Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Paczka pytań :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2009 11:49

1.Jak wstawić obrazek na mapę nie używając tekstury *.wad . Na zm_nuke_camp jest napis www.apocalypse.pl a nie ma tego w wadach standardowych a nie dołączono do tej mapy żadnych wadów.
2.Czy na mapę deathrun jest potrzebny jakiś specjalny plik .fgd czy nie.Jak tak to proszę o link.
3.Teraz najtrudniejsze
Mam błąd
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:Program FilesCS-druga czesc


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:Documents and Settings****PulpitDamianzm_inferno_kamp.map" "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp.map"


** Executing...
** Command: C:ZHLT34~1hlcsg.exe
** Parameters: "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:ZHLT34~1hlcsg.exe "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"
Entering C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp.map
Error: Entity 24, Brush 0: SKY brushes not allowed in entity
Error: Brush type not allowed in entity
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem


-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:ZHLT34~1hlbsp.exe
** Parameters: "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:ZHLT34~1hlbsp.exe "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----
Biorę ctrl+shift+g wpisuje tak http://srv122.odsieb...JtcA==/blad.bmp i mi wyskakuje http://srv123.odsieb...tcA==/blad2.bmp.proszę o pomoc :help: :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.08.2009 12:44

1. .wad można wkompilować w mape
http://amxx.pl/topic... ... t13063.htm
2. Nie
3. Tekstura SKY nie może być nałożona na bycie
Wybierz narzędzie teksturowania, wciśnij zamień (pod podglądem tekstury), tam gdzie "znajdź" wpisz sky i na dole zaznacz "Nie zamieniaj tekstur (tylko zaznacz solidy)"
Będzie ci łatwiej szukać
  • +
  • -
  • 0

#3 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2009 13:13

za 1. i 2. dzięki ale w trzecim to cale niebo tylko było zwalone i musiałem kasować bo było tak jak w orginale pokrojone,wstawiłem jedne wielkie niebo i wystąpiło
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: C:Program FilesCS-druga czesc


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:Documents and SettingsBiałkowscyPulpitDamianzm_inferno_kamp.map" "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp.map"


** Executing...
** Command: C:ZHLT34~1hlcsg.exe
** Parameters: "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:ZHLT34~1hlcsg.exe "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"
Entering C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       2 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

6 brushes (totalling 36 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%...Error: Entity 30, Brush 2, Side 4: plane with no normal
Error: plane with no normal
Description: The map has a problem which must be fixed
Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info/common-mapping-problems.html for a detailed explanation of this problem

 (0.41 seconds)

-----   END   hlcsg -----




** Executing...
** Command: C:ZHLT34~1hlbsp.exe
** Parameters: "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"

hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:ZHLT34~1hlbsp.exe "C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file C:Program FilesCS-druga czesccstrike_polishmapszm_inferno_kamp.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----




  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.08.2009 13:17

Zobacz czy pod alt + p masz jakieś błędy
  • +
  • -
  • 0

#5 az12p

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 19.08.2009 22:45

kolego czemu dałeś mój prefix do mapy _kamp ?? prawa autorskie :D a z infernem to się nie bawie bo i tak go nie przerobie więc życzę sczęścia. Abess takie błędy są rzadko wykrywane przez wbudowany w VHE "anty buger :D" poprostu trzeba te błędy znać na pamięć lub wejść na stronkę komplikatora
  • +
  • -
  • 0

#6 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2009 11:28

sorki az12p ale też lubię zm więc chciałem trochę tobie pomóc .abes pod alt+p było z turretem problem naprawiłem go ale i tak nie wykorzystałem :P a z tym wkopilowaniem to dałeś tutek jak zrobić .wad a ja chce wstawić teksture nie uzywajac .wad .
Kolejne pytania:
1.w decals.wad są czarne napisy na białym tle.jak sie tego białego pozbyć??
2.jak myślisz czy w de_inferno zostały wkopilowane tekstury bo wyrzuciłem wszystkie teksutrki z folderu a inferno dalej działało.
3.jak oteksturować skrzynkę żeby po bokach była jedna tekstura a u góry inna??nie przerabiając w pomieszczenie o grubości ścian 2 i rozłączając
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.08.2009 17:06

a chce wstawić teksture nie uzywajac .wad .

Tak to się nie da ;>

1. Tam gdzie masz narzędzia mapperskie, masz takie jedno Decalsy[SHIFT + D].
Nim na na widoku 3D wstawiasz decale. Białe tło samo znika po kompilacji.
2. Też szukałem tych tekstur i znalazłem w tfc2.wad ale to też inne (tylko nazwy pasowały). Ostatecznie wszystko od nowa oteksturowałem z wykorzystaniem innego wada.
3. Jak wybierzesz narzędzie do teksturowania to na widoku 3D po prostu zaznaczasz boki ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2009 20:27

1.Po skompilowaniu dalej jest białe tło.
2.Dzięks ale czy to jest oryginalna lub gdzie jest ta tekstura.
3.Dzięks.:D
Jeszcze te pierwsze mi dokładnie wytłumaczysz to będzie spoko. ;>
  • +
  • -
  • 0

#9 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.08.2009 20:30

1. Napisz dokładnie jakie czynności wykonujesz :P
  • +
  • -
  • 0

#10 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2009 20:34

żadnych nie wykonuje bo nie wiem jak to zrobić ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.08.2009 21:39




















The Camtasia Studio video content presented here requires a more recent version of the Adobe Flash Player. If you are you using a browser with JavaScript disabled please enable it now. Otherwise, please update your version of the free Flash Player by downloading here.


  • +
  • -
  • 0

#12 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2009 13:23

tak to robisz ;P ,ja robilem blok i narzędziem teksturowania okładałem ;> ***** ze mnie.dzięki.
az12p jak wstawiłeś na nuke_kamp ten napis apocalypse.com nie używając .wada
  • +
  • -
  • 0

#13 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.08.2009 16:55

Używał wada! Tylko potem go wkompilował w mape, rozumiesz?
  • +
  • -
  • 0

#14 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2009 18:19

czyli jak ??bo jak używam .wad a pozniej komiluje mapke to mapa nie działa bez pliku .wad
  • +
  • -
  • 0

#15 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.08.2009 12:03

Przeczytaj ten temat:
http://amxx.pl/topic... ... t13084.htm

Tylko cały.
  • +
  • -
  • 0

#16 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.08.2009 21:05

czyli przy kompilowaniu BAT-em ma użyć tego
[b]-nowadtexures : ten parametr jest przydatny w momencie kiedy korzystamy tylko z własnych tekstur, sprawia on że tekstury zostają wkompilowane w mape czyli w plik .bsp i nie potrzeba dodatkowego pliku .wad który jest czasami uciążliwy gdy trzeba go ściągać razem z mapą, oczywiście mapa wtedy ma większy rozmiar.[/b]
?

czy raczej tego:
-wadinclude tekstury.wad : jest to parametr bardzo podobny do tego wyżej lecz wkompilowywuje tylko jedną bazę tekstur, czyli jak wykorzystujemy tekstury np.: halflife.wad, de_piranesi.wad i naszą, to wkompiluje się tylko nasza baza tekstur bo przecież i tak każdy ma halflife.wad i inne podstawowe tekstury, a mapa mniej zajmuje.

  • +
  • -
  • 0

#17 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 22.08.2009 22:03

Jeżeli większość tekstur używasz podstawowych które są już w CS to nie ma potrzeby używania -nowadtextures gdyż on wszystko wkompilowywuje w mape (użyte tekstury) i mapa więcej zajmuje a po co jak każdy ma te tekstury.

Gdy używasz tylko jednego wada to posłuż się tą komendą: -wadinclude nazwa_wada.wad
Wkompiluje tylko tekstury które są użyte przez wad który wpisałeś wyżej ;)
;)
  • +
  • -
  • 0

#18 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2009 10:52

dobra dzięki i już ostatnie pytanie :jak posługiwać się ścieżkami?

[ Dodano: 23-08-2009, 13:01 ]
ej Abes chciałem skompilować mapę ty BAT-em parametrach zaawansowanych wybrałem -wadinlcude nacisnąłem dodaj parametr i kliknąłem kompiluj i mi wyskoczył błąd że program hlcsg.exe przestał działać i nie mogę skomilować :/.co teraz?
  • +
  • -
  • 0

#19 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.08.2009 13:35

jak posługiwać się ścieżkami

Sam nie wiem dokładnie ;)

Co do błędu to dodałeś nazwe wada po komendzie?
Np.: -wainclude twoja_nazwa.wad
  • +
  • -
  • 0

#20 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2009 21:35

uzywalem tfc2.wad i zrobilem -wadinclude tfc2.wad i dalej jest błąd
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych