Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Archy nie dają wyższego skoku oraz niewidzialność na nożu jest cały czas

archy wyższy skok item niewidzialność nóż

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 zwid114

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 06.08.2014 09:32

Witam, niestety znalazłem kolejne dwa problemy:
1. Itemy takie jak pióro z niebios czy małe/duże skrzydła(spolszczone) nie dają wyższego skoku(np 6,10 itp), ale animacja uderzenia o ziemie jest, nie miałem jak sprawdzić obrażeń(czy są zadawane).

case 82:
		{
			player_item_name[id] = "Pioro z Niebios"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = random_num(9,11)
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)	
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
			
		}
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if(player_class[id] == Matrix)
                {
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
		else if(player_class[id] == Skoczek)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
						else set_user_gravity(id,0.65*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
                }

				
				
	}
}

2. Mam klasę premium assasin- ma na nożu od razu niewidzialność oraz moc nóż +r szybciej biegnie oraz na starcie dostaje scout. Wszystko działa poza jednym ,,szczegółem'' postać gdy już stanie się niewidzialna to biorąc broń do reki czy pake/granat nie staje się znów widoczna - podaje cześć kodu:

if (on_knife[id] && player_class[id]==Assasin)
	{
		set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
		show_hudmessage(id, "Jestes niewidzialny gdy trzymasz noz")
		player_b_inv[id] = 12
	}	

	if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto || player_class[id] == Assasin)){
		button[id] = 1;
                moc_mefisto(id)
        }
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0

Użytkownik zwid114 edytował ten post 06.08.2014 09:36

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 07.08.2014 16:05

Zjadłeś jedno else w set_gravitychange.

Za skoczkiem dodaj samo else (bez żadnych if).

Podpatrz sobie jak jest w oryginalnym diablo.

 


  • +
  • -
  • 0

#3 zwid114

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 08.08.2014 08:00

Dzięki popatrzyłem jak jest w Twoim diablo :)

 

EDIT

 

Niestety jest to samo, ninja też posiada długi skok a chciałbym aby tylko skoczek to miał. Wcześniej (z moim kodem) tak było tylko nie wiem czy związek ma to archami wtedy bo nie działają? A z tymi archami?


Użytkownik zwid114 edytował ten post 08.08.2014 08:10

  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


#4 zwid114

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:BDG
Offline

Napisano 08.08.2014 14:40

Nie mogę edytować już.

sprawdziłem i archy na tym kodzie działają dobrze ale ninja i matrix mają ten długi skok.

Jeżeli można dorzucić pytanie to jak zrobić aby skill barbarzyńcy(ładowanie magazynka i pancerz) miał on i jakaś inna postać?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: archy, wyższy skok, item, niewidzialność, nóż

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych