Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o 18 klas, min. Osama, ninja, szpieg.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Syrk3Z

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.07.2014 09:32

Chciałbym poprosić o takie klasy:

 

Klasy Zwykłe:

 

Kpt. Borewicz -

Bronie: AK47, deagle,

Opis: Ma +15 dmg z AK.

Staty -

Życie: 5

Kondycja: 10

Wytrzymałość: 0

Inteligencja: 0

 

Kieszonkowiec -

Bronie: Galil, deagle, 

Opis: Ma 1/4 szansy na kradzież perku przeciwnika.

Staty -

Życie: 10

Kondycja: 0

Wytrzymałość: 0

Inteligencja: 0, 

 

Szeregowy -

Bronie: M4A1, deagle,

Opis: Ma 3 rakiety co rundę.

Staty -

Życie: 5

Kondycja: 5

Wytrzymałość: 5

Inteligencja: 5

 

Medyk - 

 

Bronie: MP5, deagle.

Opis: Ma 4 apteczki na rundę, może wskrzeszać zmarłych apteczkami.

Staty -

Życie: 10

Kondycja: 0

Wytrzymałość: -5

Inteligencja: 5

 

Ninja - 

 

Bronie: TMP. 
Opis: Ma 1/4 z kosy, mniejszą grawitację, 2 skoki w powietrzu. (Można dodać model katany na nóż)
Staty -
Życie: 10
Kondycja: 40
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 10
 
Umarly - 
 
Bronie: AK47, deagle
Opis: Ma 2 duchy na rundę (50 dmg + int 2 int = 1 dmg). (Poproszę dać mi model ducha)
Staty -
Życie: 10
Kondycja: 0
Wytrzymałość: 0 
Inteligencja: 5
 
Telegrafista - 
 
Bronie: M4A1, deagle
Opis: Widzi wrogów na radarze.
Staty -
Życie: 5
Kondycja: 30
Wytrzymałość: 10
Inteligencja: 5
 
Szaleniec - 
 
Bronie: MAC 10, elity
Opis: Ma no head, i + 5 dmg do MAC 10.
Staty -
Życie: 5 
Kondycja: 10
Wytrzymałość: 5
Inteligencja: 5
 
Cameleon - 
 
Bronie: AK47, M4A1, deagle
Opis: Na AK ma ubranie TT, na M4 CT.
Staty -
Życie: 0
Kondycja: 10
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 5
 
Szpieg - 
 
Bronie: M4A1, deagle.
Opis: Posiada ubranie wroga, ma 1/4 szansy na odrodzenie się u przeciwnika.
Staty -
Życie:
Kondycja:
Wytrzymałość:
Inteligencja:
 
Agent 47 - 
 
Bronie: Elity
Opis: Ma 1/7 z elite, i 1/5 szansy na oślepienie wroga.
Staty -
Życie: 15
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 10
Inteligencja: 10
 
Klasy Premium (flaga M dla wszystkich):
 
Kapitan [P] -
 
Bronie: AWP, MP5.
Opis: Ma 1/1 z AWP, i 1/2 z HE.
Staty -
Życie: 20
Kondycja: 20 
Wytrzymałość: 20
Inteligencja: 20
 
Obcy [P] - 
 
Bronie: Famas, deagle.
Opis: Pod "e" jest całkowicie niewidzialny na 7 sek, + 10 dmg z Famasa.
Staty -
Życie: 40
Kondycja: 20
Wytrzymałość: 20 
Inteligencja: 20
 
Federalny [P] - 
 
Bronie: M4A1, deagle
Opis: Ma 1/3 szansy na wyrzucenie broni przeciwnikowi, + 15 dmg z M4.
Staty -
Życie: 0
Kondycja: 10
Wytrzymałość: 10
Inteligencja: 0
 
SWAT [P] - 
 
Bronie: Tarcza SWAT, wszystkie pistolety.
Opis: 1/5 z wszystkich pistoletów, jest odporny na miny, rakiety, błyskawice.
Staty -
Życie: 10
Kondycja: 0 
Wytrzymałość: 40
Inteligencja: 0
 
Skoczek [P] - 
 
Bronie: ---
Opis: Ma 1/1 z Kosy (PPM), ma 2 skoki w powietrzu, zmniejszona grawitacja.
Staty -
Życie: 10
Kondycja: 100
Wytrzymałość: 0 
Inteligencja: 0
 
Hacker [P] - 
 
Bronie: AK47, deagle
Opis: 1/2 szansy na odbicie pocisku, + 5 dmg z AK.
Staty -
Życie: 0
Kondycja: 10
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
 
Osama [P] - 
 
Bronie: M4A1, deagle.
Opis: Ma no head, 1/30 z M4.
Staty -
Życie: 10
Kondycja: 0
Wytrzymałość: 0
Inteligencja: 0
 

Do wszystkich klas proszę dać defusera!

 

 

  • +
  • -
  • 0

#2 Zw.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 26.07.2014 17:39

Szeregowy:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "Szeregowy";
new const opis[]    = "Ma 3 rakiety co rundę";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 5;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 5;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
	while(entRakiety > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entRakiety);
		entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

	if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
	}
	else
	{
		if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
		{
			client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
		}

		else
		{
			if (is_user_alive(id))
			{
				poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
				ilosc_rakiet_gracza[id]--;

				new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

				entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
				entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

				new Ent = create_entity("info_target");

				entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
				entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

				vAngle[0] *= -1.0;

				entity_set_origin(Ent, Origin);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

				entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
				entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
				entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

				VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
				entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
			}
		}
	}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
	if (!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{
		new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
	}
	remove_entity(ent);
}

Medyk:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>

native cod_add_wskrzes(id, ile)

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Medyk";
new const opis[] = "Posiada 4 apteczek oraz bron mp5";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_think("medkit","MedkitThink");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	cod_add_wskrzes(id, 1)
	ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
	cod_add_wskrzes(id, 0)
	ma_klase[id] = false
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	ilosc_apteczek_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	
	
	entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	;
	drop_to_floor(ent);
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);	
		}
		
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
					
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_disconnect(id)
{
	new ent = -1
	while((ent = find_ent_by_class(ent, "medkit")))
	{
		if(entity_get_int(ent, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
	}
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(ma_klase[id])
	{
		cod_add_wskrzes(id, 1)
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 5;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Do wskrzeszania będziesz potrzebował pluginu moc_medyka.amxx
Umarły - w załączniku
Telegrafista :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Telegrafista";
new const opis[] = "Widzi wrogow na radarze";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}
}

Cameleon:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Kameleon"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"

new const nazwa[] = "Cameleon";
new const opis[] = "z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47 ;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public CurWeapon(id)
{

new weapon = read_data(2);
new num = random_num(0,3);

if(ma_klase[id] && weapon == CSW_M4A1)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
}
if(ma_klase[id] && weapon == CSW_AK47)
{
cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Szpieg:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new const nazwa[] = "Szpieg";
new const opis[] = "Ma 1/4 szansy na pojawienie sie na poczatku rundy na respie przeciwnika";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s została stworzona przez BliBs_Pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
		
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	if(random_num(1,4) == 1)
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
	if (!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Kpt. Borewicz
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[]   = "Kpt. Borewicz ";
new const opis[]    = "Ma +15 dmg z AK.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

    
public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_AK47)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Ninja:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/4 z kosy, double joump, mniejsza grawitacja.";
new const bronie    = (1<<CSW_TMP);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

	register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
	register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
        
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/katana.mdl");
	precache_model("");
	precache_model("");
}

public cod_class_enabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

 	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 600.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 1;

	return FMRES_IGNORED;
}

public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);

        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/katana.mdl")
                }
        }
}

public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED

        if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;

        new entityowner = pev(entity, pev_owner);

        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;

        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 4) == 1)
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
    return HAM_IGNORED;
}
Jeśli znajdę czas zrobię dwie pozostałe klasy oraz premki ;P
sharkowy (26.07.2014 18:57):
Wszystkie klasy wrzuć w *.sma a następnie do załącznika, zobacz jak wygląda Twój post -.-

Załączone pliki


Użytkownik CheQ edytował ten post 26.07.2014 18:40

  • +
  • -
  • 1

#3 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.07.2014 08:59

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#4 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.07.2014 09:04

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#5 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.07.2014 09:13

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#6 Syrk3Z

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 27.07.2014 09:45

Klasy: Szeregowy, Kpt. Borewicz, Ninja, nie chcą się skompilować...


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych