Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GHW Weapon Replacement brak możliwości wgrania dźwięków.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paradise.

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.07.2014 08:26

A więc co do samych modeli to jest cudnie. Wszystko ładnie się podmienia. Natomiast dźwięków po prostu nie potrafie wgrać.. Tyle czasu juz sie meczylem i dalej nic. Tutaj podam moje new_weapons.ini 

Wklejka 16vzi3osucnwi dodana przez Paradise., 17.07.2014 08:26
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
"models/v_ak47.mdl" "models/new/v_ak472.mdl"
"models/v_m3.mdl" "models/new/v_m32.mdl"
"models/p_m3.mdl" "models/new/p_m32.mdl"
"models/w_m32.mdl" "models/new/w_m32.mdl"
"sound/weapons/ak47_boltpull.wav" "sound/weapons/1ak47_safety.wav"
"sound/weapons/ak47_clipin.wav" "sound/weapons/1ak47_clipin.wav"
"sound/weapons/ak47_clipout.wav" "sound/weapons/1ak47_clipout.wav"
"sound/weapons/ak47-1.wav" "sound/weapons/1ak47-1.wav"
"sound/weapons/ak47-2.wav" "sound/weapons/1ak47-2.wav"


  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.07.2014 08:33

Temat byl juz oklepywany wiele razy - aby podmienic dzwiek trzeba zdekompilowac model.
  • +
  • -
  • 0

#3 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 17.07.2014 08:55

Temat byl juz oklepywany wiele razy - aby podmienic dzwiek trzeba zdekompilowac model.

 

 

A czy przypadkiem nie można tak?:

-zrobić tablice ze ścieżkami starych dźwięków

-zrobić tablice ze ścieżkami nowych dźwięków

-łapać EmitSound

-w pętli sprawdzać czy odgrywany dźwięk jest starym dźwiękiem (pkt 1)

-jeśli tak to zablokować stary dźwięk a odtworzyć nowy (pkt 2)


  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#4 Paradise.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.07.2014 09:11


zdekompilowac model.


Może jakoś jaśniej? Jak mam to zrobić ? 
  • +
  • -
  • 0

#5 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.07.2014 09:18

@TibacK

"dźwięki broni nie są wysyłane poprzez emitsound ( oprócz noża )"

http://amxx.pl/topic...ni-na-serwerze/


@Topic

http://amxx.pl/topic...acji-modeli-cs/
  • +
  • -
  • 1

#6 Paradise.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.07.2014 09:56

Okej. Pobrałem to. Ale dalej nie wiem co z tym zrobić :C Rozpisz mi jeden przykład reszte już ogarne. :)


  • +
  • -
  • 0

#7 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.07.2014 09:58

W necie masz o tym sporo. Sam nigdy nie dekompilowalem modelow.
  • +
  • -
  • 1

#8 Paradise.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.07.2014 10:39

Dobra. Ogarnąłem jak się dekompiluje. Tylko co dalej ? :/


  • +
  • -
  • 0

#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 17.07.2014 10:43

zmień ścieżki dźwięków w pliku .qc, skompiluj model
  • +
  • -
  • 1

#10 Paradise.

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:34
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Zabrze
Offline

Napisano 17.07.2014 11:07

Dobra. Na przykładzie AUG'a. Otworzyłem ten pliczek i jest tam 5 ścieżek.  

{ event 5004 9 "weapons/aug_boltpull.wav" } 

  { event 5004 49 "weapons/aug_clipout.wav" } 
  { event 5004 87 "weapons/aug_clipin.wav" } 
  { event 5004 111 "weapons/aug_boltslap.wav" } 
 }
$sequence "draw" "draw" fps 35 { event 5004 9 "weapons/aug_forearm.wav" } 
 
Tylko że wraz z tym modelem mam 6 ścieżek. Ta niewspomniana tutaj to aug-1.wav
Mam ją podmienić po prostu w plikach serwera ?
 
// Jednak sprawdziłem i mam aż 11 ścieżek do tego modelu.. Co mam zrobić z resztą ? :/

Użytkownik Paradise. edytował ten post 17.07.2014 11:14

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych