Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginami JailBreak-Mod + Jbextreme z victim, attacker


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 The.Scott

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Secret
Offline

Napisano 13.08.2014 19:38

Mam problem z pluginami JailBreak-Mod + Jbextreme z victim, attacker.

W JailBreak-Mod jest /dni, jeden z dni jest DeathMatch dzień, w którym jest włączone obrażenie dla swojej Teamy, lecz gdy przyłączylem plugin Jbextreme to nie ma obrażeń dla swojej teamy w ten dzień.(Takie dni są 3)

Szukałem i znalazłem część kodu, którą odłączywszy obrażenie dla teamy jest, ale za to przepadł model wiąznia + knife(piesci) sounds pomienali się na prostego noża sounds..

Jbextreme ta część kodu, którą odłączywszy obrażenie dla teamy jest, ale za to przepadł model wiąznia + knife(piesci) sounds pomienali się na prostego noża sounds..:

 

public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
{
static CsTeams:vteam, CsTeams:ateam
if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED
 
vteam = cs_get_user_team(victim)
ateam = cs_get_user_team(attacker)
 
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_CT)
return HAM_SUPERCEDE
 
switch(g_Duel)
{
case(0):
{
if(ateam == CS_TEAM_CT && vteam == CS_TEAM_T)
{
if(get_bit(g_PlayerRevolt, victim))
{
clear_bit(g_PlayerRevolt, victim)
hud_status(0)
}
return HAM_IGNORED
}
}
case(2):
{
if(attacker != g_PlayerLast)
return HAM_SUPERCEDE
}
default:
{
if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
return HAM_IGNORED
 
return HAM_SUPERCEDE
}
}
 
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_T && !g_BoxStarted)
return HAM_SUPERCEDE
 
if(ateam == CS_TEAM_T && vteam == CS_TEAM_CT)
{
if(!g_PlayerRevolt)
revolt_start()
 
set_bit(g_PlayerRevolt, attacker)
}
 
return HAM_IGNORED
}
 
JailBreak-Mod część kodu: ( myślę że tu poprostu jest taka sama funkcja kodu, dlatego się buguje)

public Fwd_PlayerDamage(const victim, const inflictor, const attacker, Float:damage, const iDamageType)
{
//set_user_team = cs_get_user_team(victim);
if(get_bit(g_bIsAlive, victim) && iDamageType == DMG_FALL)
{
switch( g_iDay[ TOTAL_DAYS ] )
{
case DAY_NIGHT: 
{
if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
}
case DAY_RENIGHT:
if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
case DAY_USPNINJAS:
if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
}
}
if(!IsPlayer( attacker ) || victim == attacker)
return HAM_IGNORED;
 
if(g_bBoxMatch)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage * 0.2);
 
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE)
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
g_iVictimTeam = cs_get_user_team_index(victim);
if( g_iVictimTeam == cs_get_user_team_index(attacker) )
{
cs_set_user_team_index(victim, g_iVictimTeam == TEAM_T ? TEAM_CT : TEAM_T);
EnableHamForward(g_iHhTakeDamagePost);
return HAM_HANDLED;
}
}
if(g_bSnowballWar)
{
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage * 0.2);
g_iVictimTeam = cs_get_user_team_index(victim);
if( g_iVictimTeam == cs_get_user_team_index(attacker) )
{
cs_set_user_team_index(victim, g_iVictimTeam == TEAM_T ? TEAM_CT : TEAM_T);
EnableHamForward(g_iHhTakeDamagePost);
return HAM_HANDLED;
}
}
if(g_bGunGame)
{
if(get_bit(g_bSetFakeGodmode, victim))
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
g_iVictimTeam = cs_get_user_team_index(victim);
if( g_iVictimTeam == cs_get_user_team_index(attacker) )
{
cs_set_user_team_index(victim, g_iVictimTeam == TEAM_T ? TEAM_CT : TEAM_T);
EnableHamForward(g_iHhTakeDamagePost);
return HAM_HANDLED;
}
}
 
switch( g_iDay[ TOTAL_DAYS ] )
{
case DAY_DEATHMATCH:
{
g_iVictimTeam = cs_get_user_team_index(victim);
if( g_iVictimTeam == cs_get_user_team_index(attacker) )
{
cs_set_user_team_index(victim, g_iVictimTeam == TEAM_T ? TEAM_CT : TEAM_T);
EnableHamForward(g_iHhTakeDamagePost);
return HAM_HANDLED;
}
}
case DAY_HIDENSEEK:
//if( g_bFrozenTime )
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T)
return HAM_SUPERCEDE;
case DAY_FREEZETAG: return HAM_SUPERCEDE;
case DAY_ZOMBIE:
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_CT)
SetHamParamFloat(4, (damage+40)-damage);
case DAY_REZOMBIE:
if(cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T)
SetHamParamFloat(4, (damage+40)-damage);
case DAY_GANG:
{
if(get_bit(check_bteam, attacker) && get_bit(check_bteam, victim)
|| get_bit(check_rteam, attacker) && get_bit(check_rteam, victim)
|| get_bit(check_gteam, attacker) && get_bit(check_gteam, victim)
|| get_bit(check_rteam, attacker) && get_bit(check_gteam, victim)
|| get_bit(check_bteam, attacker) && get_bit(check_gteam, victim))
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
g_iVictimTeam = cs_get_user_team_index(victim);
if( g_iVictimTeam == cs_get_user_team_index(attacker) )
{
cs_set_user_team_index(victim, g_iVictimTeam == TEAM_T ? TEAM_CT : TEAM_T);
EnableHamForward(g_iHhTakeDamagePost);
return HAM_HANDLED;
}
}
case DAY_GRENADE:
{
if(!get_bit(check_gteam, attacker) && get_bit(check_gteam, victim)
|| get_bit(check_gteam, attacker) && get_bit(check_gteam, victim))
{
SetHamReturnInteger(0);
return HAM_SUPERCEDE;
}
 
g_iVictimTeam = cs_get_user_team_index(victim);
if( g_iVictimTeam == cs_get_user_team_index(attacker) )
{
cs_set_user_team_index(victim, g_iVictimTeam == TEAM_T ? TEAM_CT : TEAM_T);
EnableHamForward(g_iHhTakeDamagePost);
return HAM_HANDLED;
}
}
case DAY_NIGHT:
{
if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT)
{
if(!task_exists(victim))
{
set_bit(g_HasBeenHit, victim);
set_task(1.5, "resetmodel", victim);
}
}
}
case DAY_RENIGHT:
{
if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T)
{
if(!task_exists(victim))
{
set_bit(g_HasBeenHit, victim);
set_task(1.5, "resetmodel", victim);
}
}
}
}
 
if(get_bit(g_bInDisguise, victim))
{
cs_reset_user_model(victim);
fnColorPrint(victim, "%L", LANG_SERVER, "JB_DAY_M28");
fnColorPrint(victim, "%L", LANG_SERVER, "JB_DAY_M29");
clear_bit(g_bInDisguise, victim);
}
 
if(attacker == inflictor && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && get_bit(g_bHasCrowbar, attacker))
{
SetHamParamFloat(4, damage + 80);
return HAM_HANDLED;
}
 
return HAM_IGNORED;
}

Chcę by ktos poprawil ta czesc kodu, by na te dni "DeathMatch, Gang Wars, Gun-Game" byli obrazenia dla swojej teamy (w przypadku Gang Wars 2grupy więźniów, by jednej grupy obrażenia byli dla drugiej, lecz nie dla kazdego[tak i jest gdy jbextreme jest wylączony, lecz mi trzeba by oba pluginu byli wlączone ..)
PROSZĘ O POMOC :/


(Jeżeli potrzebi się jb-mod i jbextreme całe .sma to mogę będę wrzucić)


Użytkownik The.Scott edytował ten post 13.08.2014 19:38

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych