Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

[ROZWIĄZANE] [CYPIS] Jail_set_play_game(id, bool) - Wie ktoś na jakiej zasadzie działa id zabawy?

jailbreak

Najlepsza odpowiedź BlackPerfum, 14.07.2014 11:25

W funkcji jail_set_play_game pierwszy argument to id zabawy które można pobrać dla danej zabawy za pomocą jail_register_game. Niestety inaczej nie da sie pobrać tego id. Zatem jak w innym pluginie dojśc do tego id nie korzystając z jail_register_game? Nic prostszego. Mamy conajmniej trzy opcje:
1. W głównym pluginie jail'a dorobimy natyw pobierający id danej zabawy
2. W każdej zabawie zrobimy natyw który będzie odpowiedzialny za pobieranie id danej zabawy
3. Posłuzymy się logiką oraz plugins.ini tzn. id zabaw zawsze rozpoczynają się od liczby 9 dlatego:
- pierwsza zabawa w plugins.ini ma id 9
- druga zabawa w plugins.ini ma id 10
.
.
.
- n-ta zabawa w plugins.ini ma id n+8

W twoim przypadku to będzie tak:

zabawa1.amxx ;id == 9
zabawa2.amxx ;id == 10
zabawa3.amxx ;id == 11

Na tyle pomysłów wpadłem xD Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 14.07.2014 10:01

Witam,

 

Otóż próbuję właśnie rozkminić, na jakiej zasadzie działa pierwszy parametr. Wiem, że jest on pobierany z plugins-jb.ini, ale ciągle nie mogę dojść do tego, w jaki sposób tam są czytane, jako jakie "numerki - id".

 

Załóżmy, że mam taki o to plik

;JailBreak API
jail_api_jailbreak.amxx  
 
;Dodatki wymagane
 
cs_player_models_api.amxx 
jail_team.amxx 
jail_menu.amxx  
jail_zyczeniaupdate.amxx  
jail_rpg.amxx
;zabawy
zabawa1.amxx
zabawa2.amxx
zabawa3.amxx

I teraz, jakie id przyjmują poszczególne zabawy? Czy pliki wyżej również się wliczają w te id? Czy tylko wliczają się te zabawy, które są zarejestrowane jako zabawy?

 

Czy zabawa1.amxx przymuję wartość, jako 0, czy już 1?

 

Pozdrawiam dzięki


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 14.07.2014 11:25   Najlepsza odpowiedź

W funkcji jail_set_play_game pierwszy argument to id zabawy które można pobrać dla danej zabawy za pomocą jail_register_game. Niestety inaczej nie da sie pobrać tego id. Zatem jak w innym pluginie dojśc do tego id nie korzystając z jail_register_game? Nic prostszego. Mamy conajmniej trzy opcje:
1. W głównym pluginie jail'a dorobimy natyw pobierający id danej zabawy
2. W każdej zabawie zrobimy natyw który będzie odpowiedzialny za pobieranie id danej zabawy
3. Posłuzymy się logiką oraz plugins.ini tzn. id zabaw zawsze rozpoczynają się od liczby 9 dlatego:
- pierwsza zabawa w plugins.ini ma id 9
- druga zabawa w plugins.ini ma id 10
.
.
.
- n-ta zabawa w plugins.ini ma id n+8

W twoim przypadku to będzie tak:
zabawa1.amxx ;id == 9
zabawa2.amxx ;id == 10
zabawa3.amxx ;id == 11

Na tyle pomysłów wpadłem xD
  • +
  • -
  • 2
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 14.07.2014 11:30

W funkcji jail_set_play_game pierwszy argument to id zabawy które można pobrać dla danej zabawy za pomocą jail_register_game. Niestety inaczej nie da sie pobrać tego id. Zatem jak w innym pluginie dojśc do tego id nie korzystając z jail_register_game? Nic prostszego. Mamy conajmniej trzy opcje:
1. W głównym pluginie jail'a dorobimy natyw pobierający id danej zabawy
2. W każdej zabawie zrobimy natyw który będzie odpowiedzialny za pobieranie id danej zabawy
3. Posłuzymy się logiką oraz plugins.ini tzn. id zabaw zawsze rozpoczynają się od liczby 9 dlatego:
- pierwsza zabawa w plugins.ini ma id 9
- druga zabawa w plugins.ini ma id 10
.
.
.
- n-ta zabawa w plugins.ini ma id n+8

W twoim przypadku to będzie tak:

zabawa1.amxx ;id == 9
zabawa2.amxx ;id == 10
zabawa3.amxx ;id == 11
Na tyle pomysłów wpadłem xD

 

A no rzeczywiście, w tym momencie wszystko się zgadza :)) Jeszcze raz dzięki bardzo za pomoc!


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych