Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Problem z 1/1 kosy oraz wybuchem po śmierci.

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 ViruSPL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.07.2014 13:27

Witam.

W klasie z którą się męcze dwa dni nie chce działać w żaden sposób 1/1 z kosy.

Próbowałem przez sposoby losowania (z tematu 1/x oraz 1/x łatwiejszy...). Różnych kodów z innych klas. Ale wszystko kończylo się tak samo - nie działało. Proszę o poprawkę tego.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Allah Akbar

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.07.2014 13:47

Dodałem 1/1 z kosy LPM i PPM zobacz czy działa.

Załączone pliki



#3 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.07.2014 13:51

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
 
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE){
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#4 ViruSPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.07.2014 13:59

Allah - nie działa

 

Wielkie Jol - Ne kompiluje się:


Loki.sma(332) : error 017: undefined symbol "attacker"
Loki.sma(333) : error 017: undefined symbol "id"
Loki.sma(333) : warning 215: expression has no effect
Loki.sma(333) : warning 215: expression has no effect
Loki.sma(333) : error 001: expected token: ";", but found ")"
Loki.sma(333) : error 029: invalid expression, assumed zero
Loki.sma(333) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#5 Allah Akbar

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.07.2014 14:02

Nwm czemu


Użytkownik Allah Akbar edytował ten post 12.07.2014 14:02


#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.07.2014 14:03

public TakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
 
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE){
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.07.2014 14:25

Allah Akbar i Wielkie Jol wasze kody zadziałają ale nie ma 100% pewności że to zabije gracza a nawet powiem więcej jest bardzo duża możliwość iż jakiś inny plugin zmodyfikuje to dmg i wcale nie będzie śmiertelne sad.png Jeśli chcesz kogoś zabić to polecam użyć funkcji KillPlayer opis i funkcja znajdują się w tym temacie. Funkcji SetHamParamFloat uzywajcie tylko do modyfikowania dmg a nie wymuszenia zabicia!!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#8 ViruSPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.07.2014 14:55

Że tak to ujmę "taki uj" ;c Nadal nie zabijam - ani prawym, ani lewym.  Może hamsandwich mam jakiś stary? Może to być tego wina? Jeśli tak proszę o jakiś aktualny.. ;x


  • +
  • -
  • 0

#9 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 18.07.2014 12:28

Może hamsandwich mam jakiś stary? Może to być tego wina? Jeśli tak proszę o jakiś aktualny.. ;x

Chyba w każdym to działało ale zawsze można sprawdzić wpisz w konsolę serwera meta list i wyślij podobną linijkę
Mój przykład:
Ham Sandwich (u  RUN   -    hamsandwich_amxx  v1.4      pl1   ANY   ANY  
Sprawdź czy czasem nie masz logów w konsoli serwer'a. Sprawdź czy cod mod działa prawidłow, czy klasa się także poprawnie wybiera.
  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#10 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.07.2014 16:31

Proszę Może zadziała

 

 

 

 

Pozdrawiam Alelluja.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------

#11 ViruSPL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 18.07.2014 17:45

Metalist

[  9] Ham Sandwich, v1.8.1.3746, Aug 16 2008, by AMX Mod X Dev Team, see http://www.amxmodx.org

Logi:

L 07/18/2014 - 00:45:26: Info (map "cs_assault_upc") (file "addons/amxmodx/logs/error_20140718.log")
L 07/18/2014 - 00:45:26: Function "DeathMsg" was not found
L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] Run time error 19 (plugin "sklep.amxx") - debug not enabled!
L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/18/2014 - 00:45:26: Function "ResetHUD" was not found
L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] Run time error 19 (plugin "Loki.amxx") - debug not enabled!
L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/18/2014 - 00:45:26: Function "Death" was not found
L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] Run time error 19 (plugin "codperk_yamaha.amxx") - debug not enabled!
L 07/18/2014 - 00:45:26: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/18/2014 - 01:10:50: Start of error session.

Ta wersja także nie działa ten sam log.

 

Może to koliduje z teleportem?

 


  • +
  • -
  • 0

#12 DealeR^^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:57
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 19.07.2014 10:12

Napisz mi dokładnie co ta klasa ma mieć to Ci ją zrobię od nowa.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na sieć serwer Counter-Strike 1.6, Pogromcy-skilla.xaa.pl! Przyjmę serwer do sieci, pisać!
Serwer ProCodMod 80001 lvl, klasy zwykle, od poziomu, extra, super i xxl, konto vip, unikatowa paczka.
b_350_20_151515_151515_4CD23E_151515.png IP: 31.186.82.99:27829

Piszę: Klasy, perki, własne motd (wyświetlane okienko na komendę)

Modyfikuję: Klasy, perki, silniki, pluginy.


#13 Alelluja

    Guru

  • Power User

Reputacja: 359
Wszechpomocny

  • Postów:739
  • GG:
  • Imię:Brak
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 19.07.2014 10:42

Teraz musi działać zrobiłem od nowa :D I teleport jest co 10 sek użycie E

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_690855_BC0607_FFFFFF_000000.png
Moje Pluginy | Paczki:
------> http://amxx.pl/topic...od/#entry687942 <------ 500 Postów 27.05.2015
------> http://amxx.pl/topic...monety-lombard/<------
------> http://amxx.pl/topic...-na-ammo-packi/<------





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych