Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z ENUMBłąd kompilatora?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 SeeK

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:437
Offline

Napisano 04.08.2014 16:35

Witam, mam problem z używaniem enum jako struktury. Mam następujący kod.

enum e_A {
	ID,
	NAME[32]
};
new a[e_A];

enum e_B {
	ID,
	NAME[32]
};
new b[e_B];

public some_function() {	
	copy(a[NAME],sizeof a[NAME], "asdasd");
	copy(b[NAME],sizeof b[NAME], "asdasd");
}

Podczas kompilacji, kompilator wywala następujący błąd:

Warning: Tag mismatch on line 14

 

Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego?


  • +
  • -
  • 0

http://sklep-sms.pl - sklep do gry Counter-Strike w którym dokonuje się zakupów bez wychodzenia z serwera!

 

Planeta-Skilla.pl - Zapraszam!  :)


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 04.08.2014 16:59

1. Sizeof nie pobierze prawidłowej wartości
2. 2x zadeklarowałeś stałą NAME i kompilator nie potrafi rozróżnić której użyć
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 SeeK

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 190
Profesjonalista

  • Postów:437
Offline

Napisano 04.08.2014 22:03

1. To czego użyć? Rozumiem, że charsmax także odpada.

2. NAME nie jest stałą przecież. Przynajmniej ja tak zawsze rozumiałem struktury. Czyli innymi słowy w każdym enumie muszę używać innych nazw dla jego elementów?


Użytkownik SeeK edytował ten post 04.08.2014 22:05

  • +
  • -
  • 0

http://sklep-sms.pl - sklep do gry Counter-Strike w którym dokonuje się zakupów bez wychodzenia z serwera!

 

Planeta-Skilla.pl - Zapraszam!  :)


#4 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 04.08.2014 23:37

ad 1.
charsmax(a) - NAME
ad 2.
To nie są struktury, ale pseudostruktury. Tutaj problemem są ENUMy... Niestety pawn nie posiada struktur, a etykiety w enumach muszą być unikalne w obrębie pluginu. Niestety, taka przypadłość brzydka pawna...
  • +
  • -
  • 1
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.08.2014 09:42

1. ewentualnie stałej wartości bo sposób gwyna nie zadziała jeśli będzie coś za Name

 

lub charsmax( a ) - NAME - pole struktury za nią


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych