Cześć
to jest plugin na czapki na serwer JB i chciałbym zrobić tak że jak ktoś pisze /czapki na sayu to żeby /czapki się nie wyświetlało na sayu ponieważ mam cały say zawalony.
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <ColorChat> #define PLUG_TAG "Czapki" new g_HatEnt[33], g_NazwaAktualnej[33][128]; new const sciezka[] = "models/CSB_Czapki01.mdl" public plugin_init() { register_plugin("Czapki", "0.1", "SgtBane, K!113r"); register_clcmd("say /czapki", "cmd_czapki"); register_clcmd("say /hats", "cmd_czapki"); } public plugin_precache() { precache_model(sciezka); } public client_disconnect(id) { Set_Hat(id, 0, id, "Brak"); } public cmd_czapki(id) { new tytul[128], menu; if(!strlen(g_NazwaAktualnej[id])) formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: Brak^n^nWybierz czapke:"); else formatex(tytul, 127, "Twoja aktualna czapka to: \r%s^n^n\yWybierz czapke:", g_NazwaAktualnej[id]); menu = menu_create(tytul, "menu_handler"); menu_additem(menu, "\yBrak"); menu_additem(menu, "Zaciesz"); menu_additem(menu, "Wiking"); menu_additem(menu, "Uszanka"); menu_additem(menu, "TV"); menu_additem(menu, "Kapelusz magika"); menu_additem(menu, "Sombrero"); menu_additem(menu, "Tiara"); menu_additem(menu, "Scream"); menu_additem(menu, "Sw. Mikolaj"); menu_additem(menu, "Pirat"); menu_additem(menu, "Kucharz"); menu_additem(menu, "Krolicze uszy"); menu_additem(menu, "Papierowa torba"); menu_additem(menu, "Merlin"); menu_additem(menu, "Krowa"); menu_additem(menu, "Kubelek KFC"); menu_additem(menu, "Psychopata"); menu_additem(menu, "Jamajka"); menu_additem(menu, "Dynia"); menu_additem(menu, "Pajacyk"); menu_additem(menu, "Hood"); menu_additem(menu, "Sluchawki"); menu_additem(menu, "Czapka baseballowa #1"); menu_additem(menu, "Ziemia"); menu_additem(menu, "Nieuk"); menu_additem(menu, "Czapka baseballowa #2"); menu_additem(menu, "Darth Vader"); menu_additem(menu, "Ser"); menu_additem(menu, "Smiley face"); menu_additem(menu, "Kufel z piwem"); menu_additem(menu, "Strzala"); menu_additem(menu, "Aniolek"); menu_additem(menu, "Afro"); menu_display(id, menu); } public menu_handler(id, menu, item) { new data[6], iName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback); if(item == MENU_EXIT) return PLUGIN_CONTINUE; Set_Hat(id, item, id, iName); formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName); return PLUGIN_CONTINUE; } public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[]) { new name[32]; get_user_name(player, name, 31); if(imodelnum == 0) { if(g_HatEnt[player] > 0) { if(pev_valid(g_HatEnt[player])) { engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]); g_HatEnt[player] = -1; } } if(targeter != 0) ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG); } else { if(g_HatEnt[player] < 1) { g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target")); if(g_HatEnt[player] > 0) { set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW); set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player); set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode, kRenderNormal); engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka); set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum); } } else set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum); if (targeter != 0) ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa); } }