Witam, 'zrobiłem' klase z 1/1 na headshot'a, dzisiaj testując zauważyłem że każda inna klasa ma tak samo. Za każdym strzałem uderza w głowe. Sprawdzi ktoś co jest nie tak ? : /
Załączone pliki
Użytkownik kakus002 edytował ten post 08.07.2014 15:34
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 08.07.2014 15:12
Witam, 'zrobiłem' klase z 1/1 na headshot'a, dzisiaj testując zauważyłem że każda inna klasa ma tak samo. Za każdym strzałem uderza w głowe. Sprawdzi ktoś co jest nie tak ? : /
Użytkownik kakus002 edytował ten post 08.07.2014 15:34
Napisano 08.07.2014 15:15
Brak sprawdzania w TraceAttack, czy gracz ma tą klasę.
Poprawiona wersja w załączniku.
Użytkownik O'Zone edytował ten post 08.07.2014 15:16
Napisano 08.07.2014 15:21
Brak sprawdzania w TraceAttack, czy gracz ma tą klasę.
Poprawiona wersja w załączniku.
Powiesz mi co zmieniłeś ? ;o
Napisano 08.07.2014 15:25
Zmienił funkcję Traceattack na tą - wczesniej nie było warunku, czy gracz ma DANĄ klasę w związku z czym każdy miał te 1/1 z hs. Po dodaniu
ma_klase[attacker]nabrało to nowego znaczenia, przez co działa tylko dla danej klasy
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tr, damagebits) { if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(id) && damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[attacker]) { set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD) static Float:head_origin[3], Float:angles[3] engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 8, head_origin, angles) set_tr2(tr, TR_vecEndPos, head_origin) } }
Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 08.07.2014 15:26
"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.
Napisano 08.07.2014 15:32
Zmienił funkcję Traceattack na tą - wczesniej nie było warunku, czy gracz ma DANĄ klasę w związku z czym każdy miał te 1/1 z hs. Po dodaniu
ma_klase[attacker]nabrało to nowego znaczenia, przez co działa tylko dla danej klasypublic TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tr, damagebits) { if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(id) && damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[attacker]) { set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD) static Float:head_origin[3], Float:angles[3] engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 8, head_origin, angles) set_tr2(tr, TR_vecEndPos, head_origin) } }
Dziękuje, a czy jak będe chciał zmienić z 1/1 na 1/10 to mam dodać to "!random(1)" tutaj-> "...&& ma_klase[attacker] && !random(1))"
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych