Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wszystkie klasy bugują sie gdy jedna z nich ma 1/x szanse na HeadShot'ateraz dobrze napisałem tytuł??

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 08.07.2014 15:12

Witam, 'zrobiłem' klase z 1/1 na headshot'a, dzisiaj testując zauważyłem że każda inna klasa ma tak samo. Za każdym strzałem uderza w głowe. Sprawdzi ktoś co jest nie tak ? : /

Załączone pliki


Użytkownik kakus002 edytował ten post 08.07.2014 15:34


#2 O'Zone

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 594
Wszechwiedzący

  • Postów:409
  • Steam:steam
Offline

Napisano 08.07.2014 15:15

Brak sprawdzania w TraceAttack, czy gracz ma tą klasę.

Poprawiona wersja w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik O'Zone edytował ten post 08.07.2014 15:16

  • +
  • -
  • 1
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#3 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 08.07.2014 15:21

Brak sprawdzania w TraceAttack, czy gracz ma tą klasę.

Poprawiona wersja w załączniku.

 

Powiesz mi co zmieniłeś ? ;o



#4 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.07.2014 15:25

Zmienił funkcję Traceattack na tą - wczesniej nie było warunku, czy gracz ma DANĄ klasę w związku z czym każdy miał te 1/1 z hs. Po dodaniu

ma_klase[attacker]
nabrało to nowego znaczenia, przez co działa tylko dla danej klasy
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tr, damagebits)
{
    if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(id) && damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[attacker])
    {
        set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
        static Float:head_origin[3], Float:angles[3]
        engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 8, head_origin, angles)
        set_tr2(tr, TR_vecEndPos, head_origin)
    }
}

Użytkownik Wielkie Jol edytował ten post 08.07.2014 15:26

  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#5 kakus002

    (-.(-.(-.-).-).-)

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 164
Profesjonalista

  • Postów:209
  • Lokalizacja:OS
Offline

Napisano 08.07.2014 15:32

 

Zmienił funkcję Traceattack na tą - wczesniej nie było warunku, czy gracz ma DANĄ klasę w związku z czym każdy miał te 1/1 z hs. Po dodaniu

ma_klase[attacker]
nabrało to nowego znaczenia, przez co działa tylko dla danej klasy
public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tr, damagebits)
{
    if(is_user_alive(attacker) && is_user_alive(id) && damagebits & DMG_BULLET && ma_klase[attacker])
    {
        set_tr2(tr, TR_iHitgroup, HIT_HEAD)
        static Float:head_origin[3], Float:angles[3]
        engfunc(EngFunc_GetBonePosition, id, 8, head_origin, angles)
        set_tr2(tr, TR_vecEndPos, head_origin)
    }
}

 

Dziękuje, a czy jak będe chciał zmienić z 1/1 na 1/10 to mam dodać to "!random(1)" tutaj->  "...&& ma_klase[attacker] && !random(1))"

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych