Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Czy dawanie opisu i nazwy perku w plugin_init jest lepsze niz jako globalne?


Najlepsza odpowiedź GwynBleidD, 11.08.2014 09:57

W jakim sensie trzymane w plugin_init?

Masz na myśli zrobienie czegoś takiego:

zarejestruj_klase("nazwa klasy", "opis klasy")
Zamiast tego:
new nazwa_klasy[] = "nazwa klasy"
new opis_klasy[] = "opis klasy"
zarejestruj_klase(nazwa_klasy, opis_klasy)
???

Jeśli o to Ci chodzi, to absolutnie nie będzie miało znaczenia JAK to zrobisz, jeśli nazwa klasy i opis klasy są podane tylko raz... Tj może mieć znaczenie, ale naprawdę marginalne... Jednak 2 sposób poprawia trochę czytelność kodu, bo możesz sobie wszystkie rzeczy tego typu zgrupować na górze pluginu. Możesz to też zrobić poprzez define. Jeśli używasz tych napisów w kodzie więcej, niż raz to sposób 2 jest lepszy. Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 10.08.2014 18:05

Witam. Mam takie pytanie.
Czy dawanie opisu i nazwy perku w plugin_init jest lepsze niz jako globalne?

Dodam że używam tego tylko w plugin_init. Skoro zmienne lokalne są niszczone po wykonaniu funkcji to się to bardziej opłaca niż trzymać te tablice w pamięci (na stosie czy stercie, jeszcze się uczę). Chcę mieć pewność.
  • +
  • -
  • -1

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 11.08.2014 09:57   Najlepsza odpowiedź

W jakim sensie trzymane w plugin_init?

Masz na myśli zrobienie czegoś takiego:

zarejestruj_klase("nazwa klasy", "opis klasy")
Zamiast tego:
new nazwa_klasy[] = "nazwa klasy"
new opis_klasy[] = "opis klasy"
zarejestruj_klase(nazwa_klasy, opis_klasy)
???

Jeśli o to Ci chodzi, to absolutnie nie będzie miało znaczenia JAK to zrobisz, jeśli nazwa klasy i opis klasy są podane tylko raz... Tj może mieć znaczenie, ale naprawdę marginalne... Jednak 2 sposób poprawia trochę czytelność kodu, bo możesz sobie wszystkie rzeczy tego typu zgrupować na górze pluginu. Możesz to też zrobić poprzez define. Jeśli używasz tych napisów w kodzie więcej, niż raz to sposób 2 jest lepszy.
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 11.08.2014 10:31

Używam tego tylko raz jako globalne tablice.
public plugin_init()
{
    new nazwa[] = "qweryuiop";
    new opis[] = "asdfgjkl";
    register_plugin(nazwa, "", "");
    cod_register_perk(nazwa, opis);
}
Takie cos zamiast globalnych.

Albo faktycznie na define przejść.
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych