Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasami. Po zmianie klasy bronie i moce zostają z poprzedniej klasy.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 QazzTM

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.07.2014 19:30

Witam!

Gdy zmieniam klasę na jakąs inną wszystkie bronie i moce zostają z tamtej np. Klasa Graves (nieskończona amunicja, brak rozrzutu, ak i m4) no i jak przejdę z tej  klasy na np. komandosa to ma on bronie jak i brak rozrzutu, nieskonczone ammo z Gravesa. Jak to naprawić?



#2 ZbawienieŚwiata

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:93
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.07.2014 19:40

Daj .sma klasy.


  • +
  • -
  • 0

Wykonuje paczki COD MOD... 

Tanio!

Więcej informacji na PW.


#3 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.07.2014 19:43

Wszystkie klasy tak mają.



#4 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 18.07.2014 19:43

W klasie powinna być stworzona zmienna, ustawiana w cod_class_enabled na true, a w cod_class_disabled na false. Wtedy przy każdej umiejętności klasy warunek zmienna == true i po problemie.
  • +
  • -
  • 0

#5 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.07.2014 19:46

Np ta klasa :

Załączone pliki



#6 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 18.07.2014 20:55

W tym sma jedyny znaczący błąd (powodujący to, że po zmianie klasy ma się broń dawnej klasy) to to, że w cod_class_disabled jest cod_give_weapon, a powinno być cod_take_weapon. Zmienna posiadania klasy, jej ustawianie, warunki, wszystko jest poprawne, więc teoretycznie nie ma możliwości, aby posiadać dawne moce po zmianie klasy. Edytowałeś główny silnik cod? Spróbuj wgrać oryginalny i sprawdź czy wtedy problem nadal występuje.
  • +
  • -
  • 1

#7 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.07.2014 23:14

To wez mi ten błąd napraw :) Będzie + .



#8 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.07.2014 07:08

Błąd z klasy naprawisz zmieniając w public cod_class_disabled wszystkie cod_give_weapon na cod_take_weapon.
A co do ogólnego problemu to wgraj oryginalny silnik cod z tematu: http://amxx.pl/topic...-mw-mod-update/ Jeśli wszystko będzie ok, to sukcesywnie dodawaj do tego silnika wszystkie modyfikacje jakie chcesz mieć, ale po każdej takowej wgranej, testuj na serwerze (oczywiście zachowuj sobie wszystkie backupy z wersji przed wgraniem danej modyfikacji). Gdy natkniesz się w końcu na błąd z pozostającymi klasami i nocami to napisz, jaką wgrałeś wtedy modyfikację, podaj sma przed oraz po jej wykonaniu.
  • +
  • -
  • 0

#9 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2014 10:08

Tego się właśnie bałem :( . Nie ma innego spósoby naprawdę ? Kod ci podałem na PW . Nie  zdołeam drugiego takiego samego zrobic :( .



#10 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.07.2014 10:30

Niezbyt, kod silnika cod moda ma prawie 1,5 tys linijek (ten Twój ma prawie cały tysiąc więcej), więc znalezienie wśród tego wszystkiego jakiegoś błędu graniczy z cudem.
  • +
  • -
  • 1

#11 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2014 12:06

Dobra naprawiłem chyb ten błąd ale nie do końca. Po wejściu na serwer gdy nie wybiore klasy mam usp/glock zależy w jakiej drużynie jestem ale nie oto chodzi bo przecież tak jest na każdym codzie. Następnie gdy wybiorę obojętnie jaką klasę która nie posiada usp/gloca np. invisible (ktory ma tylko noz) otrzymuje go. Jak to naprawic?



#12 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.07.2014 12:47

Puść strip_user_weapon, daj nóż i po sprawie.
  • +
  • -
  • 1

#13 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2014 13:30

Dobrze, ale nie tylko na tej klasie tak mam, tylko na wszystkich co nie maja usp/glocka 2 przykład Snajper ma tylko awp i deagle ale dostaje tez usp



#14 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.07.2014 13:50

To we wszystkich najpierw strip_user_weapon, a potem przydzielenie broni klasy i styka.
  • +
  • -
  • 1

#15 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2014 13:53

No może i to by było najlepsze rozwiązanie, ale mam jeszcze dwa pytania:

1. Czy jeśl zastosuje  strip_user_weapon to przez to nie będę mial żadnych crashów itp. ?

2. Jak będę grał taka klasą to jak zdobędę jakiś perk np z jakąś bronią to  strip_user_weapon nie będzie jej blokować?



#16 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.07.2014 14:44

1. Jasne że nie, jest to normalna funkcja, więc nie ma powodu, by crashowała.
2. Jeśli klasy będą w liście pluginów wcześniej niż perki, to raczej nie powinno być problemu.
  • +
  • -
  • 1

#17 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2014 15:58

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx
;Klasy
codawans_General.amxx
codawans_prof.strzelecwojenny.amxx
codawans_ProfesjonalnyRusher.amxx
codawans_profkomandos.amxx
codawans_profterro.amxx
codawanse_profesjonalnyrakietnik.amxx
codclass_airman.amxx
codclass_amadeusz.amxx
codclass_assasin.amxx
codclass_cichykomandos.amxx
codclass_critical.amxx
codclass_Cs-recoil.amxx
codclass_drabik.amxx
codclass_elektryk.amxx
codclass_EVOblademaster.amxx
codclass_Graves.amxx
codclass_invisible.amxx
codclass_knifer.amxx
codclass_Komandos.amxx
codclass_krasnolud.amxx
codclass_mastersoldier.amxx
codclass_Obroncaa.amxx
codclass_pirotechnik.amxx
codclass_replikant.amxx
codclass_Rusher.amxx
codclass_sentrygunner.amxx
codclass_snajper.amxx
codclass_strzelecwyborowy.amxx
codclass_szczesciarz.amxx
codclass_Tajniak.amxx
codclass_Terro.amxx
codclass_umarly.amxx
codclass_zawodowiec.amxx
codclass_zloty.amxx

;Perki

codperk_amulet.amxx
codperk_aimbot.amxx
codperk_betonowecialo.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_bezlikammo.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_climber.amxx
codperk_diabel.amxx
codperk_egon.amxx
codperk_esencja_deagla.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_exekucja.amxx
codperk_granatodlamkowy.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkaadmina.amxx
codperk_Kata.amxx
codperk_ksiegaexpa.amxx
codperk_lipton.amxx
codperk_llama.amxx
codperk_Majteczki.amxx
codperk_mistrzscouta.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_naboje_inteligencji.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanosuit.amxx
codperk_narzedziapirotechnika.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_OwocHp.amxx
codperk_paczka.amxx
codperk_palacerekawiczki.amxx
codperk_perzeklete_naboje.amxx
codperk_PierwszaPomoc.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_plonacenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_porazajacenaboje.amxx
codperk_prawarekarambo.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_sakwa.amxx
codperk_scouter.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_szczescie.amxx
codperk_tajemicahadmina.amxx
codperk_tajemnica_skazanca.amxx
codperk_taostatnianiedzila.amxx
codperk_teleport.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_zabojcakomandosow.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx

;Dodatkowe pluginy(COD)

0_hp_bug_new.amxx
adminsviponline.amxx
cod_adminmenu.amxx
cod_advancedxp.amxx
cod_nagrody_exp.amxx
cod_pytanie.amxx 
cod_quests.amxx
Exp nocny.amxx
Shop_codmod.amxx
vip.amxx

Jeśli mam tak to żadnych błędów nie będzie?



#18 Zabijaka Gryps

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 266
Wszechwidzący

  • Postów:563
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Świdnica
Offline

Napisano 19.07.2014 20:26

Teoretycznie nie (pewność można mieć jedynie po wypróbowaniu w praktyce).
  • +
  • -
  • 2

#19 QazzTM

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.07.2014 07:25

Nie wiem czemu ale jak już przerobię klasę i wrzucę na serwer to klasa nie może podnieść paki ciągle wyrzuca.

Może jakbyś ty mi jedną klasę przerobił to ja na podstawie tej bym robił inne ?

Załączone pliki



#20 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 20.07.2014 16:35

Nie wiem czemu ale jak już przerobię klasę i wrzucę na serwer to klasa nie może podnieść paki ciągle wyrzuca.

Tego błędu nie ma w załączniku... Tzn. jakiś inny plugin nie sprawdza czy czasem broń którą ma wyrzucić graczu gdyż jest nie odpowiednia to C4 xD Pewnie główny plugin cod mod'a
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych