Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")- Błąd z silnikiem

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 (Hunter)

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Hunree
Offline

Napisano 28.07.2014 08:32

Witam[/size]
Wgrałem paczkę mod by taktoja http://amxx.pl/topic...proto-i-botami/
I wyskakują mi takie errory[/size]
 

L 07/27/2014 - 20:30:14: Expected 0 parameters, got

L 07/27/2014 - 20:30:14: [amxx] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ExecuteForward") - debug not enabled!
L 07/27/2014 - 20:33:14: [amxx] Run time error 10: native error (native "ExecuteForward")
L 07/27/2014 - 20:33:14: [amxx] [0] QTM_CodMod.sma::UstawNowaKlase (line 503)
L 07/27/2014 - 20:33:14: [amxx] [1] QTM_CodMod.sma::UsunUmiejetnosci (line 668)
L 07/27/2014 - 20:33:14: [amxx] [2] QTM_CodMod.sma::client_authorized (line 649)

Pomoże ktoś ??

Załączone pliki


Użytkownik (Hunter) edytował ten post 28.07.2014 08:34

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2014 11:39


L 07/27/2014 - 20:30:14: [amxx] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "ExecuteForward") - debug not enabled!

 

Włącz debugowanie


  • +
  • -
  • 0

#3 (Hunter)

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Hunree
Offline

Napisano 28.07.2014 14:54

3 ostatnie linijki to wyniki po debugowaniu
  • +
  • -
  • 0

#4 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 28.07.2014 15:18

Zobacz. Tylko zmien sobie nazwe na QTM_CodMod

Załączone pliki


Użytkownik kakus002 edytował ten post 28.07.2014 15:20


#5 (Hunter)

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Hunree
Offline

Napisano 28.07.2014 21:52

Dalej

L 07/28/2014 - 22:52:15: [AMXX] [0] QTM_2414600.smax::UstawNowaKlase (line 346)
L 07/28/2014 - 22:52:15: [AMXX] [1] QTM_2414600.smax::UsunUmiejetnosci (line 517)
L 07/28/2014 - 22:52:15: [AMXX] [2] QTM_2414600.smax::client_authorized (line 498)

  • +
  • -
  • 0

#6 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 28.07.2014 21:59

Czemu ten plik ma *.smax ? <- To raczej nie wpływa na to

 

Mi takie errory nie wylatują


Użytkownik kakus002 edytował ten post 28.07.2014 22:08


#7 (Hunter)

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Hunree
Offline

Napisano 29.07.2014 06:42

Mi tu przy każdym zainstalowanym codzie pojawia się błąd Segmentation fault
Jakby co możecie podać linka do działającego cod mod 201 lvl ??

 


Użytkownik (Hunter) edytował ten post 29.07.2014 07:03

  • +
  • -
  • 0

#8 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 29.07.2014 19:04

dodaj po QTM_CodMod.amxx debug w plugins.ini

 

Powinno to wyglądać tak:

QTM_CodMod.amxx debug

  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#9 (Hunter)

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Hunree
Offline

Napisano 30.07.2014 12:31

 

dodaj po QTM_CodMod.amxx debug w plugins.ini

 

Powinno to wyglądać tak:

QTM_CodMod.amxx debug

Cy ty uważasz mnie za idiotę ??
Masz wyżej podane linijki po debugu tak trudno zobaczyć
 


  • +
  • -
  • 0

#10 Split

    Programista

  • Power User

Reputacja: 105
Zaawansowany

  • Postów:449
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Głuchołazy
Offline

Napisano 31.07.2014 18:23

a czy ja piszę że jesteś idiotą?
w każdym poście nie raz zdarza się błąd.

wszystkie moduły masz odblokowane?
  • +
  • -
  • 0

LoL, 500 postów ;D


#11 (Hunter)

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Hunree
Offline

Napisano 03.08.2014 08:54

Teraz mam inny problem

[code]: -------- Mapchange to de_dust2 --------
L 08/03/2014 - 09:51:37: [META] ERROR: Failed to find memloc for regcmd 'ham'
L 08/03/2014 - 09:51:37: [META] dll: Loaded plugin 'Ham Sandwich': Ham Sandwich v1.8.2 Feb 14 2013, AMX Mod X Dev Team
stray key in process_key: item_getiteminfo 61[/code]

  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.08.2014 12:25

Wersja binarek , amxxa i metamoda ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych