Może mi ktoś nakreślić błąd dlaczego 1/3 tutaj nie działa poprawnie?
(Tak wiem, wersja uboga zrobiona na obojętnie jakie zdanie hitu nożem a nie tylko LPM).
Jednak pytam was dlaczego to nie działa?
Oraz, niewidka, niby dodana poprawnie a jednak nie działa zbyt poprawnie...
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[ROZWIĄZANE] Problem z losowym zabiciem 1/x (random_num (a,b) (SetHamParamFloat)

Najlepsza odpowiedź kakus002 , 12.08.2014 13:39
Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie?
Bo jeśli w sklepie korzystasz z eventu np. początek rundy w którym masz "usuwanie" niewidki to automatycznie usuwa dla tej klasy i dla innych które posiadają niewidke, przynajmniej u mnie tak było : ] Niewidzialnosc działa gdyż testuje własie twoją klase a także "random_num(1,3) == 1" mi działa poprawnie : ]
Przejdź do postu
#1
Napisano 12.08.2014 12:44
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#2
Napisano 12.08.2014 13:09
random_num(1,3) == 1
Zamiast tego daj :
!random(3)
Oraz, niewidka, niby dodana poprawnie a jednak nie działa zbyt poprawnie...
nie zbyt poprawnie, czyli? Co się dzieje? : ]
#4
Napisano 12.08.2014 13:24
Dla wyłonienia jednej z max liczb, wydajniejsze jest użycie funkcji random.
Masz może na serwerze sklepiik w którym można zakupić niewidzialność? : ]
#5
Napisano 12.08.2014 13:28
Dla wyłonienia jednej z max liczb, wydajniejsze jest użycie funkcji random.
Masz może na serwerze sklepiik w którym można zakupić niewidzialność? : ]
Wydajniejsze, ale czy rozwiąże problem który zaistniał przy random_num? skoro to to samo, lecz "optymalniejsze" ?
Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie?
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
#6
Napisano 12.08.2014 13:30
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <engine>#include <hamsandwich>#include <colorchat>#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Speeder";
new const opis[] = "Posiada 1/3 z kosy(LPM),Bardzo Szybki,Niewidka (100/255)";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 180;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
new ma_klase[33]
new oneonone[33][31]
new gMaxPlayers
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "LosT.");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
gMaxPlayers = get_maxplayers();
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
ma_klase[id] = true;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 3
ma_klase[id] = 0;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
oneonone[id][CSW_KNIFE] = 0
ma_klase[id] = 0;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
ZROBIŁEM NA TROCHE INNYM KODZIE
Użytkownik ^Technik^ edytował ten post 12.08.2014 13:30
#7
Napisano 12.08.2014 13:30
Czemu DMG_BULLET przy nożu? Czy to jest na pewno strzał? Nie powinno być DMG_SLASH?
http://amxx.pl/topic/28881-damagebits/
@up
On nie chce na trochę innym kodzie, tylko chce wiedzieć co jest nie tak z jego kodem, zgadza się?
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
#8
Napisano 12.08.2014 13:39 Najlepsza odpowiedź
Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie?
Bo jeśli w sklepie korzystasz z eventu np. początek rundy w którym masz "usuwanie" niewidki to automatycznie usuwa dla tej klasy i dla innych które posiadają niewidke, przynajmniej u mnie tak było : ] Niewidzialnosc działa gdyż testuje własie twoją klase a także "random_num(1,3) == 1" mi działa poprawnie : ]
#9
Napisano 12.08.2014 13:45
Mam, ale co to ma do rzeczy jeśli pozostałe dwie klasy z niewidzialnością mają ją i działa im poprawnie?Bo jeśli w sklepie korzystasz z eventu np. początek rundy w którym masz "usuwanie" niewidki to automatycznie usuwa dla tej klasy i dla innych które posiadają niewidke, przynajmniej u mnie tak było : ] Niewidzialnosc działa gdyż testuje własie twoją klase a także "random_num(1,3) == 1" mi działa poprawnie : ]
Dzięki uprzejmie, ponieważ nie testowałem tego, a mój znajomy i zarzekał się o wszystko, że mu wybitnie nie działa ta klasa, ani 1/3 ani niewidzialność.
TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA
Zapraszam do mojego profilu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych