Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Pomoc] Jak w itemach dodaje sie dmg


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ogi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Św-Ce
Offline

Napisano 19.08.2009 22:48

mam pytanie bodajże mam gold amplifier i chce żeby jego dmg wzrosło np o 50 jak to zrobić ? próbowałem szukać lecz nic z tego :( z góry dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.08.2009 23:04

Znajdź item o id 3 i tam masz przedział bodajże od 6-10 zmień go na inny.
  • +
  • -
  • 0

#3 Ogi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Św-Ce
Offline

Napisano 20.08.2009 01:25

if (player_b_damage[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_damage[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Zadaje ")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199," dodatkowe obrazenia za kazdym razem jak uderzysz wroga
")

chodz ici o to ?? gdzie ma mcos zmienic bo nie wytlumaczyles zbytnio xD


public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

/*


czy tu
  • +
  • -
  • 0

#4 DK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:411
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:KrK / Wadowice
Offline

Napisano 20.08.2009 07:50

Znajdź item o id 3 i tam masz przedział bodajże od 6-10 zmień go na inny.


Jak napisał kolega :]

player_b_damage[id] = random_num(6,10)

losuje dmg od 6-10
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych