Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] tekst z tablic pokazywany w wiadomości HUD


Najlepsza odpowiedź GoldenKill, 05.08.2014 23:46

Musisz zrobić zmienną np

 

new rangi[9] -> masz zrobione 8 rang, ale musisz zawsze dawać o tą jedną więcej.

 

Teraz public powinien wyglądać tak

public PokazHUD(id)
{
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	
	while(stats[0] >= fragi[rangi[id]]) 
		rangi[id]++
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.92, 0, 6.0)
		show_hudmessage(id, "Zabojstwa: %d/%d^nAktualna ranga: %s"stats[0], fragi[rangi[id]], ranga[rangi[id]])
	}
}

Aha i usuń /* przed new const ranga[][] =

 

Ps i przed stats[0] daj przecinek bo nie zauważyłem xD

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.08.2014 18:03

Witam, jak zrobić żeby tekst, który jest zapisany w tablicy został wyświetlony w wiadomości HUD ?

moja tablica:

/*new const ranga[][] =
{
	"Szeregowy",							//0
	"Kapral",							//150
	"Plutonowy",							//500
	"Sierzant",							//1000
	"Chorazy",							//1750
	"Porczunik",							//3000
	"Pulkownik",							//5000
	"VIP"								//8000
};

new const fragi[][] =
{
	0,									//Szeregowy
	150,									//Kapral
	500,									//Plutonowy
	1000,									//Sierzant
	1750,									//Chorazy
	3000,									//Podporucznik
	5000,									//Pulkownik
	8000									//VIP						DajFlage
};*/

moja wiadomość HUD

public PokazHUD(id)
{
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.92, 0, 6.0)
		show_hudmessage(id, "Zabojstwa: %d/%d^nAktualna ranga: %s"fragi, nowa_ranga[id], ranga)
	}
}

dodam, że jest to plugin w stylu rangi.amxx


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 05.08.2014 20:24

Sprawdzajco runde ile dany gracz ma fragow i przez to formatuj sobie odpowiednia liczbe i range?
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Oporowiec

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 119
Zaawansowany

  • Postów:441
  • GG:
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 05.08.2014 20:27

mógłbyś zrobić przykładowy plugin ??


Aktualny projekt: Dokumentacja Offline || [ 10% ]


#4 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.08.2014 23:46   Najlepsza odpowiedź

Musisz zrobić zmienną np

 

new rangi[9] -> masz zrobione 8 rang, ale musisz zawsze dawać o tą jedną więcej.

 

Teraz public powinien wyglądać tak

public PokazHUD(id)
{
	static stats[8], body[8]
	get_user_stats(id, stats, body)
	
	while(stats[0] >= fragi[rangi[id]]) 
		rangi[id]++
	
	if(is_user_alive(id))
	{
		set_hudmessage(255, 255, 0, 0.0, 0.92, 0, 6.0)
		show_hudmessage(id, "Zabojstwa: %d/%d^nAktualna ranga: %s"stats[0], fragi[rangi[id]], ranga[rangi[id]])
	}
}

Aha i usuń /* przed new const ranga[][] =

 

Ps i przed stats[0] daj przecinek bo nie zauważyłem xD

 


  • +
  • -
  • 2

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych