Witam, niestety znalazłem kolejne dwa problemy:
1. Itemy takie jak pióro z niebios czy małe/duże skrzydła(spolszczone) nie dają wyższego skoku(np 6,10 itp), ale animacja uderzenia o ziemie jest, nie miałem jak sprawdzić obrażeń(czy są zadawane).
case 82:
		{
			player_item_name[id] = "Pioro z Niebios"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = random_num(9,11)
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)	
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
			
		}
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if(player_class[id] == Matrix)
                {
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
		else if(player_class[id] == Skoczek)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
						else set_user_gravity(id,0.65*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
                }
				
				
	}
}
2. Mam klasę premium assasin- ma na nożu od razu niewidzialność oraz moc nóż +r szybciej biegnie oraz na starcie dostaje scout. Wszystko działa poza jednym ,,szczegółem'' postać gdy już stanie się niewidzialna to biorąc broń do reki czy pake/granat nie staje się znów widoczna - podaje cześć kodu:
if (on_knife[id] && player_class[id]==Assasin)
	{
		set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
		show_hudmessage(id, "Jestes niewidzialny gdy trzymasz noz")
		player_b_inv[id] = 12
	}	
	if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto || player_class[id] == Assasin)){
		button[id] = 1;
                moc_mefisto(id)
        }
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
					
					Użytkownik zwid114 edytował ten post 06.08.2014 09:36


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
	 
					











 
  
		
 
		 
		 
		