Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Szybkość Strzelania z Broni Zależna od Inteligencji ?

cod nowy

Najlepsza odpowiedź kakus002 , 14.08.2014 13:10

Do init:

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

a na koniec:

public eventCurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new iWeapon = get_user_weapon(id);
    new iEnt;
    
    
    static Float:fSpeedMultiplier;
    if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
        fSpeedMultiplier = 0.01
    else
        
    fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
    
    if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
    {
        iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
        set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)

(Chyba) xD

 

A i jeszcze include:

#include <fakemeta_util>
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.08.2014 08:58

Witam, mam pytanie. 
Jak zrobić przykładowo takie coś:


X inteligencji (Przykładwo 2,4,6,8,10,22) daje nam 2% , 4% , 6% i tak dalej szybkości do strzelania z danej broni?

Chodzi o to, aby klasa miała funkcję której jej główna broń, przykładowo MP5 dostaje szybkość strzelania gdy punkty inteligencji zwiększamy, tak jak jest w przypadku dodatkowego DMG? 


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#2 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:490
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 14.08.2014 09:50

weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/

i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.


Użytkownik e-Skill edytował ten post 14.08.2014 09:51

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#3 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.08.2014 10:00

weź sobie z stąd funkcję: http://amxx.pl/topic...elania-z-broni/

i dodaj sobie do funkcji dawania inteligencji: funkcje szybkości strzelania z broni.

Możesz mi to waść przerobić na działający dodatek +4 inta = 2% ? :) 


  • +
  • -
  • 1

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#4 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 14.08.2014 13:10   Najlepsza odpowiedź

Do init:

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b");

a na koniec:

public eventCurWeapon(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return PLUGIN_HANDLED;
    
    new iWeapon = get_user_weapon(id);
    new iEnt;
    
    
    static Float:fSpeedMultiplier;
    if (1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0) <= 0)
        fSpeedMultiplier = 0.01
    else
        
    fSpeedMultiplier = 1.0-(cod_get_user_intelligence(id)/400.0);
    
    if(iWeapon == CSW_MP5NAVY)
    {
        iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id)
        set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
        set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tutaj co 4 punkty INT odejmuje 0.01 od standardowej prędkosci. (standard = 1.0)

(Chyba) xD

 

A i jeszcze include:

#include <fakemeta_util>






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych