Witam w kiedyś na forum był taki temat tak jak w opisie
czy jest może jeszcze bo nie mogę znaleźć albo ktoś umiał by zrobić taki plugin czy modyfikacje do silnika
czyli od 1 do 40lvl każdy gracz ma większy o 20dmg z broni
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 13.07.2014 16:30
Witam w kiedyś na forum był taki temat tak jak w opisie
czy jest może jeszcze bo nie mogę znaleźć albo ktoś umiał by zrobić taki plugin czy modyfikacje do silnika
czyli od 1 do 40lvl każdy gracz ma większy o 20dmg z broni
Napisano 20.07.2014 06:51
Masz dodaną statystykę DMG do silnika cod'a ?
Napisano 20.07.2014 11:47
Masz dodaną statystykę DMG do silnika cod'a ?
Nie
Napisano 23.07.2014 14:53
do public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przed ,, return HAM_IGNORED; "
to
if(poziom_gracza[id] <= 40) damage+=20;
Napisano 23.07.2014 21:11
do public Obrazenia(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
dodaj przed ,, return HAM_IGNORED; "
to
if(poziom_gracza[id] <= 40) damage+=20;
wyskakuje błąd
Użytkownik tytusek edytował ten post 23.07.2014 21:13
Napisano 24.07.2014 02:08
Zmień poziom_gracza[id] na poziom_gracza[this]
Napisano 24.07.2014 06:12
jak kolega napisał wyżej wystarczy zmienić id na this , pisałem to troche na szybko i nie zwróciłem uwagi
Napisano 24.07.2014 06:41
To:
if(poziom_gracza[idattacker] <= 40) damage+=20;
daj przed tym:
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this])); //odpowiada za zmiane dmg
Jeżeli byś zostawił tak jak było to:
Może walnąłem błąd. Dziękuję, dobranoc, koniec imprezy.
Napisano 24.07.2014 11:08
Zmień poziom_gracza[id] na poziom_gracza[this]
też nie działa
ale dzięki za chęci
To:
if(poziom_gracza[idattacker] <= 40) damage+=20;daj przed tym:
SetHamParamFloat(4, damage*(1.0-redukcja_obrazen_gracza[this])); //odpowiada za zmiane dmgJeżeli byś zostawił tak jak było to:
- Obrażenia nie zostały by zmienione (dlaczego? Domyśl się)
- Nawet jakbyś poprawił to co w pierwszym pkt to też by nie działało. Dlaczego? Bo poziom_gracza[this]. this to index ofiary. Ten kod robi tak: Jeżeli lvl ofiary jest mniejszy od 41 to zadaj +20 dmg. Bez sensu. Dlatego powinno tam być idattacker.
Może walnąłem błąd. Dziękuję, dobranoc, koniec imprezy.
tutaj też nie działa
inne pomysły ?
Napisano 24.07.2014 11:12
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage) { if(is_user_alive(attacker)) { if(poziom_gracza[attacker] != 40) { damage += 20 SetHamParamFloat(4, damage); } } }
A spróbuj dodać tak do silnika
Napisano 24.07.2014 11:31
#include amxmodx #include codmod #include hamsandwich #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "sharkowy" #pragma tabsize 0 #define DMG_BULLET (1<<1) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && cod_get_user_level(idattacker) <= 40 && damagebits & DMG_BULLET) { SetHamParamFloat(4, damage+20) return HAM_HANDLED } return HAM_IGNORED; }
Wypadało by sprawdzić czy ofiara jest żywa. Ktoś kiedyś napisał że do zwiększania dmg należy używać SetHamParamFloat()
Ale musi się to dać zrobić w silinku.
//shark #1
Ale wtedy będzie dziwna ikonka w DeathMsg. http://amxx.pl/topic...-dodatkowe-dmg/
a zresztą...
//shark #2
Chodzi mi o takie cos. Ofiara ma 30 hp, gracz z 1 lvl zada jej 15 dmg i to dodatkowe 20dmg. CZyli najpierw walnie 15 a potem 20 i zabije ofiare. A w prawym górnym rogu pokaże się ikonka czaszki.
//shark #3
Napisano 24.07.2014 13:18
Tylko jak już coś to tak:SetHamParamFloat(4, damage+20)
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)Mam pytanie do autora w takim razie po co wbijać lvl'e? Jak na 41 lvl'u jestem słabszy niż na 40? Levele zostały stworzony by razem z ich zwrostem gracz też rósł na sile
Napisano 24.07.2014 13:34
TibacK nie tak:
Tylko jak już coś to tak:SetHamParamFloat(4, damage+20)SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
Napisano 24.07.2014 13:38
Napisano 24.07.2014 13:43
Napisano 24.07.2014 13:51
Można ale nie trzeba. Większej różnicy to nie robi. Poza tym pamiętajcie iż osoba która nie żyje także może otrzymać dmg (może nie w normalny sposób ale się da)A co ze sprawdzaniem czy ofiara zyje? sharku napisal ze nie trza
Napisano 24.07.2014 16:55
Mam pytanie do autora w takim razie po co wbijać lvl'e? Jak na 41 lvl'u jestem słabszy niż na 40? Levele zostały stworzony by razem z ich zwrostem gracz też rósł na sile
większy dmg ma pomagać graczom co zaczynają grać na moim serwerze bo taki 1lvl nic nie zrobi 200lvl co ma hp 300
więc im to bardzo pomoże w wbijaniu lvli dobiją ten 40lvl i będą już dawali rade mnie więcej
jeśli chodzi o plugin działa bardzo dobrze takiego efektu chciałem ale pytanie jeszcze można go do silnika wklepać ?
Użytkownik tytusek edytował ten post 24.07.2014 17:06
Napisano 24.07.2014 17:43
Napisano 24.07.2014 17:56
public Obrazenia(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(attacker) || get_user_team(id) == get_user_team(attacker)) return HAM_IGNORED if(PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1) > 0) damage*=1.0-redukcja_obrazen_gracza[id] if(poziom_gracza[attacker] < 51) damage*=1.0+float(51-poziom_gracza[attacker])*0.005 SetHamParamFloat(4, damage) return HAM_HANDLED }Napisałeś że chcesz mieć dmg zwiększone z:
Dlatego nie wnikam jak zadajesz dmg. Co właściwie zrobiłem? Zwiększyłem dmg gracza w zależności od jego lvl'a ale tylko do lvl'a 50.z broni
(51-LEVEL_GRACZA)*0.5 = X%Taka zależność jest dużo bardziej przyjazna dla ludzi gdyż uwzględniam z jakiej broni gracz atakuje, w jaką część ciała oraz jaki ma lvl by % wartośc dodatkowego dmg nagle się nie urwała.
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych