Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie życzeń na jb by cypis


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 anon

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:77
Offline

Napisano 15.07.2014 17:11

 Prosiłbym o to aby ktoś dodał do tego pojedynki na ak47, m4a1, krowę i noże

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis - edit by Nestea****Lemon"

/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_scouty, id_deagle, id_awp, id_m3;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_bezruch = jail_register_wish("Bezruch");
	id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
	id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
	id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod");
	id_scouty = jail_register_wish("Pojedynek na Scouty");
	id_deagle = jail_register_wish("Pojedynek na Deagle");
	id_awp = jail_register_wish("Pojedynek na AWP");
	id_m3 = jail_register_wish("Pojedynek na m3");
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("jb_cypis/rambomode.wav");
	precache_sound("jb_cypis/pojedynek.wav");
}

public OnRemoveData()
{
	/////////// Pojedynek ///////////
	if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
	{
		pojedynek[0] = 0;
		pojedynek[1] = 0;
		RegisterHams(false);
	}
	bronie_pojedynek = 0;
	/////////// Pojedynek ///////////
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{
	if(zyczenie == id_bezruch)
	{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		give_item(id, "weapon_deagle")
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, maxAmmo[CSW_DEAGLE]);
		
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		for(new i=1; i<=32; i++)
		{
			if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
		
			give_item(i, "weapon_deagle");
			jail_set_user_speed(i, 0.1);
		}
	}
	else if(zyczenie == id_freeday)
	{
		if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
			return JAIL_HANDLED;
		
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_free(id);	
	}
	else if(zyczenie == id_duszek)
	{
		if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
			return JAIL_HANDLED;
			
		user_kill(id);
		jail_set_prisoner_ghost(id);
	}
	else if(zyczenie == id_rambomod)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/rambomode.wav");
		set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
		show_hudmessage(0, "RamboMod aktywny!");
		
		set_user_health(id, 500);
		
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_awp");
		give_item(id, "weapon_m249");
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
	}
	else if(zyczenie == id_scouty)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_deagle)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_awp)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_AWP;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	else if(zyczenie == id_m3)
	{
		pojedynek[0] = id;
		bronie_pojedynek = CSW_M3;
			
		MenuPojedynek(id);
	}
	return JAIL_CONTINUE;
}	

/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
	new menu = menu_create("Pojedynek Z:", "Handel_Pojedynek");
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
			continue;
		new name[64];
		get_user_name(i, name, 63);
		menu_additem(menu, name);
	}
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "\dWyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
	if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
		return;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_display(id, menu);
		return;
	}
	
	new acces, callback, data[3], szName2[64];
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
	
	pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
	if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
	{
		pojedynek[1] = 0;
		MenuPojedynek(id);
		return;
	}
	new szName[32];
	get_user_name(id, szName, 31);
	
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[PrisonBreak]^x03 %s^x01 walczy z^x03 %s", szName, szName2);
	client_cmd(0, "spk jb_cypis/pojedynek.wav");
	
	RegisterHams(true);
	
	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
	
	jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	
	set_user_health(id, 100);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	
	strip_user_weapons(id);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
	
	new weapon_name[24];
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
	
	new ent = give_item(id, weapon_name);
	new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
	cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
	return vTracerAttack(id, attacker);

vTracerAttack(id, attacker)
{
	if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
		return HAM_SUPERCEDE;
		
	if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
		return HAM_SUPERCEDE;	
	return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
		return HAM_IGNORED;
		
	jail_set_user_block(id, false);
	SzukajPrzeciwnika();
	return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttack(ent)
{
	new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
	if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
	{
		cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
	}
}		

public client_disconnect(id)
{
	if(pojedynek[1] == id)
		SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnika()
{
	pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
	if(!pojedynek[1])
		return;
	
	if(is_user_alive(pojedynek[0]))
		set_user_health(pojedynek[0], 100);
		
	set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);	
		
	jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
	set_user_health(pojedynek[1], 100);
	strip_user_weapons(pojedynek[1]);
		
	new weapon_name[24]
	get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);	
	new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
	
	cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHams(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(fHamKill)
			EnableHamForward(fHamKill);
		else
			fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
		
		if(fHamDamage)
			EnableHamForward(fHamDamage);
		else
			fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
			
		if(fHamTrace)
			EnableHamForward(fHamTrace);
		else
			fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
			

		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
		else
		{
			new WeaponName[24];
			get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
			fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
		}
	}
	else
	{
		if(fHamKill)
			DisableHamForward(fHamKill);
			
		if(fHamDamage)
			DisableHamForward(fHamDamage);
			
		if(fHamTrace)
			DisableHamForward(fHamTrace);	
			
		if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
			DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
	}
}
/////////// Pojedynek ///////////
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 1

#2 PoDwOJ

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 15.07.2014 17:50

Proszę :)

Spoiler

Załączone pliki


Użytkownik PoDwOJ edytował ten post 15.07.2014 17:54


#3 anon

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:77
Offline

Napisano 15.07.2014 19:52

Dzięki, leci +


  • +
  • -
  • 0

#4 PoDwOJ

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:asddasdasda
Offline

Napisano 15.07.2014 19:56

Coś jeszcze byś potrzebował zrób osobny temat :) lub pisz tutaj.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych