Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem z odczytem z pliku kody.ini


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mychu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 09.07.2014 16:20

Witam mam problem z pluginem jak dodaję kody do pliku kody.ini to nie odczytuje reszty kodów tylko ten pierwszy i chciałbym żeby jeszcze ktoś jak by potrafił dodać do pluginu jeżeli kod został raz użyty to żeby więcej razy już nie był używany i został usunięty z pliku kody.ini 

 

Z Góry dziękuje za pomoc 

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Mychu edytował ten post 09.07.2014 16:22

  • +
  • -
  • 0

76561198004971956.pngAddFriend.png

 


#2 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 09.07.2014 20:35

    new bufor[64];
    new plik = fopen("addons/amxmodx/configs/kody.ini","r");
    if (plik)
    {
        while (!feof(plik))
        {
             fgets(plik,bufor,63);
             // operacje na poszczegolnych kodach
        }
    }
    fclose(plik);

W ten sposób odczytasz całą zawartość , ale na usuwanie nie mam na razie konkretnego pomysłu. Może zapisanie pustej linijki w miejsce zużytego kodu ? Albo zapisywanie do drugiego pliku ?


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 


#3 Mychu

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:227
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:katowice
Offline

Napisano 09.07.2014 20:55

Jak dla mnie można by zrobić zapisywanie do drugiego pliku to będę wiedział ile kodów zostało zużytych 


  • +
  • -
  • 0

76561198004971956.pngAddFriend.png

 


#4 Ogen Dogen

    Guru

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:713
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Dąbrowa Górnicza
Offline

Napisano 12.07.2014 20:47

// gracz wpisał dobry kod zaznaczasz to w zmiennej np. new is_right = 1 i zapisujesz ten kod do tablicy
if (is_right)
{
   new plik = fopen("sciezka","a");
   if (plik) printf(plik,twoja_tablica_z_kodem);
   fclose(plik);
}
else client_print(id,print_chat,"Wpisales zly kod");

Nie mam na razie pomysłu jak usunąć jedną konkretną linijkę , spróbuj zapisać pustą linię na jej miejsce lub ryj po dokumentacji ;) Możesz się wspomóc też manualem PHP , bo z niego są wzięte funkcje do obsługi plików.


  • +
  • -
  • 1

b_350_20_360204_C20008_FFFFFF_000000.png 193.33.176.115:27015

 

94e23d811c.png

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych