Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o Klasę "Antyterrorysta" i 7 innych

klasa

Najlepsza odpowiedź DealeR^^, 16.07.2014 19:39

Dzięki wielkie Fierhawk! :)

 

Jeszcze tylko te trzy klasy.

 

Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.

 

Nazwa: Terrorysta
Opis: Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18.
Bronie: SG552, GLOCK18.

 

Nazwa: Super General
Opis: 1/2 na wybuch po smierci, podwojny skok, obrazenia z AK47 dodane o 500 + (12 prc. z int.)
Bronie: AK47, USP.

Flaga: ADMIN_LEVEL_C

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 DealeR^^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 15.07.2014 21:23

Proszę, aby każda z klas miała po 0 punktów statystyk tj. Inteligencja, Zdrowie, Kondycja, Wytrzymałość.

Nazwa: Antyterrorysta
Opis: Odporny na rakiety, 2 miny, 1/14 na natychmiastowe zabicie z AUG.
Bronie: AUG, USP.

Nazwa: Biegacz
Opis: Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z M3, 1/7 na natychmiastowe zabicie z XM1014.
Bronie: M3, XM1014, GLOCK18.

Nazwa: Bandyta
Opis: Posiada 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, obrażenia z noża (PPM) dodano o 500 + (100 prc. z int.)
Bronie: P90, ELITE.

Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.

Nazwa: Jasowidz
Opis: Widzi niewidzialnych, obrażenia z famasa dodano 500 + (6 prc. z int.)
Bronie: FAMAS, DEAGLE.

Nazwa: Rocket Fuel
Opis: Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z M4A1, 2 rakiety, podwójny skok.
Bronie: M4A1, DEAGLE.

Nazwa: Saper
Opis: Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny.
Bronie: P90, GLOCK18.

Nazwa: Talib
Opis: Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie z DEAGLE, autoBH.
Bronie: DEAGLE.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka.
b_350_20_151515_151515_4CD23E_151515.png IP: 31.186.82.99:27829

Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)

Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.


#2 KaMa.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 15.07.2014 21:33

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Saper";
new const opis[]    = "Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z P90, 3 miny.";
new const bronie    = (1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_P90);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");

	register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);

   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

	precache_model(modelMiny);
	sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_min_gracza[id] = 3;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
        
	if (!ilosc_min_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
	}
	else
	{

		ilosc_min_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
		entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
		entity_set_origin(ent, origin);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

		entity_set_model(ent, modelMiny);
		entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

		drop_to_floor(ent);

		set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
	}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return;

	new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
	{
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast_miny);
		write_byte(32);
		write_byte(20);
		write_byte(0);
		message_end();

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
				continue;

			cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
		}
		remove_entity(ent);
	}
}

public NowaRunda_Miny()
{
	new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
	while(entMiny > 0)
	{
		remove_entity(entMiny);
		entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
	}
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 15) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

Użytkownik KAM!L. edytował ten post 15.07.2014 21:43

  • +
  • -
  • 1

#3 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 16.07.2014 10:44

: ]

Załączone pliki



#4 Firehawk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:53
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 16.07.2014 11:15

Łap :D

 

Załączone pliki


Użytkownik Firehawk edytował ten post 16.07.2014 11:18

  • +
  • -
  • 2

#5 DealeR^^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 16.07.2014 16:40

Dzięki Panowie, jeszcze tylko te klasy:

 

Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.

Nazwa: Jasowidz
Opis: Widzi niewidzialnych, obrażenia z famasa dodano 500 + (6 prc. z int.)
Bronie: FAMAS, DEAGLE.

 

Nazwa: Medyk
Opis: Posiada 1/15 z GALIL, 2 apteczki, obrazenia z granatow dodane o 1000+ (50 prc. z int.)
Bronie: GALIL, ELITE, HE.

 

Nazwa: Sadistic
Opis: Obrazenia z UMP45 dodano o 500 + (10 prc. z int.)
Bronie: UMP45, GLOCK18.

 

Nazwa: Terrorysta
Opis: Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18.
Bronie: SG552, GLOCK18.

 

Nazwa: Super General
Opis: 1/2 na wybuch po smierci, podwojny skok, obrazenia z Ak47 dodane o 500 + (12 prc. z int.)
Bronie: AK47, USP.

Flaga: ADMIN_LEVEL_C


Użytkownik AnonymousFPL edytował ten post 16.07.2014 16:58

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka.
b_350_20_151515_151515_4CD23E_151515.png IP: 31.186.82.99:27829

Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)

Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.


#6 Firehawk

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:53
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 16.07.2014 19:13

Łap :D
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 DealeR^^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 16.07.2014 19:39   Najlepsza odpowiedź

Dzięki wielkie Fierhawk! :)

 

Jeszcze tylko te trzy klasy.

 

Nazwa: Grenadier
Opis: Posiada 2 HE, 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE, 1/2 na zadanie dodatkowych obrażeń z tmp 500 + (20 prc. z int.)
Bronie: TMP, USP, 2 HE.

 

Nazwa: Terrorysta
Opis: Jest odporny na miny, posiada rakiete, 1/8 z GLOCK18.
Bronie: SG552, GLOCK18.

 

Nazwa: Super General
Opis: 1/2 na wybuch po smierci, podwojny skok, obrazenia z AK47 dodane o 500 + (12 prc. z int.)
Bronie: AK47, USP.

Flaga: ADMIN_LEVEL_C


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka.
b_350_20_151515_151515_4CD23E_151515.png IP: 31.186.82.99:27829

Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)

Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych