Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GunGame


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Wujek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:278
Offline

Napisano 19.08.2009 22:04

Witam. Czy może mi któś wyjasnić pewne sprawy związane z GG?
http://avalanche.gun...rg/cvars_en.php - za ta strona
Czy w GunGame jest wbudowany jakiś mapchooser z votowaniem?
Jakim cvarem włączyć tryb "kazdy na kazdego"?

Tudno mi to pojąć a z anglika nie jestem najlepszy.
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.08.2009 20:58

Czy w GunGame jest wbudowany jakiś mapchooser z votowaniem?

Tak jest.

Jakim cvarem włączyć tryb "kazdy na kazdego"?

Deathmatch Cvars



    *  gg_dm (default: 1)

          o  Enables deathmatch mode (a.k.a. infinite respawn).

    *  gg_dm_sp_time (default: 1.0)

          o  The time (in seconds) that a player's spawn protection peroid lasts. Use 0.0 to disable spawn protection.

    *  gg_dm_sp_mode (default: 1)

          o  1=If killed during spawn protection, killer gets no points. 2=Completely invincible during spawn protection. Use 0 to disable spawn protection.

    *  gg_dm_spawn_random (default: 2)

          o  Makes players respawn in a random (team-ambiguous) spawn. If CSDM spawn points are installed for the current map, then those will be used instead. If this cvar is set to 2, then players will only respawn randomly when there are CSDM spawn points for the current map.

    *  gg_dm_start_random (default: 1)

          o  If players are placed at random CSDM spawns on round start (only as long as there are as many CSDM spawn points as there are players).

    *  gg_dm_spawn_delay (default: 3.0)

          o  The time (in seconds) that it takes to respawn after dying.

    *  gg_dm_spawn_afterplant (default: 1)

          o  Controls whether or not players respawn after the bomb has been planted.

    *  gg_dm_corpses (default: 1)

          o  Toggles whether or not player corpses stay on the ground in deathmatch mode.

    *  gg_dm_countdown (default: 2)

          o  Shows a countdown timer to players telling them how much time until they respawn. The cvar value changes the display mode: 1=center say, 2=HUD message, 3=both.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych