Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błąd podczas skompilowania klasy do COD MOD'a.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paweloo ;D

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:jestem z Wioski <3
Offline

Napisano 04.08.2014 21:45

Witam. Mam problem nie mogę skompilować klasę. Problem polega na tym, że gdy nacisnę kompiluj to wyskakuje:

 

codclass_extreme.sma(1) : error 010: invalid function or declaration

 

A 1 linijka to jest kod #include <amxmodx>, więc nie wiem o co chodzi.

 

Może wam się uda, więc dam w załączniku .sma klasy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Damian Łukasz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 04.08.2014 21:48

Łap. ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>


#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "eXtreme XXL";
new const opis[]    = "1/1 z kosy, 1/1 z Scout oraz malo widoczny podczas kucania z nim, 2 miny, obrazenia z XM1014 dodane o 30 procent z inteligencji";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
	
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
	
	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");
	
}

public plugin_precache()
{
	
	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	
}

public client_disconnect(id)
{
	
	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
	
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[eXtreme XXL] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_min_gracza[id] = 2;
	
	ma_klase[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
	
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{
		
		ilosc_min_gracza[id]--;
		
		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
		
		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
		
		drop_to_floor(ent);
		
		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_SCOUT)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 30);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 2;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;
	
	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
		
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
		
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];
			
			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;
			
			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 30.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

CS-Avanfer.pl

:giggle:


#3 Paweloo ;D

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:jestem z Wioski <3
Offline

Napisano 04.08.2014 21:57

@UP zobacz co wyszło z tego(jeszcze gorzej i nadal ten error(1) jest:

 

codclass_extreme.smax(1) : error 031: unknown directive
codclass_extreme.smax(10) : error 031: unknown directive
codclass_extreme.smax(12) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(13) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(14) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(15) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(16) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(17) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(18) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(20) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(22) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(25) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(27) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(29) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(31) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_extreme.smax(32) : error 055: start of function body without function header
codclass_extreme.smax(33) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(37) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(37) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_extreme.smax(37) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(39) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(39) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(41) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(41) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(43) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(43) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_extreme.smax(43) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(43) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_extreme.smax(45) : error 010: invalid function or declaration
codclass_extreme.smax(45) : warning 218: old style prototypes used with optional semicolumns
codclass_extreme.smax(45) : error 010: invalid function or declaration

  • +
  • -
  • 0

#4 Damian Łukasz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 04.08.2014 22:05

Mi komplikatuję normalnie.

Użyj komplikacji lokalnej.

http://amxx.pl/topic...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 0

CS-Avanfer.pl

:giggle:


#5 Paweloo ;D

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:jestem z Wioski <3
Offline

Napisano 04.08.2014 22:13

Nadal to samo. To daj w załącznik .sma i .amxx tą klasę. 


  • +
  • -
  • 0

#6 Damian Łukasz

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Zamość
Offline

Napisano 04.08.2014 22:24

Łap.

Załączony plik  codclass_eXtremeXXL.sma   5,68 KB  20 Ilość pobrań
  codclass_eXtremeXXL.amxx


  • +
  • -
  • 0

CS-Avanfer.pl

:giggle:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych