Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] zmiana flagi w pluginie


Najlepsza odpowiedź maska1971 , 29.07.2014 02:22

Łapaj, jak nie bedzie działać napisz  :D

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 RaczeCik

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:35
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.07.2014 01:56

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>


#define PLUGIN "Shot Administration"
#define VERSION "1.2"
#define AUTHOR "Nomexous & DarkGL"


/*


Version 1.0
- Initial release.


Version 1.1
- Small optimization with the menu.


Version 1.2
- Optymalized


*/


new bool:bAim[33];


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


register_clcmd("amx_admin_aim", "conjure_menu", ADMIN_SLAY, "Displays admin aim menu.")


register_forward(FM_TraceLine, "fw_traceline")
register_forward(FM_TraceHull, "fw_tracehull", 1)
}


public client_disconnect(id) bAim[id] = false;


public conjure_menu(id, level, cid)
{
if (cmd_access(id, level, cid, 1))
{
build_menu(id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}


// For some reason, they don't allow default argument items in public functions.
stock build_menu(id, page = 0)
{
new menu = menu_create("Admin Aim menu", "menu_handler")


static players[32], num, szName[64], cmd[5], itemtxt[60]


get_players(players, num)
for (new i = 0; i < num; i++)
{
if(!is_user_connected(players[i])) continue;


get_user_name(players[i], szName, charsmax(szName))


num_to_str(players[i],cmd,charsmax(cmd));


formatex(itemtxt, 59, "%s %s", szName, bAim[players[i]] ? "\yON":"\rOFF")


menu_additem(menu, itemtxt, cmd)
}


menu_display(id, menu, page)
}


public menu_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu)
return ;
}


static cmd[5], callback, access, pid
menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd, 4, _, _, callback)


pid = str_to_num(cmd)


if (is_user_connected(pid))
{
bAim[pid] = !bAim[pid];
}


menu_destroy(menu)


build_menu(id, item / 7)
}


public fw_traceline(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, ptr)
{
return process_trace(id, ptr)
}


public fw_tracehull(Float:start[3], Float:end[3], conditions, hull, id, ptr)
{
return process_trace(id, ptr)
}


public process_trace(id, ptr)
{
if (!is_user_alive(id) || !bAim[id]) return FMRES_IGNORED


new target = get_tr2(ptr, TR_pHit)


if (!is_user_alive(target)) return FMRES_IGNORED


new Float:origin[3], Float:angles[3]
engfunc(EngFunc_GetBonePosition, target, 8, origin, angles)
set_tr2(ptr, TR_vecEndPos, origin)
set_tr2(ptr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)


return FMRES_IGNORED
}

Chciałbym aby plugin był dostępny dla osób z flagą "a".

 


#2 maska1971

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:tychy
Offline

Napisano 29.07.2014 02:22   Najlepsza odpowiedź

Łapaj, jak nie bedzie działać napisz  :D

 

Załączone pliki


b_350_20_DF0C18_0E950E_08DDD8_86130E.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych