Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź DealeR^^, 16.07.2014 19:39
Dzięki wielkie Fierhawk!
Jeszcze tylko te trzy klasy.
Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.
Nazwa: Terrorysta
Opis: Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18.
Bronie: SG552, GLOCK18.
Nazwa: Super General
Opis: 1/2 na wybuch po smierci, podwojny skok, obrazenia z AK47 dodane o 500 + (12 prc. z int.)
Bronie: AK47, USP.
Flaga: ADMIN_LEVEL_C
Przejdź do postu
#1
Napisano 15.07.2014 21:23
Nazwa: Antyterrorysta
Opis: Odporny na rakiety, 2 miny, 1/14 na natychmiastowe zabicie z AUG.
Bronie: AUG, USP.
Nazwa: Biegacz
Opis: Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z M3, 1/7 na natychmiastowe zabicie z XM1014.
Bronie: M3, XM1014, GLOCK18.
Nazwa: Bandyta
Opis: Posiada 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, obrażenia z noża (PPM) dodano o 500 + (100 prc. z int.)
Bronie: P90, ELITE.
Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.
Nazwa: Jasowidz
Opis: Widzi niewidzialnych, obrażenia z famasa dodano 500 + (6 prc. z int.)
Bronie: FAMAS, DEAGLE.
Nazwa: Rocket Fuel
Opis: Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z M4A1, 2 rakiety, podwójny skok.
Bronie: M4A1, DEAGLE.
Nazwa: Saper
Opis: Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny.
Bronie: P90, GLOCK18.
Nazwa: Talib
Opis: Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z DEAGLE, autoBH.
Bronie: DEAGLE.
Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka. IP: 31.186.82.99:27829
Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)
Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.
#2
Napisano 15.07.2014 21:33
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> new const nazwa[] = "Saper"; new const opis[] = "Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny."; new const bronie = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P90); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl" new sprite_blast_miny; new ilosc_min_gracza[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("mine", "player", "DotykMiny"); register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public plugin_precache() { precache_model(modelMiny); sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public client_disconnect(id) { new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine"); while(entMiny > 0) { if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_min_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_min_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!"); } else { ilosc_min_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine"); entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(ent, origin); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(ent, modelMiny); entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(ent); set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50); } } public fwSpawn_Miny(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_min_gracza[id] = 3; } public DotykMiny(ent, id) { if(!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id)) { new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_miny); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } } public NowaRunda_Miny() { new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine"); while(entMiny > 0) { remove_entity(entMiny); entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine"); } } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Użytkownik KAM!L. edytował ten post 15.07.2014 21:43
#3
Napisano 16.07.2014 10:44
Załączone pliki
#4
Napisano 16.07.2014 11:15
Łap
Załączone pliki
Użytkownik Firehawk edytował ten post 16.07.2014 11:18
#5
Napisano 16.07.2014 16:40
Dzięki Panowie, jeszcze tylko te klasy:
Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.
Nazwa: Jasowidz
Opis: Widzi niewidzialnych, obrażenia z famasa dodano 500 + (6 prc. z int.)
Bronie: FAMAS, DEAGLE.
Nazwa: Medyk
Opis: Posiada 1/15 z GALIL, 2 apteczki, obrazenia z granatow dodane o 1000+ (50 prc. z int.)
Bronie: GALIL, ELITE, HE.
Nazwa: Sadistic
Opis: Obrazenia z UMP45 dodano o 500 + (10 prc. z int.)
Bronie: UMP45, GLOCK18.
Nazwa: Terrorysta
Opis: Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18.
Bronie: SG552, GLOCK18.
Nazwa: Super General
Opis: 1/2 na wybuch po smierci, podwojny skok, obrazenia z Ak47 dodane o 500 + (12 prc. z int.)
Bronie: AK47, USP.
Flaga: ADMIN_LEVEL_C
Użytkownik AnonymousFPL edytował ten post 16.07.2014 16:58
Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka. IP: 31.186.82.99:27829
Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)
Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.
#6
Napisano 16.07.2014 19:13
Łap
Załączone pliki
#7
Napisano 16.07.2014 19:39 Najlepsza odpowiedź
Dzięki wielkie Fierhawk!
Jeszcze tylko te trzy klasy.
Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.
Nazwa: Terrorysta
Opis: Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18.
Bronie: SG552, GLOCK18.
Nazwa: Super General
Opis: 1/2 na wybuch po smierci, podwojny skok, obrazenia z AK47 dodane o 500 + (12 prc. z int.)
Bronie: AK47, USP.
Flaga: ADMIN_LEVEL_C
Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka. IP: 31.186.82.99:27829
Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)
Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych