Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

[ROZWIĄZANE] Problem z losowym zabiciem 1/x (random_num (a,b) (SetHamParamFloat)

cod nowy

Najlepsza odpowiedź kakus002 , 12.08.2014 13:39


Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie? :|

Bo jeśli w sklepie korzystasz z eventu np. początek rundy w którym masz "usuwanie" niewidki to automatycznie usuwa dla tej klasy i dla innych które posiadają niewidke, przynajmniej u mnie tak było : ] Niewidzialnosc działa gdyż testuje własie twoją klase a także "random_num(1,3) == 1" mi działa poprawnie : ]

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 12.08.2014 12:44

Może mi ktoś nakreślić błąd dlaczego 1/3 tutaj nie działa poprawnie? 
(Tak wiem, wersja uboga zrobiona na obojętnie jakie zdanie hitu nożem a nie tylko LPM). 
Jednak pytam was dlaczego to nie działa? xD

Oraz, niewidka, niby dodana poprawnie a jednak nie działa zbyt poprawnie...
 

Spoiler

  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#2 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 12.08.2014 13:09


random_num(1,3) == 1

Zamiast tego daj :

!random(3)

 :]

 


Oraz, niewidka, niby dodana poprawnie a jednak nie działa zbyt poprawnie...

 

nie zbyt poprawnie, czyli? Co się dzieje?  : ]



#3 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 12.08.2014 13:14

W ogóle nie działa : )

 

i dlaczego zamiast random_num zastosować !random(3) ?


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#4 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 12.08.2014 13:24

 

Dla wyłonienia jednej z max liczb, wydajniejsze jest użycie funkcji random.

Masz może na serwerze sklepiik w którym można zakupić niewidzialność?  : ]



#5 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 12.08.2014 13:28

 

 

Dla wyłonienia jednej z max liczb, wydajniejsze jest użycie funkcji random.

Masz może na serwerze sklepiik w którym można zakupić niewidzialność?  : ]

 

Wydajniejsze, ale czy rozwiąże problem który zaistniał przy random_num? skoro to to samo, lecz "optymalniejsze" ? 

Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie? :|


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#6 ^Technik^

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:93
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 12.08.2014 13:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Speeder";
new const opis[] = "Posiada 1/3 z kosy(LPM),Bardzo Szybki,Niewidka (100/255)";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 180;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
new gMaxPlayers

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
gMaxPlayers = get_maxplayers();
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 3
ma_klase[id] = 0;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
ma_klase[id] = 0;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}

 

 

ZROBIŁEM NA TROCHE INNYM KODZIE


Użytkownik ^Technik^ edytował ten post 12.08.2014 13:30


#7 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.08.2014 13:30

Czemu DMG_BULLET przy nożu? Czy to jest na pewno strzał? Nie powinno być DMG_SLASH?

 

http://amxx.pl/topic/28881-damagebits/

 

@up 

On nie chce na trochę innym kodzie, tylko chce wiedzieć co jest nie tak z jego kodem, zgadza się?


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#8 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 12.08.2014 13:39   Najlepsza odpowiedź


Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie? :|

Bo jeśli w sklepie korzystasz z eventu np. początek rundy w którym masz "usuwanie" niewidki to automatycznie usuwa dla tej klasy i dla innych które posiadają niewidke, przynajmniej u mnie tak było : ] Niewidzialnosc działa gdyż testuje własie twoją klase a także "random_num(1,3) == 1" mi działa poprawnie : ]



#9 ex0

    Wolny strzelec.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 12.08.2014 13:45

 


Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie? :|

Bo jeśli w sklepie korzystasz z eventu np. początek rundy w którym masz "usuwanie" niewidki to automatycznie usuwa dla tej klasy i dla innych które posiadają niewidke, przynajmniej u mnie tak było : ] Niewidzialnosc działa gdyż testuje własie twoją klase a także "random_num(1,3) == 1" mi działa poprawnie : ]

 

Dzięki uprzejmie, ponieważ nie testowałem tego, a mój znajomy i zarzekał się o wszystko, że mu wybitnie nie działa ta klasa, ani 1/3 ani niewidzialność. 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych