Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodanie perku jako bonus do rapid mod


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 pijag

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:adam
  • Lokalizacja:forum
Offline

Napisano 08.07.2014 22:52

Witam,

Robię swój silnik gry i chcę aby w nim była funkcja perków jako bonus tzn.

Tak jak w codzie tylko ja nie robię tego pod klasy i chcę aby było np 1/3 lub 1/4 na zdobycie perku oraz żeby perki były czytane z plugins-rapid.ini.

 

Poprosiłbym o poradnik jak to zrobić.

 

Z góry dziękuję 


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.07.2014 09:10

Najprościej jest wyciągnąć kawałek kodu z cod moda.

A uściślając trochę: tworzysz sobie "jakieśtam" losowanie przy jakiejśtam okoliczności (zdobycie fraga?). Gdy wylosujesz 1 z 4 czy tam 1 z 3, losujesz następnie perk (z dostępnych) i na końcu wywołujesz forward który poinformuje dany perk, że właśnie ktoś go wylosował, a ten perk się dla tej osoby aktywuje.

Każdy perk w pluginie głównym za pomocą natywu musi się zarejestrować, aby główny plugin wiedział skąd go pobrać.

A to z jakiego pliku plugins-*.ini, plugins.ini czy maps/plugins-*.ini będą czytane to już nie ma znaczenia. Gdzie ich nie umieścisz, i tak zostaną zauważone przez AMXX (pamiętaj tylko, że w maps/ zostaną załadowane wtedy, gdy mapa się zgadza z nazwą pliku, przynajmniej częściowo).
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#3 pijag

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:adam
  • Lokalizacja:forum
Offline

Napisano 09.07.2014 12:02

Właśnie wiem o tym lecz nwm do końca jak to zrobić dlatego też założyłem ten temat. Jak bym wiedział jak to zrobić to bym już to zrobił :).

Tylko też czy te sma perków taksamo się tworzyło by jak i do cod'a np norecol czy dodatkowa grawitacja.


  • +
  • -
  • 0

#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 560
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2014 18:50

Sam system perków znajdziesz tu: http://amxx.pl/topic...-system-perków/ przerobiłem z cod'a.

 


np 1/3 lub 1/4 na zdobycie perku

Wystarczy dodać w public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) na samym początku warunek losowania lub dodawać osobno w perkach (choć to by było monotonne).

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych