←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klasę Tropiciel

Zablokowany

jumper. - zdjęcie jumper. 29.07.2014

Siemka zrobi mi ktoś klasę premium na flagę s  Klasa ma się nazywać Tropiciel niżej dam opis klasy ale prosił bym o to iż ta klasa będzie miała m4a1 chciałbym żeby model tego m4a1 był złoty który mam  na serwie i podam ścieżkę da radę coś takiego zrobić :) złoty model m4a1 bez żadnych dodatkowych obrażeń tylko m4a1 złote. model złotego m4a1 znajduje się w 

cstrike/models/cod/v_m4a1a.mdl

cstrike/models/cod/w_m4a1a.mdl

 

 

OPIS KLASY

Nazwa:Tropiciel

HP:30

Kondycja:25

INT:10

Wytzymałość: 10

Bronie:M4A1,SCOUT,DEAGLE,HEGRANADE,SMOKE,

OPIS:Klasa posiada złote M4A1,1/1 z kosy po 4skok oraz 1/1 ze scouta ,pełen magazynek za zabójstwo 

 

Za pomoc będę wdzięczny -.-

Odpowiedz

jumper. - zdjęcie jumper. 30.07.2014

Zrobiłem tą klasę ale mam 2braki chodzi o to że nie umiem dodać 1/1 ze scouta tej klasie i czy byście mogli dodać oraz pełen magazynek za killa 

Cześć doda mi ktoś do tej klasy sma. 1/1 ze scouta i pełen magazynek za zabójstwo ? niżej daje sma


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Tropiciel";
new const opis[]    = "Klasa posiada złote M4A1,1/1 z kosy po 4skok oraz 1/1 ze scouta ,pełen magazynek za zabójstwo ";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 25;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
    
new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
	RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

	register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
	register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("");
	precache_model("models/cod/v_m4a1a.mdl");
	precache_model("models/cod/w_m4a1a.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Tropiciel] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 4;

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
	if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
	{
		cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
		return HAM_HANDLED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
	new id = pev(ent, pev_owner);
	ostatnio_prawym[id] = 0;
}

public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_M4A1)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m4a1a.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
                }
        }
}

public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED

        if(!equali(model, "models/w_m4a1.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;

        new entityowner = pev(entity, pev_owner);

        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;

        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1a.mdl")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

Odpowiedz

  • +
  • -
Scorpion Flail - zdjęcie Scorpion Flail 30.07.2014

Sprawdź:

 

Załączony plik  tropiciel.sma   4,89 KB   14 Ilość pobrań

Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 30.07.2014

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Autor tematu zbanowany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany