Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Sklep

Błąd Ajax Podczas Doładowywania Portfela

sklep

Najlepsza odpowiedź `GuRu, 05.08.2014 21:28

Przeinstalowałem Sklep i już nie ma tego błędu. Dziękuje wszystkim za Pomoc, lecz mam jeszcze jeden problem mianowicie po Pisaniu Kodu Zwrotnego pojawia się na Zielonym tle: 

Konto zostało doładowane

lecz do Portfela nie Wpływa nic. Może ktoś odpisać jak naprawić ten Problem ?

 

Administracje proszę o nie zamykanie tematu ponieważ Błąd Ajax mógł być spowodowany właśnie tym więc nadal jest na temat.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 `GuRu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 01.08.2014 18:58

Witam, jak w Nazwie Tematu podczas doładowania Portfela pojawia się:

Błąd Ajax:
{"message":"Podany kod nie jest prawid\u0142owy","result":"error","gen_time":0.18186,"time":"Pi\u0105tek 01 sierpie\u0144 2014 19:51:49","memory":461936}

Kod Jest Poprawny na 100%.

 

Używam Płatności DotPay. (Usługa SMS Aktywna)

 

Link do Sklepu: CIACH!

 

Wersja - 1.4.0

 

Liczę na Szybką Pomoc w Naprawie Problemu.

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 `GuRu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 02.08.2014 09:17

Przepraszam za Spam ale nie widzę nigdzie Opcji Edytuj.

 

Nowy Informacje:

 

Wgrałem plik /application/Controller/member/wallet.php z Versji 1.3.0 i Błąd się trochę zmienił, ale nadal nie mogę doładować Portfela.

 

Wystąpił błąd ajax
Nie udało się wyświetlić błędu

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 03.08.2014 00:33

1. z jakiej przeglądarki wchodzisz na strone?

2. używasz adblocka?

3. masz js na stronie albo coś ci blokuje typu .htaccess?


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#4 `GuRu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 03.08.2014 08:14

1. Z Google ale również próbowałem z Firefox;a i nic .

2. Używam

3. JS ?? Co to ? - Wyrażaj się trochę jaśniej bo ja dopiero początkujący jestem.


  • +
  • -
  • 0

#5 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 03.08.2014 11:09

2. Wyłącz adblock'a

3. javascript


  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#6 `GuRu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 04.08.2014 11:45

Wyłączyłem ale nadal to samo.

 

Nie wiem... Wgrałem po prostu Sklep. Więc nie sądzę żeby był to problem z tych Propozycji których podałeś bo każdemu by nie chodził Sklep.

 

Może jakieś inne sugestie ?

 

 

 


  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2014 11:48

Napewno masz ustawione odpowiednie dane cashbilla ? i odblokowane funkcje php pozwalające się połaczyć do zewnetrznych usług ?


  • +
  • -
  • 0

#8 `GuRu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 05.08.2014 21:28   Najlepsza odpowiedź

Przeinstalowałem Sklep i już nie ma tego błędu. Dziękuje wszystkim za Pomoc, lecz mam jeszcze jeden problem mianowicie po Pisaniu Kodu Zwrotnego pojawia się na Zielonym tle: 

Konto zostało doładowane

lecz do Portfela nie Wpływa nic. Może ktoś odpisać jak naprawić ten Problem ?

 

Administracje proszę o nie zamykanie tematu ponieważ Błąd Ajax mógł być spowodowany właśnie tym więc nadal jest na temat.


CheQ (06.08.2014 06:58):
Proszę Cię jednak o to, żebyś drugi problem opisał w drugim temacie. Ułatwi to poszukiwania osobie, która później będzie miała ten sam problem.

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: sklep

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych