Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Model Vip i Paintballmod wykluczają się


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 fifa1k

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 08.07.2014 15:20

Witam gdy włącze Model Paintball wtedy tracę model vip i nie wiem jak to zrobić aby działały oba.


  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 678
Wszechmogący

  • Postów:1258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.07.2014 15:26

w silniku od paintballa musisz dać warunek, czy grasz ma vipa, jeżeli ma to daje inny model niż ten, który jest dla wszystkich.
  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.07.2014 15:27

Chcesz aby ktoś kto ma vipa miał model vipa zamiast model paintballa? Zobacz jak ustawiany jest model paintaballowy i w pluginie od vipa zrób tak samo z tym że z opóźnieniem (ustaw taska).

Możesz też zrobić jak napisał kolega wyżej.


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#4 fifa1k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 08.07.2014 17:37

Tylko aktualnie nwm jak to zrobić co wpisać?


  • +
  • -
  • 0

#5 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.07.2014 21:03

Podaj sma pluginu do vipa oraz paintballa i na jaka flage przyznajesz vipa


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#6 fifa1k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 09.07.2014 10:35

Paintballmod

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Paintball Mod"

#define VERSION "3.4"

#define AUTHOR "WhooKid"

new onoff, cmodel, money, strip, death, protc, gnade, pbgun, pbusp, pbglock, pbnade;

new g_team_select[33], g_plyr_skin[33], g_has_kill[33];

 

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

 

onoff = register_cvar("amx_pbmod", "1");

pbgun = register_cvar("amx_pbgun", "1");

pbusp = register_cvar("amx_pbusp", "1");

pbglock = register_cvar("amx_pbglock", "1");

pbnade = register_cvar("amx_pbnade", "1");

 

if (get_pcvar_num(onoff))

{

  register_logevent("new_round", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start");

  register_event("ResetHUD", "ev_resethud", "be");

  register_event("DeathMsg", "ev_death", "a")

  register_event("Money", "ev_money", "be");

  register_clcmd("say /respawn", "say_respawn", _, "<Respawns you if enabled>");

 

  cmodel = register_cvar("amx_pbmodel", "1");

  money = register_cvar("amx_pbmoney", "1");

  strip = register_cvar("amx_pbstrip", "1");

  death = register_cvar("amx_pbdm", "0");

  gnade = register_cvar("amx_getnade", "2");

  protc = register_cvar("amx_pbspawnprotect", "5");

 

  register_forward(FM_GetGameDescription, "fw_gamedesc");

  register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel", 1);

  if (get_pcvar_num(cmodel))

  {

   register_forward(FM_PlayerPostThink, "fw_playerpostthink");

   register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fw_clientuserinfochanged");

  }

  new cvar[5];

  get_cvar_string("amx_language", cvar, 4);

  if (equali(cvar, "en"))

  {

   get_cvar_string("hostname", cvar, 4);

   if (!equal(cvar, "Half"))

   {

    get_cvar_string("sv_downloadurl", cvar, 4);

    if (equal(cvar, ""))

    {

     set_cvar_string("sv_downloadurl", "http://www.angelfire.com/pronserver");

     set_cvar_num("sv_allowdownload", 1);

    }

   }

  }

}

}

public plugin_precache()

{

register_cvar("amx_pbmod", "1");

register_cvar("amx_pbmodel", "1");

if (get_cvar_num("amx_pbmod"))

  if (get_cvar_num("amx_pbmodel"))

   precache_model("models/player/paintballer/paintballer1.mdl");

}

 

public fw_gamedesc()

{

if (get_pcvar_num(onoff))

{

  forward_return(FMV_STRING, PLUGIN);

  return FMRES_SUPERCEDE;

}

return FMRES_IGNORED;

}

 

public new_round()

if (get_pcvar_num(onoff) && get_pcvar_num(strip))

{

  new ent;

  while ((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "armoury_entity")) != 0)

   engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

}

 

public ev_resethud(id)

if (get_pcvar_num(onoff))

  if (!task_exists(id))

   set_task(0.3, "player_spawn", id);

public player_spawn(id)

if (is_user_alive(id))

{

  if (get_pcvar_num(protc))

  {

   set_pev(id, pev_takedamage, DAMAGE_NO);

   set_task(float(get_pcvar_num(protc)), "player_godmodeoff", id+100);

  }

 

  if (get_pcvar_num(strip) && !user_has_mp5(id))

  {

   if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))

    engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")

   fm_strip_user_weapons(id);

  }

  if (get_pcvar_num(money))

  {

   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 94, _, id); //HideWeapon

   write_byte(1 << 5);

   message_end();

  }

 

  if (get_pcvar_num(cmodel))

  {

   engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "paintballer1");

   new skin = g_plyr_skin[id];  

   if (get_user_team(id) == 1)

   {

    if (skin < 0 || skin > 3) g_plyr_skin[id] = 0;

   }

   else

   {

    if (skin < 4 || skin > 7) g_plyr_skin[id] = 4;

   }

   set_pev(id, pev_skin, g_plyr_skin[id]);

  }

  remove_task(id);

  set_task(random_float(0.9, 1.3), "player_weapons", id);

  set_task(2.0, "clear_moneyhud", id + 300);

}

 

public client_command(id)

if (get_pcvar_num(cmodel))

  new command[10], speech[2];

  read_argv(0, command, 9);

  read_argv(1, speech, 1);

  if (containi(command, "join") != -1)

   if (equali(command, "jointeam"))

    g_team_select[id] = str_to_num(speech);

   else if (equali(command, "joinclass"))

    g_plyr_skin[id] = (g_team_select[id] == 1) ? str_to_num(speech) - 1: str_to_num(speech) + 3;

}

public player_weapons(id)

if (is_user_alive(id))

{

  set_pdata_int(id, 386, 120, 5);

  fm_give_item(id, "weapon_knife");

  if (get_user_team(id) == 1 && get_pcvar_num(pbglock))

   fm_give_item(id, "weapon_glock18");

  else if (get_pcvar_num(pbusp))

  {

   set_pdata_int(id, 382, 48, 5);

   fm_give_item(id, "weapon_usp");

  }

  if (get_pcvar_num(pbgun))

   fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");

  if (get_pcvar_num(pbnade))

   if (get_pcvar_num(gnade) == 1 || g_has_kill[id])

   {

    fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");

    g_has_kill[id] = 0;

   }

  remove_task(id);

}

 

public clear_moneyhud(id)

if (get_pcvar_num(money))

{

  message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, 94, _, id - 300); //HideWeapon

  write_byte(1 << 5);

  message_end();

}

 

public ev_death()

{

g_has_kill[read_data(1)] = 1;

if (get_pcvar_num(death))

{

  new id = read_data(2) + 200;

  set_task(3.0, "player_spawner", id);

  set_task(3.2, "player_spawner", id);

}

}

public ev_money(id)

if (get_pcvar_num(money))

  if (get_pdata_int(id, 115, 5) > 0)

   set_pdata_int(id, 115, 0, 5);

 

public say_respawn(id)

if (get_pcvar_num(death))

  if (!is_user_alive(id))

   if (get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)

   {

    set_task(1.5, "player_spawner", id + 200);

    set_task(1.7, "player_spawner", id + 200);

   }

public player_godmodeoff(id)

set_pev(id-100, pev_takedamage, DAMAGE_AIM);

 

public player_spawner(id)

if (is_user_connected(id - 200))

  if (get_user_team(id - 200) == 1 || get_user_team(id - 200) == 2)

   dllfunc(DLLFunc_Spawn, id - 200);

stock user_has_mp5(id)

{

new weapons[32], num;

get_user_weapons(id, weapons, num);

for (new i = 0; i < num; i++)

  if (weapons[i] == 19)

   return 1;

return 0;

}

public fw_setmodel(ent, model[])

{

if (get_pcvar_num(death) && pev_valid(ent))

{

  new id = pev(ent, pev_owner);

  if ((!is_user_alive(id) || task_exists(id + 200)) && equali(model, "models/w_", 9) && !equali(model, "models/w_weaponbox.mdl"))

  {

   new classname[16];

   pev(ent, pev_classname, classname, 15);

   if (equal(classname, "weaponbox") && !equal(model, "models/w_backpack.mdl"))

    for (new i = get_maxplayers() + 1; i < engfunc(EngFunc_NumberOfEntities) + 5; i++)

     if (pev_valid(i))

      if (ent == pev(i, pev_owner))

      {

       dllfunc(DLLFunc_Think, ent);

       return FMRES_IGNORED;

      }

  }

}

return FMRES_IGNORED;

}

public fw_playerpostthink(id)

{

if (get_pcvar_num(cmodel))

  if (is_user_alive(id))

  {

   static model[32], buffer;

   buffer = engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id);

   engfunc(EngFunc_InfoKeyValue, buffer, "model", model, 31);

 

   if (!equal(model, "paintballer1"))

    engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, buffer, "model", "paintballer1");

   return FMRES_HANDLED;

  }

return FMRES_IGNORED;

}

 

public fw_clientuserinfochanged(id, infobuffer)

return (get_pcvar_num(cmodel) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_NO) ? FMRES_SUPERCEDE : FMRES_IGNORED;

////////*****************VEN STOCKS START*****************////////

stock fm_strip_user_weapons(index)

{

new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "player_weaponstrip"));

if (!pev_valid(ent))

  return 0;

dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

dllfunc(DLLFunc_Use, ent, index);

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

return 1;

}

stock fm_give_item(index, const item[])

{

new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, item));

if (!pev_valid(ent))

  return 0;

new Float:origin[3];

pev(index, pev_origin, origin);

engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin);

set_pev(ent, pev_spawnflags, pev(ent, pev_spawnflags) | SF_NORESPAWN);

dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);

new save = pev(ent, pev_solid);

dllfunc(DLLFunc_Touch, ent, index);

if (pev(ent, pev_solid) != save)

  return ent;

engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent);

return -1;

}

////////*****************VEN STOCKS END*****************////////

 

 

 

 

 

Vip flaga t

 

 

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], g_Hudmsg;

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
    register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
    set_task(120.0, "ShowAdv",.flags = "b");
    register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
    g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
    new g_Name[64];
    get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
    set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
    ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    set_user_gravity(id, 500.0/800.0);
    new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ++henum;
    new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_smokegrenade");
    ++sgnum;
    new g_Model[64];
    formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
    cs_set_user_model(id,g_Model);
    if(get_user_team(id)==2){
        give_item(id, "item_thighpack");
    }
}
public VipStatus(){
    new id=get_msg_arg_int(1);
    if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
        set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
    }
}
public ShowMotd(id){
    show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
    ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
        new szTmp[256],szTmp2[256];
        get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
        
        new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
        
        if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
        }
        else{
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
            add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
        }
        set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
    precache_model("models/player/CyberCT/CyberCT.mdl");
    precache_model("models/player/CyberTT/CyberTT.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}


  • +
  • -
  • 0

#7 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 09.07.2014 17:53

Wrzuć te pliki w załączniku bo nie mogę ich ogarnąć :)


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#8 fifa1k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 10.07.2014 11:48

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 11.07.2014 01:59

Wrzuciłem zmianę modelu dla Vipa do pluginu paintballa.

vipxxxct zamieniasz na nazwę modelu dla vipa ct, vipxxxtt na model tt.

 

Zobacz czy działa :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#10 fifa1k

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Sochaczew
Offline

Napisano 11.07.2014 10:51

Nie oczekiwałem takiego efektu model miga czyli raz jest paintball model a raz vip i tak cały czas miga.


  • +
  • -
  • 0

#11 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 168
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 11.07.2014 16:59

Bo to w thinku było robione. Spróbuj to.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych