Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nie widac obrazen (ile bije) ze scouta i awp 1/1


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrKosa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2014 17:03

Witam,chciał bym poprawiliście mi plugin bo gdy strzelam z scouta/awp 1/1 to nie widać obrażeń ile zabrało a gdy nie miało 1/1 było widać ile bije Załączony plik  abd.sma   1,69 KB  16 Ilość pobrań
  abd.amxx       


Użytkownik MrKosa edytował ten post 13.08.2014 17:04

  • +
  • -
  • 0

#2 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 13.08.2014 17:31

Witam,chciał bym poprawiliście mi plugin bo gdy strzelam z scouta/awp 1/1 to nie widać obrażeń ile zabrało a gdy nie miało 1/1 było widać ile bije attachicon.gifabd.sma       

TO nie jest wina tego pluginu. W klasach które ci zrobiłem, jest użyta funkcja KillPlayer przy niej nie pokazuje DMG, ogólnie nie wiem po co Ci widoczność dmg gdy jest 1/1, to ma zabić nic wiecej : ]



#3 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 13.08.2014 17:37

 

TO nie jest wina tego pluginu. W klasach które ci zrobiłem, jest użyta funkcja KillPlayer przy niej nie pokazuje DMG, ogólnie nie wiem po co Ci widoczność dmg gdy jest 1/1, to ma zabić nic wiecej : ]

 

Fukncja KillPlayer jest niedopracowana, Black za często eksperymentuje i wprowadza swoisty chaos . 
Nie lepiej korzystać z skutecznego SetHamParamFloat (parametr, wartość) ? 
Skoro działa poprawnie, nie jest jakiś nieoptymalny a zabija to? 
 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#4 MrKosa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2014 17:44

Aha to zrobicie klase   I żeby było dmg przy strzale widać?

 

Klasa:Scouter

Opis:1/1 z scouta, widocznosc spada do 80

Posiada:socuta,deagle

int:0

hp:0

wytrzymalosc:0

kondycja:20

 

 

Klasa:Sniper

Opis:1/1 z awp widocznosc spada do 75

Posiada:awp,deagle

int:0

hp:0

wytrzymalosc:0

kondycja:20

 

Użytkownik MrKosa edytował ten post 13.08.2014 17:49

  • +
  • -
  • 0

#5 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 13.08.2014 17:55


Nie lepiej korzystać z skutecznego SetHamParamFloat (parametr, wartość) ?

Można nikt nie zabrania, co do KillPlayer, jak dla mnie jest dobra, działa prawidłowo więc czego chcieć : ]

@ UP

Powiedz do czego widoczność dmg jest potrzebna ? : ]



#6 MrKosa

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.08.2014 18:08

 


Nie lepiej korzystać z skutecznego SetHamParamFloat (parametr, wartość) ?

Można nikt nie zabrania, co do KillPlayer, jak dla mnie jest dobra, działa prawidłowo więc czego chcieć : ]

@ UP

Powiedz do czego widoczność dmg jest potrzebna ? : ]

 

Hmm bo jak zabije np ze scouta to bym wiedział ile  typek miał hp i tak trochę głupio bez tego. ale to tylko moje zdanie :)


  • +
  • -
  • 0

#7 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.08.2014 10:40

@LosT
Takie było założenie, żeby nie pokazywało liczb typu: 82840
Prototyp tej funkcji BlackPerfum podrzucił mi na PW.
Dyskutowałem z nim gdzieś i mówił, że nie chce aby pokazywało kosmicznych liczb.

SetHamParamFloat? A co jak inny plugin zmodyfikuje obrazenia i zamiast zadac tyle dmg ile ma gracz to zada np. o 2 mniej (tak samo z kevlarem chyba)
  • +
  • -
  • 1

#8 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 383
Wszechpomocny

  • Postów:1 127
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 14.08.2014 10:53

@LosT
Takie było założenie, żeby nie pokazywało liczb typu: 82840
Prototyp tej funkcji BlackPerfum podrzucił mi na PW.
Dyskutowałem z nim gdzieś i mówił, że nie chce aby pokazywało kosmicznych liczb.

SetHamParamFloat? A co jak inny plugin zmodyfikuje obrazenia i zamiast zadac tyle dmg ile ma gracz to zada np. o 2 mniej (tak samo z kevlarem chyba)

Tak SetHam umiera przy Kevlarze, dlatego trzeba dodać wtedy jeszcze jedną funkcję wtedy gy jest oddany strzał zadane obrażenie this wtedy dodać funkcję cod_set_user_armor 0 (czyli pospolicie mówiąc, chamskie zerowanie kevlaru w momencie otrzymania obrażenia), wtedy 1/x oraz 1/1 w SetHamParamFloat (parametr, wartość) będzie poprawnie działało, ale do tego doszedłem po ciężkiej nocy :|

A cały czas podejrzewałem, że mój sklep buguje mi klasy .... :D

Chociaż to kwestia sporna, ja wolę widzieć te kosmiczne cyfry, szczególnie że można to BD ładnie zrobić przy dzisiejszych możliwościach edycji Bulleta. 
Ale to jak wspomniałem, kwestia sporna. 

Dzięki za nakreślenie. 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych