Siemka mam moda chowanego v1,4 ale tt tez mają latarki poda ktoś plugin albo komendę która blokuje latarkę dla TT
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Latarka tylko dla CT
#1
Napisano 19.07.2014 00:07
#2
Napisano 19.07.2014 02:57
Nie ma takiej komendy jakiś plugin Ci do tego potrzebny ![]()
Mam nadzieję, że zadziała.
#include < amxmodx >
#include < fakemeta >
public plugin_init( ) {
register_plugin( "Block TT Flashlight", "1.0", "byCZUS" );
register_forward( FM_CmdStart, "fwCmdStart" );
}
public fwCmdStart( id, uc_handle ) {
if( get_uc( uc_handle, UC_Impulse ) != 100 || !is_user_alive( id ) )
return FMRES_IGNORED;
if( get_user_team( id ) == 1 ) {
set_uc( uc_handle, UC_Impulse, 0 );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Użytkownik byCZUS edytował ten post 19.07.2014 02:59
Dziękuje, dobranoc.
#3
Napisano 19.07.2014 13:16
Niestety nie działa ![]()
Kolego niżej gdybym umiał uzupełniac sobie parę rzeczy to bym coś sklepał z tych wszystkich pluginów co są na blokade latarki dla tt jeden działający ![]()
Użytkownik Workout edytował ten post 19.07.2014 13:45
#4
Napisano 19.07.2014 13:40
public plugin_init() {
register_message(get_user_msgid("FlashBat"), "MessageFlashBat");
register_message(get_user_msgid("Flashlight"), "MessageFlashlight");
register_event("Flashlight", "EventFlashlight", "be");
}
public MessageFlashBat(msgID, msgDest, msgEnt) {
if(is_user_alive(msgEnt) && get_user_team(msgEnt) == 1) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MessageFlashlight(msgID, msgDest, msgEnt) {
if(is_user_alive(msgEnt) && get_user_team(msgEnt) == 1) {
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public EventFlashlight(id) {
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) & ~EF_DIMLIGHT);
}Uzupełnij sobie potrzebne rzeczy, aby plugin działał i będziesz mieć blokowanie latarki.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#5
Napisano 19.07.2014 14:10
Gdybym umiał uzupełniac sobie parę rzeczy to bym coś sklepał z tych wszystkich pluginów co są na blokade latarki dla tt jeden działający ![]()
#6
Napisano 19.07.2014 14:41
Proszę.
Załączone pliki
#7
Napisano 19.07.2014 15:55
Nie działa ![]()
#8
Napisano 19.07.2014 16:30
Proszę.
Załączone pliki
#9
Napisano 19.07.2014 16:53
Też nie działa
#10
Napisano 19.07.2014 17:06
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#11
Napisano 19.07.2014 17:09
No pobieram pliczek od tego pana wyżej ale dalej mogę świecić latarka w tt
#12
Napisano 19.07.2014 17:18
#13
Napisano 19.07.2014 17:31
Dodałeś latarka.amxx do pliku plugins.ini ?
#14
Napisano 19.07.2014 18:28
Tak wszystko dodałem.
#15
Napisano 19.07.2014 18:40
Ściąg ten plik .sma
Skompiluj i pobierz plik .amxx
Plik .sma wrzuć do scripting, .amxx do plugins
Do pliku plugins.ini dopisz na końcu latarka.amxx
Zmień mape na serwerze.
I testuj.
#16
Napisano 19.07.2014 18:48
A może tak
Załączone pliki
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------
#17
Napisano 19.07.2014 18:56
Sprawdz. W silniku od jb mam takie cos i jakos tam jest blokowane,moze zadziala.
blok_latarki.sma 432 bajtów 88 Ilość pobrań
blok_latarki.amxx
#18
Napisano 19.07.2014 20:09
ja już automatycznie sciągam amxx. Niestety żadne z powyższych nie działa ![]()
Mam za sobą 2 serwery zrobione wiem jak się dodaje pliki ![]()
Użytkownik Workout edytował ten post 19.07.2014 20:10
#19
Napisano 19.07.2014 21:40
Masz ostatni raz spróbuj jak nie to poddaje się
Załączone pliki
#20
Napisano 19.07.2014 22:32
Znalazłem problem to jest plugin który pokazuje kolor latarki i to dodawało tt latarke da się to przerobic zeby tego nie robilo ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
new g_flashlight_colors[][3] =
{
{250,0,0}, {0,250,0}, {0,0,250}, {150,0,150},
{250,150,0}, {0,200,200}, {250,250,0}, {250,250,250}
};
new g_flashlight_name[][] =
{
"Czerwony", "Zielony", "Niebieski", "Rozowy",
"Zolty", "Aqua", "Zolty", "Bialy"
}
new g_playerflashcolor[33], g_playerenableflash[33];
public plugin_init() {
register_plugin("Latrka hns", "0.4", "byqq");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fw_playerprethink", 0);
register_forward(FM_CmdStart, "fw_start");
}
public client_connect(id)
{
g_playerenableflash[id] = false;
}
public fw_playerprethink(id)
{
if(g_playerenableflash[id] && is_user_alive(id))
Make_FlashLight(id, g_playerflashcolor[id]);
return FMRES_IGNORED;
}
public fw_start(id, uc_handle, seed)
{
if(get_uc(uc_handle, UC_Impulse) == 100)
{
if(is_user_alive(id))
{
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
g_playerflashcolor[id] = random_num(0, sizeof(g_flashlight_colors)-1);
g_playerenableflash[id] = !g_playerenableflash[id];
if(g_playerenableflash[id])
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.57, 0.37, 0, 6.0, 12.0)
show_hudmessage(0, "Latarka %s: %s", name, g_flashlight_name[g_playerflashcolor[id]]);
}
set_uc(uc_handle, UC_Impulse, 0);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Make_FlashLight(id, color)
{
new players[32], num;
get_players(players, num);
for(new i = 0; i < num; i++)
{
new index = players[i];
static Float:origin[3];
fm_get_aim_origin(id, origin);
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, SVC_TEMPENTITY, _, index);
write_byte(TE_DLIGHT);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[0]);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[1]);
engfunc(EngFunc_WriteCoord, origin[2]);
write_byte(15);
write_byte(g_flashlight_colors[color][0]);
write_byte(g_flashlight_colors[color][1]);
write_byte(g_flashlight_colors[color][2]);
write_byte(1);
write_byte(10);
message_end();
}
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













