSpeedMultiplier = 0.01 else fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0); if(iWeapon == CSW_MP5NAVY) { iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); } return PLUGIN_HANDLED; }
Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)
(Chyba)
A i jeszcze include:
#include <fakemeta_util>Przejdź do postu

#1
Napisano 14.08.2014 08:58
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#2
Napisano 14.08.2014 09:50
weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/
i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.
Użytkownik e-Skill edytował ten post 14.08.2014 09:51
LoL, 500 postów ;D
#3
Napisano 14.08.2014 10:00
weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/
i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.
Możesz mi to waść przerobić na działający dodatek +4 inta = 2% ?
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#4
Napisano 14.08.2014 13:10 Najlepsza odpowiedź
Do init:
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");
a na koniec:
public eventCurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_HANDLED; new iWeapon = get_user_weapon(id); new iEnt; static Float:fSpeedMultiplier; if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0) fSpeedMultiplier = 0.01 else fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0); if(iWeapon == CSW_MP5NAVY) { iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id) set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); } return PLUGIN_HANDLED; }
Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)
(Chyba)
A i jeszcze include:
#include <fakemeta_util>
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych